Internet teleurstelling, raar verhaal

29-12-2009 07:14 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug heb ik geschreven over een internet date die wel erg hard van stapel liep. Ik heb het toen even afgekapt, maar we zijn toch weer in contact gekomen.

We hebben een paar keer afgesproken, en ik vond hem aantrekkelijk, hij kwam erg rustig, lief, heel easy going en stabiel over. Nam wat gas terug met zijn harde lopen, maar liet nog overduidelijk merken dat hij me 'geweldig' vond.

Nu is hij het hele weekend bij mij geweest. Ik kan niet anders zeggen...het was heel leuk! Al vanaf het prille begin praat hij nogal veel over 'onze toekomst', maar a la...igg een man die laat merken dat hij er echt voor wil gaan, niet uit is op een losse flodder.

Gister is hij naar huis vertrokken, naar mijn idee was er nog niets aan de hand. Later op de dag, ik was bij een vriendin, raakten we aan het smsen. Meteen voelde ik een 'bekoeling', maar dacht nog 'meid, oordeel nu eens niet zo snel'.

S avonds op de chat voelde ik het helemaal!!!! Door de webcam zag ik ook nog zijn gezichtsuitdrukking...weg was die lach die me betoverd heeft. Dus ik denk 'Ik vraag ernaar'. Meneer zei dat hij er niet van hield GEDWONGEN TE WORDEN, dus ik vraag hoezo hij dat gevoel dan heeft!

We wonen nogal ver uit elkaar, dus kunnen elkaar niet zo heel vaak zien ( allebei kids, die je er in t begin tuurlijk buiten houdt). Nu had ik ff hard op zitten denken wanneer we elkaar ZOUDEN KUNNEN ZIEN. Helemaal niets van 'zo moet het', maar gewoon 'We zouden elkaar dan 1 weekend in de veertien dagen kunnen zien en eventueel, als het met werk kan op die en die avond - allebei geen kids- tot de volgende ochtend'. Daardoor voelde hij zich gedwongen...

Huh? De man die al sprak over samenwonen voelt zich nu gedwongen/ benauwd?!?!?!?! Echt, het was puur even hardop denken wat zou kunnen. Ik heb totaal niets gezegd dat dat zou moeten!!!!!! Ik ben namelijk ook nogal gesteld op mn eigen dingen, dus ik begrijp niet hoe hij er bij komt 'gedwongen' te worden!

Vandaag ben ik jarig. Elke ochtend als ik opstond was er tot nu toe een lief mailtje van hem. Wat denk je? Vandaag NIETS! Ik kan wel janken!

Een weekend sex en daarna hoef het niet meer? Terwijl hij zegt ooit een one night stand te hebben gehad en daarna in de wiek geschoten was omdat de dame in kwestie verder niets wilde.....

I begrijp er niets meer van......
Ik wel. deze man spoort niet helemaal. Zijn gedrag schiet zonder enige aanleiding van het ene uiterste in het andere. Je hebt alle reden om aan te nemen dat dat niet minder zal worden als je ooit nog echt een relatie met hem krijgt.

Andere mogelijkheid is dat hij toch stiekem gebonden is.

Maar dat er iets niet klopt is duidelijk.
Nee, gebonden is hij niet. Dat weet ik wel zeker. Hij heeft me in principe voor oud op nieuw bij hem thuis uitgenodigd, werkt thuis en zat tot nu toe uren achter de webcam. Zelfs zijn zoon heeft naar me gezwaaid, haha. Dus gebonden is hij niet. Hij had ook een foto van mij op zijn telefoon beeldscherm....
Om te beginnen: gefeliciteerd.

En ja zo zijn sommige mannen, last van bindingsangst enzo. Dus ze stoten zich van je af. Nee het ligt niet aan jou, maar je hebt er wel last van.

Ik kan je niet zeggen hoe hier mee om te gaan. Laat het gaan, verder geen initiatief nemen, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte ermee.
Deze meneer zorgt er op een tactvolle manier voor dat jij achter hem aan gaat rennen en hij minder achter jou.

Ik zou helemaal niet treurig zijn, juist zoals jij zegt lekker niks doen met hem, gewoon mijn eigen dingen.

De eerst volgende keer hem ook duidelijk maken dat jij hem tot niets dwingt, dat je erg gesteld bent op je eigen leven etc...
Ik herken die reacties bij mannen wel, eerst doen ze zelf heel veel moeite, en als ze beet hebben is de lol eraf.

Moet wel zeggen dat ik gepraat over "die en die dag" zelf ook niet fijn zou vinden in zo'n vroeg stadium.

Ik heb wel eens een man gehad die ook zei: Die en die dag gaan we in hetzelfde cafe afspreken als de eerste keer (kende die vent net 1x gezien) , dat voelt fijn blablabla.

Vond dat ook niet prettig, alsof er al een relatie was war ik geen weet van had.
Maar deze man maakt het wel heel bont. Dit is toch die man die je zo ongeveer direct ten huwelijk vroeg toen jullie nog maar net aan het daten waren? Daar had je toch een topic over met "gaat dit te snel?"

Als je het in dat licht ziet vind ik dit een rare man.
Beetje naïef verhaal dit als ik je eerdere posts over deze man lees.
Vaag figuur zeg!

Beetje brutale vraag, maar heb je wel aan veilige sex gedaan?
Precies Blob, ik heb ze nog even nagezocht.

Als het niet snel kan dan hoeft het voor hem niet?

Na 1 date al praten over houden van en samenwonen?

Steeds nieuwe vrouwen op zijn Hyves?

Ik heb toch al een flink aantal berichten gezien over hoe raar deze man zich gedraagt en dit bevestigt dat alleen maar.
Ja, hij was nogal voortvarend, dus daarom leek het me niet raar ff hard op te denken wanneer we elkaar dan zouden kunnen zien. Echt, ik heb niets gezegd van 'dan doen we het zus en zo'!!!!!

Nou ja, Blob... mss is het naief, kan best. Ik heb er achteraf toch voor gekozen om het even aan te kijken.... Hij nam wat gas terug, en we hadden verder veel raakvlakken qua interesses enzo. Is mn keus geweest. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, ik weet het ( hoewel het makkelijk is om meteen een 'oordeel' te geven dat het naief is, als je alle feitelijkheden bekijkt mss wel, maar alle nuances, hoe alles gelopen is, heb alleen ik mee gemaakt). Dus, ja, ik heb een risico genomen door het toch aan te kijken.

Ik moet zeggen dat ik er dit weekend geen spijt van had!!!!! Het was erg gezellig, leuk, niets mis mee! Maar die drastische verandering...daar schrik ik enorm van!
Tja, die vrouwen op facebook had ie een verklaring voor. Naief als ik mss ben geloofde ik dat gewoon. Het heeft te maken met een netwerk rondom een bepaald product ( waar meestal vrouwen zich mee bezig houden) waar hij lid van is....zegt ie dan.

Heb ook wel eea gezien toen hij inlogde op facebook. Toen hij zijn ww intypte draaide ik ff weg. Hij zei toen 'Hoeft niet, hoor, je mag mn ww gerust weten'.......is dat dan allemaal leugen en bedrog? Ik weet het niet meer......
Ik kan me jouw vorige topic nog wel herinneren (zonder het loepje te gebruiken!) ja. En waarom? Omdat ik het toen al zo'n bijzonder verhaal vond... Die man 'spoort' niet dacht ik toen.

Tja meis, ik denk dat nog steeds eigenlijk. Het is jammer dat jij hem in je gevoelsleven hebt toegelaten en dat hij je nu kan kwetsen door je geen mail te sturen. En ik zou - uit zelfbehoud - geen contact meer met hem willen.

Wat jij zei was niet claimend. Kom op zeg! Daar niet aan gaan twijfelen hoor.

Ik denk dat hij zo'n type is dat een vrouw idealiseer. Hij wil perse een relatie met haar, plaatst haar op een voetstuk etc. En als dan puntje bij paaltje komt, en hij in die (beginnende) relatie met haar zit, wil hij niet meer. Droombeeld verstoort. Tja. Dat ligt niet aan jou, maar aan zijn psyche.

Overigens nog van harte gefeliciteerd! Laat je dag er niet door verzieken hoor
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ach ja, zo'n tiep heb ik ook wel eens meegemaakt. Liep ontzettend hard van stapel in woorden, uiteindelijk in bed - daarna maakte ik een grapje en vond meneer dat ik te hard van stapel liep! Heb alleen nooit aan mezelf getwijfeld hierdoor, was duidelijk geval van niet sporen van zijn kant. Kom nou.

Gewoon geen contact meer met hem opnemen, wat denkt hij wel, dat jij nu voor hem gaat rennen? Zet hem weer waar ie hoort (uit je gedachten) en fijne verjaardag! Dit is JOUW dag!!
oh ja, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van!
Dank je wel voor jullie reacties!

Ik nu achter hem aanrennen?!?!?!? NO WAY, hahaha. Niets hoort hij nog van me! En idd... het is gestoord gedrag, en IK ben naief geweest. Er waren al rare voortekenen, dat weet ik ook wel.

Ik spring zo lekker onder de douche en ga er een goede, gezellige dag van maken. Met mensen die ECHT om me geven. T is een domper, maar ik ga er niet mn verjaardag door laten verpesten.

Iris, ik denk het ook. Intern bij hem is er iets mss wel niet helemaal hoe het wezen moet.

En Emaille...zie dat jij ook zoiets hebt meegemaakt ( t zal toch niet dezelfde man zijn geweest????, haha). Dus, onzeker als ik soms ben... ik ga niet aan mezelf twijfelen, kom op...t was puur een hypothetisch voorstel... 'zouden we kunnen, als je zin zou hebben, als het kan met je werk...' Zijn probleem dat hij daar dan zo op reageert! Ik wil echt geen man waar ik elk woord op een weegschaal moet leggen!!!!!

Mss kan een ander nog een 'les' uit dit verhaal nemen. Volg je eerste intuitie!
Is dit dezelfde man waarvan je zei dat ie zo idioot hard van stapel liep, en wie je daarna even goed doorgechecked hebt op facebook en hyves en waar geen reet van klopte?? Hebben we het nu in een derde topic over dezelfde persoon?

Wat wil jij eigenlijk van deze man van wie al twee keer eerder gebleken is dat ie niet zuiver op de graat is?
Als het verhaal zo is, zoals jij schrijft, dan is híj gewoon een rare. Vervelend voor je. Gefeliciteerd met je verjaardag
Peas on earth!
Waarom nog met hem afspreken? Na je topic over dat je hem opgezocht hebt op internet snap ik daar niets van. Je schreef ook dat ie leugens vertelde, veel vrouwen door heel nederland op zijn hyves had en dat er daar iedere dag bij kwamen. Waarom dan toch een heel weekend met hem afgesproken?
Eens met dangeensuus dus.
Fauve, gefeliciteerd met je verjaardag!

Nog vele jaren meid.

Zo doet die man dat. Contacten met vrouwen. Dat is zijn 'ding'. Via internet contact leggen, chatten, SMS-en, afspreken, leuke tijd en dan huppekee, afstand.

Ik ben dit type man regelmatig tegengekomen in mijn vrijgezelle internetdate periode. Op een gegeven moment word je zelf harder maar ik was ook twee keer nogal overdonderd door de kortafheid na een leuk en vooral fysiek weekend.

Ook het feit dat je te horen krijgt dat jíj benauwend was! Terwijl hij zelf SMS-te en belde bij het leven, tenminste, dat heb ik meegemaakt en dan ineens was ik degene die hem claimde!

Hoe rot ook, laat het los en lach er om, dit had nooit van z'n leven gewerkt, deze man moet lekker spelevaren en met zijn piemel zwaaien. Niks geen materiaal voor meer dan een weekendje lol. Helaas voor jou meid maar laat hem lekker.
En hup, weer een kerfje in zijn piemel, kan hij weer opscheppen tegeover zijn vrienden dat er weer een ingetrapt is.

Van harte gefeliciteerd Maak er een mooie dag van en vergeet die sukkel, naar mijns inziens is ie je helemaal niet waard
Ik vraag me ook af of je nu echt teleurgesteld bent. Ik bedoel, je wist toch wat je kon verwachten van dit element??
Gefeliciteerd met je verjaardag en laat dit heerschap verder in zijn eigen sop gaarkoken. Het zou een verspilling van jouw tijd en energie zijn om hier nog langer mee door te gaan.
quote:Fauve68 schreef op 29 december 2009 @ 07:14:

Een weekend sex en daarna hoef het niet meer? Terwijl hij zegt ooit een one night stand te hebben gehad en daarna in de wiek geschoten was omdat de dame in kwestie verder niets wilde.....

I begrijp er niets meer van......

Het is vrij simpel: als je aan sex begint voor je een echte relatie hebt, moet je er altijd rekening mee houden dat het daar bij blijft. Als jij er van genoten hebt, en je vindt dat verder prima: niks aan de hand.

Maar onze (groot)ouders waren niet alleen maar compleet gek met hun "don't do a thing if you aint got that ring!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven