Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Fluttershy, is inderdaad vaag, verder niets gehoord daarna. Dacht trouwens ook aan getinte mannen.
Kwam door corona, die opeens begon over gemixte stellen... En choco die daar gewoon over doorging. Dus opeens werd bij mij ik ben fan van chocola, fan van n bruin kleurtje!! Lol.

Ik moet zelf zeggen dat ik n latte macchiato fan ben. Maar ik eindig altijd met porcelein op de een of andere manier

Verder imogen spreek je een beetje uit als oxygen. Met klemtoon op de I.
Hahaha te grappig...ik had het over gemixt in het algemeen kan ook zonder tintje zijn.

Berichtje gaat er morgen uit. Heb nog gedacht om het niet te doen omdat ik er al over uit was er ook klaar mee te zijn. Maar wil m toch laten weten wat ik er van vind. Hij zal niet reageren maar I don't care.

Ben weer zen.
Bij jullie dus ook vaag gedoe..wat is dat toch!

Corona kun je prima doen, laten weten hoe je erover denkt. Misschien is er een goede verklaring, maar beter nog is om het van je af te zetten verder.

Mijn date die alleen vriendschap wil heeft sinds maandag geen enkele app meer gestuurd, waardoor ik nu zeker weet dat hij alleen aandacht nodig had. Ook klaar dus van mijn kant. Ik leen me er niet voor om alleen nodig te zijn om iemands ego te strelen. En bij vriendschap moet contact van 2 kanten komen.

Ik heb geen enkel bericht gehad met de vraag hoe het met me gaat. Parasiet!

Omdat ik niks heb lopen en ook niet actief ben, heb ik weinig te melden. Ik hoop dat ik van jullie succesverhalen ga lezen! Ik ga het op zijn beloop laten voor nu.
Mot met to
Rens vind je bijdragen altijd waardevol, je hoeft niet per sé te daten om die hier te komen deponeren.

Goed te lezen dat de dingen die in je leven spelen momenteel niet ernstig zijn maar hopelijk keert de rust snel weer en lezen we je hier snel!

Ogut nochthans heel duidelijk hoor... typisch gevalletje van not that into you maar niet het lef om dat rechtuit te zeggen. En dan nog zo laf om de reden bij jou te leggen want had hij dat WoW gevoel wel dan was hij achter je aan gegaan en niet in stilte verdwenen. Zet die maar snel uit je gedachten.

Hier alles weer rustig, leren elkaars kleine kantjes kennen, hoe ermee om te gaan en dat gaat goed.
Jenette wat vervelend...maar goed dat je het nu af kan sluiten. Las je een datestop in?

Ik heb gisteren avond laat het bericht verstuurd en heb vanochtend zowaar antwoord gekregen. Dat ik gelijk heb en dat het niet netjes was. Dus missie geslaagd.

Heb sinds gisteren ook weer een nieuw lijntje lopen. Maar ik ben voorzichtig, nog voorzichtiger en ik zie het wederom wel. Ik denk dat ik nou pas enthousiast durf te worden als het daadwerkelijk tot een date komt. Mijn moeder ze gisteren nog tegen me dat ze al lang de handdoek in de ring had gegooid. Maar ik denk dat je er steeds beter mee leert omgaan. Dat merk ik nu al. Het is echt graag of niet. I can't make someone love me. Dus ik date lekker verder,ooit is het raak.
Og, ik zou het zelf niet prettig vinden als een contact mij verwijt 'dat ik best een berichtje had kunnen sturen'. Hoe je het ook wendt of keert, het voelt als een vingerwijzing, en in de datefase hou ik daar niet van. Just a thought.

Renske, heel veel sterkte met alles! Ik hoop je nog een keer terug te zien hier, maar zo niet, het ga je goed!

Minaa, ik hoop dat je het gepieker een beetje los kunt laten, je maakt vooral jezelf er gek mee. En zo te lezen is dat niet nodig.

Corona, ik geef je groot gelijk. Ik stuur zelf geregeld een berichtje als er na een paar dagen niks meer komt, ik hou er ook niet van. Ghosting, wie ooit bedacht heeft dat dat netjes is...

Fam, had je vanavond nou je date? Veel plezier!! Ik ga voor je duimen.

Mijn contact is nog steeds leuk, al is alles wel een beetje op de lange baan geschoven. Date zit voorlopig in de kreukels (ik tref het niet...), maar we hebben nog steeds een leuk contact. Wordt vervolgd...
Jenette ben niet echt verwonderd. Heb erg veel gedate en er geen enkele vriend aan overgehouden, heb ook die behoefte niet en die mannen blijkbaar ook niet. Vond daardoor jouw ervaring met deze man al een beetje ongewoon.

Gebeurt wel eens dat iemand van hen appt om te vragen hoe het gaat maar daar blijft het dan bij. Je date met een bepaald doel en dat is zelden 'vrienden maken' dus als de ander niet voldoet aan je wens verwatert het contact gewoon.

Anderen kunnen hier andere ervaringen hebben maar ik meen hier nog niet gelezen te hebben over mensen die intense vriendschappen overhouden aan hun dates.
Nee, hier ook geen intense vriendschappen, wel een paar contacten die ik op Facebook bevriend heb. En da's best heel leuk, maar elkaar ontmoeten doen we niet meer. En natuurlijk hebben die alle drie inmiddels een relatie... Sjucht.
Corona, heb je dus goed gedaan! Netjes dat hij gereageerd heeft. Soms moet je ze wat heropvoeden en we zijn allemaal verschillend in normen en waarden. Het is dus eigenlijk nu al duidelijk dat jullie niet passen op dat vlak en nu kun je weer verder kijken naar iemand die wel matcht op dat vlak.

Ik denk dat onze ouders dat hele internetdaten niet goed begrijpen. In hun tijd ging dat anders.

Snap je moeder heel goed, ik geef het nu ook weer op.

Theemok, je treft het inderdaad niet. Wat een lekker begin, nu in de kreukels betekent voorlopig niks gezelligs en tijd nodig voor zichzelf. Zou er niet op wachten.
Mot met to
quote:Jenette schreef op 15 juli 2016 @ 11:33:

Theemok, je treft het inderdaad niet. Wat een lekker begin, nu in de kreukels betekent voorlopig niks gezelligs en tijd nodig voor zichzelf. Zou er niet op wachten.Eh? Waarom niet? Ik ga er lekker wel op wachten. En de kreukels zijn niet dusdanig dat ie als een mummie aan allerlei piepende apparaten ligt, hoor. Ik hou het expres vaag, maar ik bepaal zelf wel of ik dit contact waardevol genoeg vind om aan te houden (en dat heb ik hier al eens gemeld dat ik dat vind). 'Scuse mijn wellicht ietwat botte reactie, maar ik krijg een beetje jeuk van je manier van reageren. Zo vol oordelen en aannames. Dit topic blinkt juist uit doordat iedereen erg begaan is met elkaar, het zou je sieren als je je daarin een beetje inleest en je aanpast. En zo niet, dan ga je vanaf nu onder de negeerknop. Fijn wekeend!
Treez, klopt helemaal hoor. Ik kende het ook niet en denk dat deze gewoon wilde peilen hoe hij in de markt ligt. Heb ik niks aan, op geen enkel vlak. Stop er ook geen energie in verder.

Datingsite is datingsite, simpel zat.

Ik heb overigens wel al maanden contact met een ex date die mij wil zien, maar dat houd ik af.

Verliep stroef, kon hem en zijn intenties niet peilen maar elkaar loslaten lukt ook niet.
Mot met to
Corona goed dat je het nu helemaal afgesloten hebt.

Ik werd op de duur pas enthousiast na de eerste date wanneer bleek dat we het beide leuk vonden.

App contact betekent echt niks, hoe vlot en super en heerlijk dat ook kan lopen, het dient enkel om uit te maken of het de moeite waard is om tijd te maken voor een date want dan kan het nog alle kanten op gaan. En als vrouw een date vastkrijgen is ook niet zo veelzeggend want helemaal niet zo moeilijk.

Met beide voeten op de grond blijven, 'we zien wel' en 'ooit is het raak' zijn heel goeie instellingen, goed bezig Corona!
Vriendschap : ik wel. Mijn beste vriend zelfs. Al vindt hij het nog steeds niet chill om over mijn dates te horen.
Flutter, ook via datingsite leren kennen? En denk je dat hij stiekem meer van je wil?
Mot met to
Treez, wederom eens met je. Maar wat is het soms lastig om je verwachtingen laag te houden.

Niemand wil als mens afgewezen worden, ook al begrijp je dat de klik kan ontbreken van zijn kant.

De manier waarop iemand je afwijst is zo bepalend voor hoe je je daarna voelt, vind ik.
Mot met to
Ja idd via een datingsite maar zelfs nooit op date geweest omdat hij bezig was met een ex en ik ook met een andere man, waar we veel over praatten. We zijn al snel in de friendzone beland. Ik vind hem ook niet seksueel aantrekkelijk, maar we kunnen super praten. Hij zou me beslist wel een keer willen doen, maar dat zit er niet in. Overigens heb ik heel veel mannelijke vrienden, ze zouden allemaal wel een keer in bed met me willen belanden behalve de Vrijgezel (of misschien die ook wel eenmalig maar is hij verstandig, weet ik veel) en daar sta ik dan weer niet onverschillig tegenover. Dus het is geen uitzondering
Jij kan dus gewoon heel goed met mannen overweg en andersom. Ik heb dat ook, alleen ben ik blijkbaar nogal naief want ik hoorde jaren later dat een bepaalde vriend verliefd op me was. Haha, hij wil je wel doen? Ik denk dat veel mannen geen bezwaar hebben om hun vriendin te doen, maar ze begrijpen ook dat dat de vriendschap kan kosten. Wordt het nogal ingewikkeld van.

Ik moet zeggen dat ik liever uit de friendzone blijf, aangezien ik genoeg vrienden heb. Maar soms is er een enorme connectie met iemand. Zo jammer dat alles klopt en het dan toch niks kan worden.
Mot met to
quote:Treezebees schreef op 15 juli 2016 @ 11:15:

Rens vind je bijdragen altijd waardevol, je hoeft niet per sé te daten om die hier te komen deponeren.

Goed te lezen dat de dingen die in je leven spelen momenteel niet ernstig zijn maar hopelijk keert de rust snel weer en lezen we je hier snel!

Ogut nochthans heel duidelijk hoor... typisch gevalletje van not that into you maar niet het lef om dat rechtuit te zeggen. En dan nog zo laf om de reden bij jou te leggen want had hij dat WoW gevoel wel dan was hij achter je aan gegaan en niet in stilte verdwenen. Zet die maar snel uit je gedachten.

Hier alles weer rustig, leren elkaars kleine kantjes kennen, hoe ermee om te gaan en dat gaat goed.

Nou Treez, kreeg vanmorgen spontaan een appje op mijn appje van gisteravond dattie bedacht had dat ie mij inderdaad wat meer bij zijn zaken had kunnen betrekken en dattie dat niet deed geeft te denken ? Vroeg zich af of je gelijk dat wow gevoel moest hebben, was totaal anders dan wat hij eerder zei, hij zag ons tussen de lakens en we raakten niet uitgepraat, dus basis om verder te daten. Ach het zal wel. Benieuwd of ie die uitnodiging voor dat feestje nog door laat gaan.

Mok, vind het volkomen normaal dat je in de datefase niet 3 dagen helemaal stil bent. Vond hij dus ook. Heb alleen geappt "en toen was het stil...". Hoe de vorige dates ook afgelopen zijn met anderen, er kwam altijd wel een berichtje. Leuk dat het voor jou positief voelt.

Treez, ik heb dus wel een intense vriendschap overgehouden met moeilijke man, ga zondag weer bij m eten.
Ik ook hoor: heb ook vriendschappen over gehouden van daten. Eentje zou zo met me trouwen als ik zou willen maar ik zie m echt als vriend en meer niet. Rest zie ik af en toe voor n biertje.
Hallo lieve mensen, Ik laat weer even een berichtje achter. Op dit moment ben ik niet zo erg met daten bezig.

Ik ben me de laatste tijd dus op wat andere dingen aan het focussen en dat bevalt me echt goed eigenlijk. Ik heb heel veel rust in mijn kop. Ik lees af en toe nog wel even mee hoor en als alles goed is ben ik erbij op de najaarsdate!
@ rens, ik hoopdat je snel weer tijd hebt. Meelezen kan en je bent ook welkom als je niet date. Zoals ik maar niet begin.

@ chocoladefan, je hebt per ongeluk samen met Corona bij imo een connectie gemaakt.

Van chocolade houden is soms een dubbelzinnige verwijzing naar een voorkeur voor mensen van Afrikaanse afkomst. De Latte machinatto van imo zal wel mediterraans zijn (mooi bedacht trouwens) en porselein slaat op hele bleke mensen die alleen met factor 50 in de zon kunnen.

@ ogut, spoorloos verdwijnen schijnt er bij te horen.

Vriendschap opdoen via daten. Ik sta er open voor, maar ik merk dat in de praktijk vrouwen niet willen. Nadat het mij opviel dat de enige vrouwen die wel vrienden wilden zijn, allebei eigenlijk meer interesse bleken te hebben maar eerst liever nog rondkeken, snap ik dat ik niet geloofwaardig overkwam.
Ik heb twee vrienden aan daten overgehouden en die zie ik af en toe nog eens. We hebben daar beide echt bewust voor gekozen. We waren niet verliefd, maar vonden elkaar wel de moeite echt waard om contact te houden. Er was toch echt een klik die ik met weinig mannen heb gehad, maar niet echt verliefdheid. Ik vind het wel een mooi iets aan tinder dat dat ook kan.

Grappig genoeg zie ik die mannen nu heel vaak sinds in niet meer aan het daten ben.
Winkje, dat is ook heel mooi. Je komt door daten in contact mensen met wie je normaal in eigen kiring niet snel in content gekomen zou zijn. Geen verliefdheid maar wel die speciale connectie is op mensniveau klikken maar niet om een liefdesrelatie mee aan te gaan. Dat heb ik trouwens ook met bepaalde exen.

Jij houdt dus ook een datestop. Ik denk dat het goed kan zijn om even de focus op andere zaken te hebben, zodat je daarna ook echt weer vol aan de bak kunt. Daten is op emotioneel vlak best pittig.

Ik merk trouwens dat mijn datestops soms maar een week duren, hooguit enkele weken. Dan wint de nieuwsgierigheid weer en voor ik het weet heb ik weer matches en dates.
Mot met to
En hoe komt het dat je ze nu vaker ziet? Op wiens initiatief is dat?

Denk dat als je niet date, je meer tijd en aandacht hebt voor vrienden dus ergens is het logisch.
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven