Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
Tongen? Wat eh....aards. Een beetje spiritueel leider maakt contact op zielsniveau.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 13:13:

@Summy

Wacht maar even. Misschien heéft ze gerookt. Dan is dat tongen nog niet echt lekker.

Laat ´t eerst maar wegtrekken

Summy, "ze" heeft nog nooit één sigaret gerookt.

Wie begon er over tongen, eigenlijk? Jij weer Nerd? Viespeuk
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb zoiets waarom niet afspreken??.. Hoor wel eens dat via datingsites toch zat mensen verschillende lijntjes uit gooien. Maar goed zoals ik het lees is hij echt "samen" met die meid die hij op een feestje ontmoet heeft.

Dan zou ik er al niet aan beginnen.

Dat hij inderdaad toch open staat om jou te ontmoeten vind ik dan wel wat raar.

Want in eerste instantie zouden jullie wat afspreken. Misschien wil hij je gewoon vriendschappelijk ontmoeten? Maar daar geloof ik niet zo in.

Toch komt het voor mij niet echt betrouwbaar over. Alleen je bent vast een grote meid en moet het zelf weten. Maar wees eerlijk tegenover jezelf, want eigenlijk wil je hem gewoon. En denk dat je best iemand leuk kan vinden via het net, alleen wil dat niet zeggen dat het IRL ook klikt.

Ik begrijp alleen zijn motieven niet, om alsnog af te spreken. Uit medelijden??

Wanneer staat de date? Ben benieuwd of het ook doorgaat of dat hij toch op het laatste moment gaat afzeggen.
.
quote:mackenzie1 schreef op 14 juni 2011 @ 02:29:

Dus jij wilt met iemand afspreken die verliefd is op een ander?

Ik zou zeggen ( tja ik ben cynisch ) doe dat dan.

Kijk of je of je hem kan betoveren.

In alle eerlijkheid, als hij echt verliefd op die ander was sprak hij niet met Mariska af.

Mariska, je hebt al afgesproken om op date uit te gaan? Moet je ook maar doen, eerder ben je toch niet rustig. Blijkbaar.

Ik zou zelf niet echt meer geïnteresseerd zijn in een man wiens gevoelens zo rondfladderen. Volgende dag/week/maand kan hij zo weer ergens anders heenfladderen...
.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 13:21:

Gaan we nu verder over de date van VC en Summy?

Summy, kan je VC onderhouden?

En heb je een fiets met stevige bagagedrager?

Hoezo dit? Ben ik in jouw beleving een steuntrekker van honderd kilo?

Summy op zich heeft ie een punt met die bagagedrager. De Prosecco gaat er hier namelijk niet meer per fles, maar per krat doorheen. En aangezien jij mij moet onderhouden van Nerd, mag je gelijk ook de boodschappen doen
VC,ik heb wel allemaal fietsen hier in de berging staan maar allemaal zonder bagage drager.

Wordt het een heel groot probleem als je zelf moet fietsen?

Die drank daar hoef je je geen zorgen om te maken,die is hier altijd ruimschoots voldoende aanwezig.

Laat je even weten wanneer je komt?

Dan stuur ik mijn eigen fietser op trainingskamp
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 17:26:

Hij hoeft maar nét iets minder een code te voelen, dromerig te zijn, en dan, wat gedronken of zo, hangt er ineens een enorme lap vlees tegen ´m aan...

Zo dan. Lekker vrouwvriendelijk ben je Nerd. Ik had je anders ingeschat, maar goed, dat terzijde.

Maar inderdaad, die arme jongen, die moet dan inderdaad wat he, met die lap vlees. Die neemt die dan mee naar huis, daar kruipt ie kokhalzend bovenop, en tja, dan wordt ie eruit pure armoe ook maar verliefd op he. T is zonde van zo'n knul. Maar goed dat die leuke, sprankelende TO hem uit zijn lijden gaat verlossen dan he. Eind goed, al goed, uiteindelijk.

Iedereen blij. Prosecco iemand? Oh, Sum, fiets je effe langs de Appie?
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 17:26:

Hij hoeft maar nét iets minder een code te voelen, dromerig te zijn, en dan, wat gedronken of zo, hangt er ineens een enorme lap vlees tegen ´m aan...

Maar ik denk dat je, misschien beiden, ook niet altijd zo makkelijk helemaal uit die film stapt. Veel aannames. Ik kan daar niet veel mee.
@VC, de Appie?

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

In dat tempo waarin jij zuipt zijn de flessen niet aan te slepen.

Ik loop leeg op de prijzen van de Appie

Ik hoorde dat de ALDI ook hele prima Prosecco heeft, daar doe je het maar mee hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 17:34:

VC,ik heb wel allemaal fietsen hier in de berging staan maar allemaal zonder bagage drager.Toevallig, ik heb alleen maar fietsen zonder zadel
.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 17:50:

@VC

Verliefd, en dat-ie d´r nám, stond dat ook nog ergens?

Nerdje toch, dat schrijft je protegéé Marisje toch zelf in haar OP, dat ie verliefd is?

En dat er in verkeringen wel eens sex plaatsvindt, moeten we dat ook nog uitleggen? Je zegt het maar hoor, ik sta in dit topic helemaal nergens meer van te kijken.
.
.
.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 18:02:

@VC

Keek even gauw, zag iets van `ondanks z´n verliefdheid.`

Zie daar nog niet zoveel in.

Nerd, nogmaals, het gaat (o, arrogantie) niet om wat jij, of Marisjetachtig, er in zien. Het gaat om wat HIJ er in ziet, en wat hij daarbij voelt. En dit accepteren. Dat heet respect, voor anderen en voor grenzen.Misschien heeft ze ook met mij gemeeen ´t je soms beeldend, plastisch, dan wel ironisch uitdrukken.

Of ´t kleiner en groter maken. `Dan komt ´t beter, of leuker over.`

Daar hebben de geleerden een term voor Nerd, voor die "levendige fantasie", zeker wanneer het zoals in dit geval pathetische, schadelijke en grenzeloze vormen aanneemt.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 18:06:

@saeva

Dat waren geen aannames, maar stond voor ´t relativeren, vooroordelen voorkomen, waardenvrij maken, nav. (ook) een beetje jouzelf, nu.

O.

Dan zou ik juist helemaal twijfelen aan de eerlijkheid/oprechtheid van deze man. In jouw scenario is het een slappe hap die zich het bed laat inlullen door dromerigheid al dan niet onder invloed van drank...

Ik kan nog steeds niets met dit soort fabeltjes aannames.
Ik weet niet of ik het goeg begrijp, maar wat een heisa om niks!

Als je hem een x wilt ontmoeten, waarom niet?

Hij is niet getrouwd of zo, hij heeft NET een grietje ontmoet, so??
Vc is dus een verbitterde alcoholiste, ben benieuwd wats je eerst was verbitterd of alcholiste..

In ieder geval heel triest dat je jouw ellende hier projecteert op een ander..

Wij kunnen niks aan doen aan de dingen die jij hebt meegemaakt..

Maar mij kan je niet mee trekken in die verbitterdheid van je..

@ Miss sparkle, in grote lijnen heb je gelijk maar ik snap niet hoe jij en anderen zonder mij te kennen.. kunnen bepalen wat ik exact wil en of het mogelijk is vrienden te blijven...

@ saeva.. zit wat in wat je zegt.. maar mannen die niet fladderen bestaan helaas niet.. vrouwen die dat denken zijn echt heel erg blind
@ ksenija..

Ja zo dacht ik ook.. maar blijkbaar hebben een hoop vrouwen hier erg veel moeite mee.. ik zou graag willen weten waarom maar dat durven ze nie te zeggen waarsch. uit schaamte ofzo
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 18:23:

Vc is dus een verbitterde alcoholiste, ben benieuwd wats je eerst was verbitterd of alcholiste..

In ieder geval heel triest dat je jouw ellende hier projecteert op een ander..

Wij kunnen niks aan doen aan de dingen die jij hebt meegemaakt..

Maar mij kan je niet mee trekken in die verbitterdheid van je..

@ Miss sparkle, in grote lijnen heb je gelijk maar ik snap niet hoe jij en anderen zonder mij te kennen.. kunnen bepalen wat ik exact wil en of het mogelijk is vrienden te blijven...

@ saeva.. zit wat in wat je zegt.. maar mannen die niet fladderen bestaan helaas niet.. vrouwen die dat denken zijn echt heel erg blindKanonne wat ben jij een zielig hoopje mens, geen wonder dat jij hoopt dat jij die leuke man kan overtuigen dat die veel leukere meid niks voor hem is.
quote:Ksenija schreef op 14 juni 2011 @ 18:21:

Ik weet niet of ik het goeg begrijp, maar wat een heisa om niks!

Als je hem een x wilt ontmoeten, waarom niet?

Hij is niet getrouwd of zo, hij heeft NET een grietje ontmoet, so??

Als hij nu al met een ander gaat , dan staat Mariska niet op nr 1. Zou ik niet willen.

Verder Mariska, nou niet zo onaardig gaan doen tegen iedereen hier. Jij opent een hysterische OP met HELP , en dan zeggen mensen wat ze denken en dan is het fout wat ze zeggen?

Nee , iedereen geeft zijn mening, en daar mag je het best mee oneens zijn, maar nou niet blijven volhouden dat niemand het begrijpt. Ik begrijp je heus, maar ik ben het er niet mee eens. dat kan gewoon hoor.
Quote Mariska: @ Miss sparkle, in grote lijnen heb je gelijk maar ik snap niet hoe jij en anderen zonder mij te kennen.. kunnen bepalen wat ik exact wil en of het mogelijk is vrienden te blijven...

Door wat je zelf schrijft,vertel je toch wat je wilt, ben je nu echt zo ongelooflijk dom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven