Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
Yepp.

En Maris maakt alleen maar kans ( eventueel een kans ) als ze laat zien dat ze zelfrespect heeft . Dat maakt haar veel aantrekkelijker. Waarom zou jij als man geen gebruik maken van een vrouw die haarzelf zo aanbiedt wetende dat zij weet van dat ander meisje?

Ik geef hem groot gelijk..lekker makkelijk.
.
Lieve internet dudes en dudettes

Het was me weer een waar online genoegen, en ik voel met jullie allemaal een "klik" maar ik ga eens tegen mijn eigen vent aanklikken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
quote:nerd_ schreef op 13 juni 2011 @ 00:36:

Lieve Macckky,

´t Blijft een man, hè? Moet nog aan geschaafd worden.

Zonder dollen, mannen worden pas later anders.

Of liever gezegd, doen anders. Dit betekent niets.

Ja, fout, dat wel.

Nerdje helemaal eens.

En misschien is hij wel de man van haar leven . You never know :p

Maar dat zal ze nooit echt weten ( weten zal je het nooit :P) als ze hem niet eens moeite laat doen. Plus Maris is zo gefixeerd op het contact met hem dat ze niet eens in de gaten heeft hoe het werkelijk zit. En daarbij heeft hij een vriendinnetje. Of het een scharrel is of zijn verloofde maakt niks uit. Er is een ander meisje in het spel. Heeft Maris wel zin in een man die het doet met de ene en uitgaat met de andere of misschien wel met beiden doet?
quote:nerd_ schreef op 13 juni 2011 @ 00:42:

Summy en Macckky, nu zitten we vlakbij elkaar.

Macckky zei dat hij geen respect voor dat tweede meisje mocht hebben.

Zei ik dat?

Waar?
.
.
Ik heb nergens gezegd dat deze man het niet kan zijn voor haar. Maar het feit blijft dat hij wel een ander meisje heeft. Wat of wie dat ook mag zijn.

Waarom moet ze zo nodig NU met hem afspreken? Wegens een klik?

Ze is gek op hem. Dat hele verhaal van vrienden zijn is gewoon bullshit. En wat gebeurt er na zo een afspraak? Nog een afspraak?

Zolang hij van haar het idee krijgt dat het heel makkelijk is om naast Maris een ander meisje te hebben of andersom? Dan hou ik mijn hart vast. Deze man hoeft niet eens moeite te doen want Maris zorgt er wel voor dat er contact zal zijn.
quote:nerd_ schreef op 13 juni 2011 @ 00:51:

Macckky, wij begrijpen elkaar toch?Ik denk van wel
sorry hoor maar hij is nu 5 dagen met dat meisje.. en hij kent haar ook pas 5 dagen..

En nee ik bied me niet aan aan hem.. ik hou m juist veel meer op afstand maar ik laat m wel weten dat ik er nog ben.

En die afspraak laat ik zeker doorgaan.. we gaan gewoon wat drinken er gaat echt niks gebeuren, niet uit respect naar dat meisje maar ook naar mezelf. Ik wil hem iig een keer recht in de ogen kunnen aankijken.
Maris.

een vraagje.

Stel jij bent vier dagen met een jongen.

En jij bent gek op die jongen. Hij is samen met je.

En dan kent hij een meisje vaagjes ( nooit gezien ) en dat meisje wilt met hem afspreken.

En die afspraak komt er.

Hoe zou jij dat zien?
@ mackenzie1

Ik snap wel waar je heen maar die jongen is al vanaf dag 1 heel eerlijk tegen me geweest dus ik neem aan dat hij dat ook tegen haar is en dat ze weet wat voor een jongen het is.

Hij is heel open naar iedereen en stapt op feestjes ook op iedereen af en daar is vaak nog alcohol in het spel bovendien heeft hij veel goede vriendinnen waar hij regelmatig mee afspreekt. dus daar zou ze ook mee moeten dealen.

en het is maar een kop koffie drinken er gaat verder niks gebeuren bovendien ben ik single en als hij vind dat dit kan tegenover zijn vriendin is dat verder niet mijn probleem.

Maar goed, je punt snap ik wel hoor.
quote:mariska80 schreef op 13 juni 2011 @ 01:52:

@ mackenzie1

Ik snap wel waar je heen maar die jongen is al vanaf dag 1 heel eerlijk tegen me geweest dus ik neem aan dat hij dat ook tegen haar is en dat ze weet wat voor een jongen het is.

.

Precies!!!

Hij zal haar vertellen dat ie jou kent via internet en dat je niet accepteert dat hij verliefd is op iemand anders.

En als dat afspraakje doorgaat, betwijfel ik natuurlijk, wat ga je dan doen? Terwijl je weet dat ie met iemand anders in zijn hoofd zit.

Maak jezelf niet belachelijk en laat die jongen met rust.
Rastafun .

Dat begrijpt Maris niet.

En ook al is het best te begrijpen dat ze hem leuk vindt. Ze begaat echt een grote vergissing.

Want wat gebeurt er na dat afspraakje?

Precies Rastafun.

Laat ze het hierbij. Of onder het mom van vriendschap verder met hem gaan. Terwijl Maris echt geen vriendschap wilt.

Maris en nog iets.

Die jongen kan wel vriendschappen hebben met vrouwen. Maar het verschil met jou is dat jij hem leuk vindt. Kan er dan wel sprake zijn van een vriendschap met jouw instelling?
.
quote:mariska80 schreef op 13 juni 2011 @ 01:14:

sorry hoor maar hij is nu 5 dagen met dat meisje.. en hij kent haar ook pas 5 dagen..

En nee ik bied me niet aan aan hem.. ik hou m juist veel meer op afstand maar ik laat m wel weten dat ik er nog ben.

En die afspraak laat ik zeker doorgaan.. we gaan gewoon wat drinken er gaat echt niks gebeuren, niet uit respect naar dat meisje maar ook naar mezelf. Ik wil hem iig een keer recht in de ogen kunnen aankijken.

Hmmm. Eerder in dit topic zei je dat je natuurlijk wel hoopt dat ie jou leuker vindt.

En je kunt nog denken hem na die urenlange telefoongesprekken zo goed te kennen, dat zal waarschijnlijk niet zo zijn.
Ik. heb jaren gedate maar altijd meteen een afspraak gemaakt voor real life. Scheelt een hoop ellende. Als de vrouw in kwestie dan tegenviel was de teleurstelling niet zo groot. Ben nooit verliefd geweest op iemand die ik nooit gezien heb.

Maar nu heb ik al bijna 4 jaar een leuke vriendin ... via internet !

Dus, ik zou zeggen , spreek zo snel mogelijk af als je en leuke gozer ontmoet !
quote:mariska80 schreef op 13 juni 2011 @ 01:14:

HE?? Hij kent haar pas 5 dagen en heeft ook al 5 dagen een relatie met haar?! Hoe moet ik me dat voorstellen?

Zoiets van;

- ''Heeee hallo wat ben JIJ een lekker stuk.''

- ''Jaaaahhhh jij mag er ook wezen...''

- ''Verkering?''

- ''JA!!''

Serieus, hoe kan je na elkaar 5 dagen te kennen van een relatie spreken?
.
ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaak

Het zal wel mosterd zijn, maar waar basseer je dat op??????

En ik zou het als nieuwbakken vriendin niet zo op prijs stellen als mijn vriend met een internetvriendin af zou spreken om te kijken of dat misschien ook iets is....

Bah.
.
quote:jufdoortje schreef op 13 juni 2011 @ 19:15:

ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaak

Het zal wel mosterd zijn, maar waar basseer je dat op??????

En ik zou het als nieuwbakken vriendin niet zo op prijs stellen als mijn vriend met een internetvriendin af zou spreken om te kijken of dat misschien ook iets is....

Bah.

Eensch!! En ik zou zelf al niet een vent moeten die al iemand/vriendin heeft... Dat je je zo verlaagd zeg!!

Ik ben graag de enige en echte numero uno!
quote:nerd_ schreef op 13 juni 2011 @ 00:17:

Volgens mij is ze gewoon verliefd.

Misschien hij ook wel. Mannen zijn wat onhandig.

Foutje op dat feestje. Fles wijn, met haar mee, en hij voelt zich schuldig.

Mannen, hè? De mannen-onlogica is, dat er niets veranderd hoeft te zijn, mbt Mariska.

Sterker nog, misschien wel veel erger.

Dus, ze laat zich niet kennen. Stralende glimlach. Alles vanzelfsprekend.

En met ´t subtiele edoch geraffineerde, maar spontaan lijkend, of zijnd vrouwenspinrag betovert en leidt ze ´m . Fles wijn bij zich.

Makkie

Want dit was echte liefde.

Hoop dat-ie niet gelijk wil trouwen. Dan maar hard zijn. Schijnbaar..

Wat schrijf jij toch ontzéttend vaag!

Wat bedoel je in hemelsnaam met zo'n laatste 'schijnbaar...'?

Mocht je denken dat je dichterlijk of interessant overkomt, mag ik je dan uit de droom helpen?

Het is deels erg sneu, en deels hilarisch (reden om de negeerknop niet te gebruiken), maar ik vraag het je oprecht: waarom schrijf jij zo raar?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven