Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Voor mij is 020 ook niet bepaald om de hoek. Verder heb ik net tijdens het wandelen met de hond bedacht dat het helemaal niet erg is als ik af en toe iets minder outgoing ben. Sowieso vindt de buitenwereld mij altijd al (veel) meer outgoing dan ik mezelf vind, hahaha. Ik zie wel. Ik word weer iets meer 'zen', gek genoeg helpt het wel straks de gewone structuur weer te hebben, hoewel ook dat wel een uitdaging in zich heeft, want het is wel een drukke structuur.
Alle reacties Link kopieren
Nou laten we dan afspreken dat als het er van komt we gewoon onze nicknames blijven houden. Dan komt er hoogstens een echt gezicht bij, we weten nog steeds niet wie precies waar woont. Tenzij er mensen elkaar blijken te kennen valt er dan niet zoveel anonimiteit op te geven. En dan voor de buitenwereld zijn we een groep die volgende zomer met een groepsreis meegaan naar Frankrijk en dit een get-to-know is (je krijgt altijd vragen natuurlijk en dan is het makkelijker om een verhaal te hebben, kan ook dat we allemaal nabestaanden zijn van een excentrieke oom die in zijn testament heeft bepaald dat we elkaar moeten leren kennen... You name it). Spreken we af bij de wagamama op t zuidplein voor een iets rustiger kennismaking en bodempje leggen, desnoods met stickers met de nicknames erop. En dan oversteken naar de blauwe engel. Je zit dan naast het station dus als je het niets bent, ben je zo weer weg (daarom die lokatie). Net als bij een date. Als het dan wel gezellig wordt: blauwe engel is meestal open tot laat, maar we kunnen dan ook zo tram 5 naar de stad nemen (bastille :D) , of in de lounge van het CitizenM hotel gaan zitten.

En reske. Natuurlijk ben je welkom. Waarom zou je niet welkom zijn? Tja het zal mss af en toe lastig zijn op wheels als het druk is, maar daar heb je vooral zelf last van. Dus als jij het niet erg vindt om regelmatig tegen benen aan te kijken... Je moet vooral zelf aangeven of je wilt dat we je helpen of liever zelf probeert - duwen, over drempels etc.. ( heb n vriendin on wheels en ik weet dus dat dat best gevoelig kan liggen) Blauwe engel heeft overigens ook een deel waar je kunt zitten. Bedenk me dat de wc daar op de trap is maar het zit in het gebouw van wtc dus waarschijnlijk zijn er wel wcs op de ground floor.
Eens met Imogen om het gewoon bij nicknames te houden. Wie dat niet wil kan altijd z'n echte naam gebruiken.

Ik ga voor de testament vergadering
Een sticker met mijn nickname.... Jaaaa jullie zullen me vast afvragen wie ik ben hahaha. Allemaal erfgenamen van een excentrieke oom. Hahaha. Je zorgt er in ieder geval nog voor dat ik moet lachen vandaag.

Tja eeh ik ben dus vrij slecht bekend in Adam. Rembrandtplein en zo ken ik natuurlijk qua naam, maar als ik bij het CS op het perron wordt gezet weet ik dus niet hoe ik daar moet komen. ( Qua hoe de weg is bedoel ik, een taxi bellen kan altijd). Maar het zal vast goed komen.

Ik weet dat het bij sommige mensen gevoelig ligt Imo. Ik ben daar nooit zo moeilijk in eigenlijk. Soms is het nu eenmaal makkelijker als mensen helpen / duwen. Dan kan ik wel allemaal moeilijk gaan doen, maar daar heb ik uiteindelijk ook alleen mezelf mee. En ik vind AAdam niet zo'n hele rolstoelvriendelijke stad. (Wel een leuke stad hoor maar zou er geloof ik niet 1,2,3, willen wonen).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ik bedoel dus station zuid/wtc. Ik weet niet uit welke richting je moet komen maar veel treinen stoppen daar. Het is daar veel minder massaal dan cs: station uit en 50 meter verder zit je al bij wagamama.

OK dus het wordt die arme Oom Ferdinand die het loodje heeft gelegd tijdens het beklimmen van de Sierra Nevada! Hij wilde dat op zn 85e nog een keer doen maar dat was iets teveel van het goede. Hij stierf in het harnas!! Wij zijn allemaal kinderen van zijn legermaten en zelf had ie geen familie. Zoiets?
Ik heb het gevoel dat er nog een hekserige ex-vrouw bij moet.
En de poet bleek helaas niet zo groot dus die drinken we dan maar leeg. En dan moeten we wel proosten op oom Ferdinand!
Hihi jaaaa die was onterfd en die gaat rotzooi trappen als wij die poet opzuipen!!! Bhaahaaaaaa!

Schrijft er hier een 50 plusser mee? Of gaan we voor de 25 jarige bimbo uit oost europa?
Ik heb vrijdag een tinderdate gehad en het was heel gezellig. We hebben samen tot diep in de nacht in de kroeg gezeten. we zijn bij elkaar blijven slapen en we hebben de volgende dag met elkaar gespendeerd.

Ik zou het heel leuk vinden om nog contact met hem te hebben. Meestal sturen mannen me meteen na een date wel een berichtje, maar hij deed dat niet. Zouden jullie hem een berichtje sturen, of het erbij laten als hij niets van zich laat horen?
Je hebt bijna 24 uur met hem doorgebracht... Was hij vooraf de date ook zo stil op de app? Ik zou gewoon een kort berichtje sturen, en dan idd afwachten.
hey allemaal,

Ook ik ben aan het daten

@winkje87 ik heb ook een keer zo een date gehad en hij stuurde mij berichtje halve dag erna. Ik zou zelf geen berichtje sturen. Maar kan je natuurlijk wel doen, hou het dan 'droog'

Ik heb een vraag aan jullie dames. Heb een jongen leren kennen via internet, nummers uitgewisseld maar nu blijkt dat hij mij niet eens heeft opgeslagen in zijn telefoon! Ik vind dat serieus echt heel erg raar. Hij zegt wel dat ie graag met mij wilt daten maar slaat mij niet op in zijn telefoon..?? Wat is dat toch met mannen, ik snap dat niet.. is dit raar dat ik het raar vind?

Kwam er achter omdat we over onze voortgaande dates had en hij vertelde dat ie nooit iemand zijn nummer deed opslaan maar hij zei er wel bij dat ie echt wel geinteresseerd in mij was.

Ben ik de enige met vage ervaringen met online daten? Dit is nu al mijn tweede pff
Hahahaha ik zit hier keihard te lachen! Oom Ferdinand, de arme stakker met dat rotwijf van hem. Zat alleen maar achter zijn centen aan, maar helaas zij stond niet in het testament en wij wel. Ik vind dat we er juist wel veel aan over moeten houden, ik zeg een ton of 3 de man? .

Waar ik ook heel hartelijk om moet lachen is het idee dat Systeemkast er is en wij het bij nick names houden . Pies echt bijna in mijn broek! Nee joh, dat is zijn echt naam. Tja zijn ouders zijn hippies..... De mannen gaan toch wel mee dan? En komt iedereen uit de Randstad, want veel Veluwe hier toch ook? Is het midden niet handiger, dat is meestal voor de meesten max. een half uur, of schop ik nu de boel in de war? Het zou op zich wel heel leuk zijn als de vaste mensen er zouden zijn (niet nieuwsgierig hoor ) en nu het anoniem blijft durf ik het ook wel aan. Alleen de vraag is of ik kan.

@Winkje, was het een eerste date? en je bent zaterdagmiddag weggegaan en het is dus een dag geleden klopt dat? In principe hoeft het niets te zeggen, maar kan ook een Tinder-gezellige seks-date zijn geweest. Je kunt dat niet bedenken dus app hem gewoon, dat je het leuk vond en of hij zin heeft in een drankje over xxx tijd. Nee heb je.... toch?
Hallo allemaal!

Reske, wat balen zeg....maar misschien wel beter dat je er nu achterkomt en niet tijdens de date... Dat was wel erg ongemakkelijk geweest....

Rasa, jeeeej! Wat leuk! Geniet van het moment en kijk gewoon hoe het gaat lopen, dan komt het vast goed!

Winkje, ik zou er zelf een berichtje aan wagen...ik hou niet van die onduidelijkheid en vraag het dan liever gewoon....succes!

Systeemkast, wat leuk! Wij willen wel details natuurlijk

Imo, je komt sterk over en ik denk dat je ook een hele sterke vrouw bent! Laat latter je niet nog een keer kwetsem hoor, dat verdien je niet!

Amy, enig idee of buitelandman binnenkort nog in nederland is?

Famke, ik zou het vragen, ik zei al: ik hou niet van die onduidelijkheid.

Vandaag date 3 gehad met 2de kerstdagman.... Was weer erg leuk! We passen goed bij elkaar, het klikt goed en we vinden het allebei even leuk! Ik ben dus voorzichtig positief....
quote:Rasa* schreef op 04 januari 2015 @ 11:58:

Zeker. Ik ben ook blij dat ik aan het daten ben met een man zonder kinderen. Het maakt dingen simpelweg een stuk minder gecompliceerd. Alleen al doordat er geen ex meer in beeld is.Pff, zijn er nog vrouwen die dat geen probleem vinden? Elk voordeel heeft blijkbaar een nadeel. Zorgt er een man goed voor zijn kinderen, is die gelijk niet meer in beeld bij vrouwen..
Groepsdate lijkt mij ook leuk! Maar ik woon ook niet echt in de buurt en kan ook niet altijd....maar wellicht sluit ik aan!
@Saartje, hoe oud ben je (ongeveer?). Ja jij bent de enige met vage ervaringen met online daten hoor . Nee joh, welkom in de wereld van nu en de vrijgezellen van nu en lang leve het internetdate (al denk ik dat dat niet eens per se heel erg hoeft af te wijken van daten irl maar dat terzijde). Ja ik vind het raar dat hij geen nummers opslaat. Slaat toch ook nergens op? Krijg er een beetje het gevoel van dat hij dus verwacht dat men hem wel appt, want zonder nummer kan hij immers niets?! En hij heeft geen vriendin? Want dan is opslaan natuurlijk niet zo handig, of je moet onder Berry staan :-) Maar serieus, het ligt wel aan zijn leeftijd. Voor een 20-jarige vind ik het raar maar puberaal, voor een 40-jarige vind ik het weird. Wat was die andere vage ervaring?
Is het niet een idee om eens te kijken wie er mee zouden willen en dan plaatsnamen of in de buurt van 'die en die grotere plaats' te doen en dan te kijken wat er in het midden ligt? Volgens mij komen Imogen en Amy uit de buurt van Amsterdam maar de rest namelijk niet? Rijden maakt mij op zich niet uit, maar gemiddelde reistijd voor iedereen misschien makkelijker?

En ik denk dat je redelijk vooruit moet plannen zodat als men kinderen heeft je een oppas kunt regelen of kunt ruilen?

*bemoeial-stand uit*
Ik had ergens wel verwacht dat ik iets van hem zou horen. Ik denk dat ik nog even afwacht.

Ergens ben ik zelf bang dat hij misschien onzeker is. Maar goed, nu ga ik gissen natuurlijk.
Qthee, ik snap jouw post niet..... bedoel je dat je als man met kinderen niet interessant voor vrouwen bent? Wat een onzin! Er zijn hier vrouwen met kinderen juist op zoek naar mannen met kinderen en zonder/zonder komt ook voor. Of wil jezelf een vrouw zonder kinderen en vallen die over jouw kind(eren). Iets meer info misschien?
@Winkje, maar jij hebt ook niets gestuurd, wat als hij hetzelfde denkt? Dan zitten jullie op elkaar te wachten.... stuur gewoon iets luchtigs maar wel met een vraag. Merk je vanzelf of hij antwoordt toch :-)
Eens met Famke. Plus dat ik geen auto heb dus moet treinen, is niet erg maar dan moet ik wel terug kunnen/slaapplek hebben....
@ngs, ik heb niet je verhaal gevolgd maar ben blij voor je dat het zo leuk klikt!!

@Famkje hahha gelukkig! Ja misschien stom maar ik ga dan meteen denken. Ligt het aan mij ofzo haha..Terwijl ik weet dat nergens op slaat. ik ben 25 en hij is 29 jaar. Ik denk dat hij mij gewoon als een optie houd.

@winkje ja zou ik ook hebben. k zou nog even afwachten. Ohh had hij teveel alcohol op of was hij nuchter?
Tja of we doen meer meets...? Op verschillende plekken? En ja natuurlijk mogen de mannen ook mee. Beetje onwaarschijnlijk dat oom Ferdinand alleen nichten heeft.... Of we zijn allemaal exen!!!
Ik wacht af tot morgen en dan denk ik dat iets luchtigs stuur.
@ngs, woehoe! Bij jou gaat het ook nog lekker dus! Je ligt één date op me voor

Die oom Ferdinand toch... Ik wil dat wijf van hem er niet bij hebben hoor! Enne ngs, als je erbij bent, hoe roep ik jou als jij bij de bar staat en ik toch liever een rode wijn in plaats van een witte wijn wil?

Ik wil ook best naar Utrecht afreizen hoor, als dat voor andere mensen beter uitkomt. En Reske, ik begeleid je met alle plezier naar het café!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven