Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
Kees wilde niet plakken...... dat geouweteringhoer ook altijd met haar....
Je lijkt wel een door god gezonden verlichte forumschrijver.

Wat een fijn compliment, Nerd!
.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 18:43:

VC, ik vermocht aan te nemen dat je iéts van een code hebt.

Een anti-sociale persoonlijkheid verwacht ik niet, maar moet je dan niet wakker geschud worden, als je je misschien niet realiseert op wat voor smal paadje je je begeeft (een en ander op de meest positieve mogelijke manier uitleggende.)

Jij hebt afgedaan bij mij, nu, Nerd. Ga zelf maar nadenken waarom.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 20:27:

..maar ik kan niet zo goed met mensen die het leven veeeeel te serieus nemen (al respecteer ik het wel hoor)
.
.
anoniem_50777 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 02:01
Reden: Verwijderd vanwege persoonlijke boodschap aan Nerd, geen zin om te delen met het hele, niet eens het halve, forum
% gewijzigd
.
@ Nerd

Nee ik hoef niet te schelden haha... die negatieve gefrustreerde mensen hier laten me juist inzien hoe nog veel meer dankbaar ik moet zijn met de lieve leuke mensen die ik in real life om me heen heb.

En ik weet nu ook zeker dat ik die afspraak moet door laten gaan.. want als die man werkelijk is zo als hij 4 weken lang tegen mij heeft gedaan dan wil ik hem graag in mn leven behouden.

Ik ga alle warme mensen in mn leven koesteren en ook die er nog in de toekomst bijkomen... ben blij dat ik niet van die ijskoude koelkasten in mijn leven heb.

Ik ga trouwens net daten nerd, we gaan elkaar gewoon in real life nog beter leren kennen.

En we hebben weer gechat net.. 2 uur lang.. weer smsje vanuit zijn kant of ik online wil komen en dat ie onze gesprekken wel mist maar dat ie dat vriendschappelijk bedoelt.

Die afspraak is trouwens a.s. weekend.

Hier nog een stukje van een meisje uit een ander topic:

[...]Er mooi geschreven,meis.. ik ben precies zo en denk er ook zo over

En dan te bedenken dat die meiden uit dat topic over psychologen hebben.. ik denk dat er hier een paar posten die het veel harder nodig hebben.

xx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-06-2011 19:21
Reden: gequote tekst van mede forummer
% gewijzigd
Het moet zijn NIET daten ipv NET daten..

Pff hopelijk ben ik nog op tijd met verbeteren
.
@ Nerd

VC heeft gewoon iets heel heftigs meegemaakt waardoor ze zo is geworden maar ik zou daar wel hulp voor zoeken..
@ nerd

Sorry maar voeg niet zomaar iemand toe aan mn mail,

Waar wil je eigenlijk over praten met mij? geloof dat alles hier wel zo'n beetje gezegd is toch?
.
Nerd, sorry maar jij deugt echt niet.

Ik vermoed dat je een extreem onzeker mannetje bent dat allerlei cursussen heeft gedaan om zich beter te voelen, en nu denkt dat 'ie verlicht is oid.

De manier waarop je schrijft is al vaag/hilarisch/walgelijk, maar wát je zegt slaat werkelijk he-le-maal nergens op!

Ik voel zelden iets in mijn lijf tijdens het lezen op dit forum, maar jij krijgt het voor elkaar op me een diepe irritatie te laten voelen.

En nee, ik heb geen probleem.
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 02:54:

@ Nerd

VC heeft gewoon iets heel heftigs meegemaakt waardoor ze zo is geworden maar ik zou daar wel hulp voor zoeken..

Datzelfde denk ik al vanaf bladzijde numero uno over jou. Zijn we het toch ergens over eens.

Houd je wel even rekening met dat woordje "vriendschappelijk" wat hij steeds nadrukkelijk laat vallen? Gewoon, even voor de goede orde?
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 02:41:

@ Nerd

Nee ik hoef niet te schelden haha... die negatieve gefrustreerde mensen hier laten me juist inzien hoe nog veel meer dankbaar ik moet zijn met de lieve leuke mensen die ik in real life om me heen heb.

En ik weet nu ook zeker dat ik die afspraak moet door laten gaan.. want als die man werkelijk is zo als hij 4 weken lang tegen mij heeft gedaan dan wil ik hem graag in mn leven behouden.

Ik ga alle warme mensen in mn leven koesteren en ook die er nog in de toekomst bijkomen... ben blij dat ik niet van die ijskoude koelkasten in mijn leven heb.

Ik ga trouwens net daten nerd, we gaan elkaar gewoon in real life nog beter leren kennen.

En we hebben weer gechat net.. 2 uur lang.. weer smsje vanuit zijn kant of ik online wil komen en dat ie onze gesprekken wel mist maar dat ie dat vriendschappelijk bedoelt.

Die afspraak is trouwens a.s. weekend.

Hier nog een stukje van een meisje uit een ander topic:

[...]Er mooi geschreven,meis.. ik ben precies zo en denk er ook zo over

En dan te bedenken dat die meiden uit dat topic over psychologen hebben.. ik denk dat er hier een paar posten die het veel harder nodig hebben.

xxWeet je echt heeeeeeeeeeeel zeker dat je niet nog maar 12 bent?, je komt zo uhm niet bijster bijdehand over nl.
quote:nerd_ schreef op 15 juni 2011 @ 03:49:

@maris

Oh wat?

Wist niet of ik Viva-Brooklyn nog in zou duiken.

Wilde maar niet hardop denken, en schreef iets van of je nog wilt schelden, of wat wilt praten.

Bedoelde napraten, na nu, of uithuilen, na je date.

Kan tegenover jou moeilijk ineens verdwijnen.

Wachtte daarom even op je.

Maar als je niks nooit hoeft te zeggen, alles blijkbaar voor alles wat er komt, ooit en altijd, al gezegd is, dan kan ik ongeneerd, zelfs zonder om te hoeven kijken, beter ook van niet, anders loop ik nog tegen een lantarenpaal op, weghobbelen.

"kijk niet om"

"alles, mooi of lelijk, is een misverstand" Volgens mij is er in Delft nog wel een plekje vrij voor jou.
Zijn ze er niet eentje kwijt bij het Joris?
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 20:32:

Niet uitglijden hè Ronnie En of ik gegleden heb
quote:liselore schreef op 15 juni 2011 @ 14:09:

Zijn ze er niet eentje kwijt bij het Joris?

Ik dacht al ik zie allemaal blauwe auto's over het scherm heen rijden
OMFG nerd, ik snap geen ENE drol van wat jij allemaal typt, hoevaak ik het ook over lees
quote:mariska80 schreef op 15 juni 2011 @ 02:41:

En ik weet nu ook zeker dat ik die afspraak moet door laten gaan......

Ik ga trouwens niet daten nerd, we gaan elkaar gewoon in real life nog beter leren kennen.

...Die afspraak is trouwens a.s. weekend.

Kan iemand me nou alsjeblieft het verschil eens uitleggen tussen een date en een afspraak?

Ik heb de afgelopen dagen constant het gevoel dat ik vreselijk aan het vreemdgaan ben...

Ik date de hele week!!!

Met vrienden, met mijn schatje, met mijn ouders, en zelfs vanmiddag nog met mijn oma...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eh, nerd maakt hier toch gewoon een grapje?
Weet niet wat nerd is/doet/bedoelt maar kom er in geval niet doorheen.

Dus eventuele beledigingen/avances/vage plannetjes/mooie woorden/stoned gedrag/zich een stuip vervelend/poetische ambities of wat dan ook, herken ik sowieso niet en glijden als een sidderaal van me af ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven