Internet teleurstelling, raar verhaal

29-12-2009 07:14 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug heb ik geschreven over een internet date die wel erg hard van stapel liep. Ik heb het toen even afgekapt, maar we zijn toch weer in contact gekomen.

We hebben een paar keer afgesproken, en ik vond hem aantrekkelijk, hij kwam erg rustig, lief, heel easy going en stabiel over. Nam wat gas terug met zijn harde lopen, maar liet nog overduidelijk merken dat hij me 'geweldig' vond.

Nu is hij het hele weekend bij mij geweest. Ik kan niet anders zeggen...het was heel leuk! Al vanaf het prille begin praat hij nogal veel over 'onze toekomst', maar a la...igg een man die laat merken dat hij er echt voor wil gaan, niet uit is op een losse flodder.

Gister is hij naar huis vertrokken, naar mijn idee was er nog niets aan de hand. Later op de dag, ik was bij een vriendin, raakten we aan het smsen. Meteen voelde ik een 'bekoeling', maar dacht nog 'meid, oordeel nu eens niet zo snel'.

S avonds op de chat voelde ik het helemaal!!!! Door de webcam zag ik ook nog zijn gezichtsuitdrukking...weg was die lach die me betoverd heeft. Dus ik denk 'Ik vraag ernaar'. Meneer zei dat hij er niet van hield GEDWONGEN TE WORDEN, dus ik vraag hoezo hij dat gevoel dan heeft!

We wonen nogal ver uit elkaar, dus kunnen elkaar niet zo heel vaak zien ( allebei kids, die je er in t begin tuurlijk buiten houdt). Nu had ik ff hard op zitten denken wanneer we elkaar ZOUDEN KUNNEN ZIEN. Helemaal niets van 'zo moet het', maar gewoon 'We zouden elkaar dan 1 weekend in de veertien dagen kunnen zien en eventueel, als het met werk kan op die en die avond - allebei geen kids- tot de volgende ochtend'. Daardoor voelde hij zich gedwongen...

Huh? De man die al sprak over samenwonen voelt zich nu gedwongen/ benauwd?!?!?!?! Echt, het was puur even hardop denken wat zou kunnen. Ik heb totaal niets gezegd dat dat zou moeten!!!!!! Ik ben namelijk ook nogal gesteld op mn eigen dingen, dus ik begrijp niet hoe hij er bij komt 'gedwongen' te worden!

Vandaag ben ik jarig. Elke ochtend als ik opstond was er tot nu toe een lief mailtje van hem. Wat denk je? Vandaag NIETS! Ik kan wel janken!

Een weekend sex en daarna hoef het niet meer? Terwijl hij zegt ooit een one night stand te hebben gehad en daarna in de wiek geschoten was omdat de dame in kwestie verder niets wilde.....

I begrijp er niets meer van......
Nee, RS heet hij niet. Fauve, dit ligt niet aan jou, echt niet. Je kan jezelf hooguit verwijten dat je niet naar je intuitie geluisterd hebt.

Dat jij met hem naar bed bent geweest maakt het niet normaal of ok dat hij zich zo gedraagt en er is ook niets mis mee. Niet iedereen wacht tot hij getrouwd is. Beetje flauw ook om het daarop te gooien.
quote:Dibbes1 schreef op 29 december 2009 @ 21:21:

[...]

Groot verschil BE, iig of igg. Of werkt dat net zoals in 'bgg'; 'bij geen gehoor', of 'bij graag gehoor'

Geheel off-topic....even....

Ja, precies.

Betekent anders het tegenovergestelde..
Good for you Fauve.

Klaar en afsluiten, over en uit.

Misschien een énige man, maar niet voor jou, jij hebt andere wensen en ideeën bij een relatie.

Sterks hoor!

quote:Festen schreef op 29 december 2009 @ 22:27:

[...]

daviniknouweerzoeenliefgebaarvanjouleootje noudankjewelfestentjemaarechteenglitterplaatjedoetwonderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven