Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Flutter ik wil je niet demotiveren, maar dit gedrag is eerder regel dan uitzondering. Ik ben er klaar mee en ik zeg er wat van. Misschien realiseert iemand zich niet dat dit niet tof is. Volgens mij zei die vriend van jou ook zoiets toch? Heeft gewoon met fatsoensnormen te maken. Deze maand alleen al heb ik het al 3 keer meegemaakt. Midden in een gesprek, poef weg. Andere maand aan het chatten en date afgesproken, geblokkeerd op whatsapp en facebook waar hij me nota bene zelf had opgezocht omdat zijn telefoon gestolen was en me echt terug wilde vinden. En nu deze.

Dus ja ik ben denk ik wel boos. Niet alleen op deze, maar over het algemeen. Hoe ik er ook in sta, wat voor type man, hoeveel ik vertel, hoe veel of weinig ik reageer, het maakt niet uit. Is het gras groener aan de overkant ben je zo "ontdate"

Ben blij trouwens dat ik bij jullie mijn hart kan luchten. Mijn vriendinnen horen al niks meer over dates. Hun gezicht gaat stralen als ik het weer over iets leuks heb en ik zie het medeleven als het weer mis loopt. Ik kan er even niet meer tegen. Ze hebben allemaal een lange relatie en hebben geen idee hoe het gaat tegenwoordig. So thanks guys. Wilde ik even kwijt
@Corona, ik snap het want je hoort het veel en demotiveert enorm. Het is allemaal zo vrij tegenwoordig, iedereen zoekt die perfecte en het contact is snel gelegd, maar ook zo weer verbroken. voor jou.
Corona .

Scheldmeneer is verwijderd van Lexa :-). Ben wel eens vaker tegengekomen dat je je berichten bekeek en dan zag je ongepast profiel, dat was dus verwijderd, is met scheldmeneer ook gebeurd. En ik had een mailtje van Lexa.
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en ik zou het leuk vinden om zo nu en dan wat mee te schrijven.

Even kort voorstellen: Ik ben een 30 plusser, single en dol op chocola :P

Vroeger een paar (korte) relaties gehad, maar nu alweer enige jaren vrijgezel. Ik heb hier en daar wat gedate, maar het liep steeds op niks uit.

Momenteel ben ik weer wat aan het Tinderen. Ik heb als het goed is volgende week een date met een Griekse expat haha. Weer eens wat anders dan een oerhollander ;) Hij ziet er leuk uit en schrijft erg leuk. Hij werkt vlakbij waar ik woon. Ik heb ervaring met buitenlandse mannen, maar niet met Grieken. Ben dus zeer benieuwd.

Ik hou jullie op de hoogte hier.
Yolo!
Corona, ik weet het. En ik vind het hufterig en pijnlijk gedrag. En ik weet dat je het net zo goed ziet als je het vooraf besproken hebt met elkaar.
Welkom Choco :-).
Ogut fijn dat Lexa zo doortastend is. Bij RP heb ik nog een hele kluif gehad om racistische meneer te laten verwijderen. Pas toen hij ook andere vrouwen lastig ging vallen viel het kwartje.

Welkom Chocofan! Ik ben zelf half Antilliaans half Nederlands maar val echt op Hollands. Het liefst blond met blauwe of groene ogen. Als ik Alexander Skarsgard in een donker steegje zou tegenkomen...

Ik date dus niet met mannen die op mij lijken. Vind het prachtig om gemixte gezinnen te zien. Dus ik snap jou wel!
Dank jullie wel! En wat vervelend Corona.. Van je date die niks meer liet horen.

Jullie hadden elkaar nog niet eerder ontmoet? Ik heb het zelf ook meerdere keren mee gemaakt dat het ineens stil werd aan de overkant. Meestal bloedde het dan dood. Als ik die persoon nog nooit ontmoet had maakte ik me er niet al te veel druk om. Hoort er helaas allemaal een beetje bij. Wel vind ik het respectloos als de date fase wat verder gevorderd is. Om dan ineens van de radar te verdwijnen vind ik niet kunnen.
Yolo!
Famke leuk dat je een leuke date had! Maar ben je niet een beetje teveel bezig met 'zou het hem wel of niet zijn?' 'Voel ik nou wel of geen vlinder'? Denk dat je dan beetje teveel gefocused raakt op het serieus worden ipv dat je lol maakt en geniet van het moment. Time will tell toch als je een leuke relatie krijgt met deze man, zal dat binnenkort wel duidelijk worden. Ik leg altijd de focus op lol en plezier hebben. De klik echt kunnen voelen, en hoe serieus het uiteindelijk wordt, wordt op een mooie dag wel duidelijk.
Yolo!
Er zit altijd wel kaf onder t koren..................Ook ik heb vervelende ervaringen maar nog 1 keer n verzoek gestuurd voor verwijderen.

Dat ging om n meneer die dacht dat RP n gratis seks-oproep-site was en die ik vanaf de eerste zin aangaf dat ik helaas geen interesse had. Deze meneer bleef maar doorgaan en toen ik m blokkeerde dook hij op onder een andere naam. En begon weer opnieuw erbij zeggend dat ik m niet moest blokkeren want ik had toch nu wel gezien dat dat niet zou helpen?

Screenshots hiervan gestuurd, nooit meer gezien.

Voor ogut en corona: Ik vind corona's afsluitende bericht trouwens ook mooi. Denk dat dat voor jezelf ook een prettiger gevoel geeft. Wel erg vervelend weer.

Fam: Dit weekend dus met die leukerd?

Je hebt gelijk wat betreft er vrede mee hebben en wat afstand nemen. Het is er beide denk ik.

Het is allemaal leuk een aardig en ik heb best begrip voor zijn toch wel lastige situatie maar denk ook wat houd dit in voor de toekomst?

Blijf ik er altijd ergens als laatste prioriteit n beetje bijhangen? Ergens tussendoor gepropt worden?

Of is t nu even allemaal ingewikkeld ook door de vakanties enzo?

Ja hij neemt wel initiatief dat is het niet.

Ik geloof ook wel dat hij wel wil, dat het meer een kwestie is van 'kan het wel?'

Ik ben dus meer in t afwachtende geschoten..............ik wacht af en we zien wel.

Zolang t leuk is, is het leuk en misschien word het beter en misschien niet.

Maar ik denk niet dat ik zo dit heel erg lang volhoud.

Ik heb FWB gehad die méér tijd met me doorbrachten dat hij voor me heeft. En juist omdat je meer voelt dan voor een FWB mis je hem meer.

Maar ergens ooit wil ik toch ook op hém kunnen rekenen. Dat hij er voor me is als ik m nodig heb, een maatje en dat zijn we nu niet aan het opbouwen omdat er geen tijd is.

Ik ben er wel vrij rustig en nuchter onder. Zie m vanavond en denk dat het dan vast weer gewoon 'leuk' is, zoals het altijd is. Heb daar ook echt zin in.

We zien dus wel.

Zover mijn overpeinzingen

groeten minaa
Welkom, Choco! Hoe is je Grieks? Nee is ja hè, of was het nou andersom?

Minaa, denk niet te ver vooruit. Ik begrijp het dat je je blik op de toekomst gericht hebt, maar zover is het nog lang niet. Hij heeft zelf gezegd dat dit over een jaar anders is, toch? Vind je hem echt leuk? Wil je daarop wachten? Hij maakt iig tijd voor je vrij, ook al is het nu een beetje moeizaam. Vakanties kunnen beroerd uitpakken met schoolgaande kinderen in gescheiden gezinnen. Veel plezier vanavond dus!
Mooi dat je de rust vindt om er zo in te staan en dat je zelf ook helder hebt wat belangrijk is voor jou.

Ik vermoed dat het eerste enthousiasme weer voorbij is. Eergisteren vroeg hij mijn WhatsApp, heb ik gegeven (wel al tegen de nacht) maar gisteren ook niks meer gehoord. Ik wacht het nog even af want een dag is niks, maar hij was verder zo enthousiast met sturen dat ik denk dat hij inmiddels een andere / betere optie heeft. Zou jammer zijn, want het gesprek was leuk.

Heb nog wel wat lijntjes lopen, maar momenteel niemand die er echt uitspringt.

Gisteren in het swipen per ongeluk een superlike gedaan ipv weg te swipen. Die heb ik vandaag maar eventjes unmatched.
@Choco, welkom. Griekse mannen, geen ervaring mee. Wel een Griekse kennis die zegt dat Griekse mannen niet de meest trouwe mannen zijn . Geen idee of dat waar is, maar zij is zelf Grieks. Jij hebt geen kinderen denk ik of wel?

V.w.b. teveel bezig zijn met 'zou het hem zijn', nee dat ben ik niet. Ik vind het lastig om zelf te voelen wat ik voel i.p.v. te denken en daar probeer ik me bewust van te blijven. Dus meemaken versus denken. Heb dus ook enorm zin hem morgen te zien, want samen tijd door brengen wijst vanzelf uit wat hij en ik voelen. Dat kun je niet sturen en moet je ook niet willen. Ik zou het wel leuk vinden als dit hem is, maar dat is iets anders.

@Flutter, jammer dat je contact niks laat horen. Je zou denken na leuk contact dat app juist makkelijker loopt. Wie weet duikt hij nog op.

@Og, nog iets gehoord?

@Mina, ik snap het wel. Het tempert toch je eigen enthousiasme, hoe leuk het ook is. Misschien is het gevoel er wel, maar is het praktisch niet te doen. Dat kan en is super irritant. Een jaar vind ik wel lang, misschien toch nog eens bespreken?

@Amy en @Wink, hoe gaat met bij jullie?
Lol, naieve imo: ik dacht dat als je van chocolade houdt, dat dat dan eetbare chocolade is. Ik wilde al zeggen: ik ook! Zo puur mogelijk. Maar dat hadden jullie dan heel anders opgevat dan ik bedoelde....
Ik dacht hetzelfde Imogen (vraag me trouwens al jaren af hoe je die naam uitspreekt?)
Welkom Chocoladefan en Fluttershy! Leuk dat jullie meeschrijven.

Fam: wat een leuk bericht dat je enthousiast bent over je date! Heeel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Het feit dat je nu al zin hebt om hem weer te zien is goed. Contact tussendoor ook leuk?

Thee: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat een opluchting moet dat zijn zeg, gaaf!

Ogut: scheldmeneer?? Hmmm....

Minaa: je lijkt steeds meer te twijfelen of het wel 'past'. Is dit nou op een voorval gebaseerd of is hij ook leuk ondanks de omstandigheden? Dus wat zet je voorop: de omstandigheden en dus werkt het niet of hem ondanks de omstandigheden? Ik heb absoluut nu ook niet de goede omstandigheden, maar vriend kiest mij boven de omstandigheden. Wellicht eens interessant om er zo naar te kijken.

Corona: klinkt niet best dit en wat stom! Dikke knuffel!

Imo: hier ook naief, had het ook even niet door:-)

Renske: snap je helemaal en lijkt er inderdaad op dat Sporter een plakker is, dus beter kwijt dan rijk....

Ego: hier heerlijk aan de andere kant van de wereld nieuwe ervaringen aan het opdoen al was eentje wel heel bijzonder...ik liep tegen een helderziende aan en ik heb daar scepsis voor. Maar de nieuwsgierigheid won en dus vooruit, kom maar op. Zij wist me zulke gedetailleerde dingen te vertellen die ze onmogelijl kon weten (ook over mijn ouders, een collega en mijn vriend die ze letterlijk uittekende) dat ik ervan stond te kijken. Maar: mooie ervaring rijker moet ik zeggen. Moet mijn beeld enigzins bijstellen:-)
Ik ben nog niet helemaal mee wat die chocolade betreft hoor...

Mikki Enjoy! En wat die betreft... sta er toch erg sceptisch tegenover hoor...

Fam wanneer juist dit weekend is je date? Erg benieuwd!
@ fam, ach. Weet je, soms komt het wel niet helemaal uit, maar nu je toch een paar stappen gezet hebt, kun je maar beter verdergaan. Als het de goede is, komt het mogelijk wel goed en eerlijk gezegd was je hem op een ander moment niet tegengekomen.

@ choco, welkom. Ik moet zeggen dat ik opvallend vaak halve Nederlanders tref, maar als porselein-fan weet ik dat vaak zelf niet meteen. Het levert wel interessante gespreksstof op.

Verder heb ik aan imo te danken dat ik die chocolade-connectie maakte (en die misschien ook een misverstand is), maar porselein eten loopt dan ook niet goed af.

@ minaa, ik snap het, maar ik denk ook dat je jezelf moet afvragen of dit piekeren handig is als je hem echt leuk vind. Als je stopt, heb je wel duidelijkheid, maar krijg je misschien echt spijt. Soms zit er aan mensen iets vast, ook als ze heel leuk zijn. Misschien kun je je dan beter verzoenen daarmee dan kijken naar wat er allemaal niet leuk is.

@ mik, "helaas" heb ik heel soms zelf -momenten, zoals rond aankomende botsingen en ik heb inmiddels besloten dat de meest nuchtere actie is om het te accepteren. Alle alternatieve verklaringen zijn gewoon veel gekker. En het is soms handig in het verkeer.
De WhatsApp was gewoon niet aangekomen. Gerustgesteld.
Mikki, ik ben jaloerssssssssssssssssssssssssss.

Ikke appje gestuurd (en toen was het stil...), meteen reactie terug. Vreselijk druk blabla. Zei dan kun je nog wel een berichtje sturen toch (en nu wel tijd blijkbaar want hij bleef appen). Toen begon ie te leuteren over andere ideeen en wauw gevoel dat ik niet voor hem had... Nooit zoiets gezegd. En toen moest ie weg naar een afspraak dus snap het nog steeds niet helemaal...
Syb: Oeh dat lijkt me echt bizar als je het soms zelf hebt. Ik heb het heel soms, in dromen of een bepaalde voorgevoelens, maar het is n ooit duidelijk wat er gaat gebeuren. Helaas zijn het vaak geen positieve dingen.

Mikki: Mij lijkt het een mooie ervaring juist! Geniet van je tijd daar!

Hihi Imo: Ik dacht dat ook hoor.

Lieve mensen, ik ga een tijdje afstand nemen van dit topic. Er zijn andere dingen die momenteel in mijn leven spelen. (Geen ernstige dingen, maar voorlopig ga ik denk ik niet daten).

Lieve Fam, ik ga je nog wel mailen!

En ik blijf vast nog wel een beetje meelezen.

Alle goeds voor jullie.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Mik: ik ben ook sceptisch hoor, maar toch wat zei ze over je vriend?? Eeuwige liefde?

Mooi dat t n fijne vakantie is, geniet er maar van! Voor t nederlandse weer hoef je niet terug te komen in ieder geval.

Flutter: zo dat ook weer opgelost. Hebben wij ook n keer gehad. Niks gehoord sinds de vorige avond....was ook n combi van in slaap vallen zonder de telefoon aan de lader te leggen en naar t werk meteen s morgens en n lege telefoon. Kan gebeuren....

Vast n opluchting ook ????

Welkom choco en doe mij maar n bordje mee ???????? t is ff wennen hier in de woordenbrei, maar echt t wént. En dan heb je d r ook wat an.

Corona en ogut: gaat ie meiden? Misschien bij choco op bezoek? Helpt mij i.e.g altijd enorm. En bericht al gestuurd?

Ach dat gepieker van mij...tja ik ben zo. Meestal houd ik t voor mezelf in mijn eigen interne computernetwerk tot de oplossing of beslissing er dan uit plopt tot verbazing van de hele buitenwereld die nergens iets van gemerkt heeft.

Maar hier is t anders.

Laat me maar, ik doe niet zomaar wat. Ik prakezeer en overdenk en sta verder vrij luchtig in t leven. En als ik wat beslis ben ik ook erg zeker dat dat n goede beslissing is.

Ja hij is nog steeds leuk.

En de omstandigheden shit dus.

En ik kan dat wel scheiden maar moet ook aan mezelf denken en aan mijn behoeften en wensen.

Nu is t nog allemaal oke. Maar t is erg lastig bouwen zo.

Dus ik wacht vooral af. Stoppen gaat van mij uit nu nog zeker niet gebeuren.

Groeten minaa
Ogut, dat klinkt maar vaag hoor! Ben benieuwd hoe het verder loopt.

Renske succes met je andere bezigheden dan!

Minaa in de wachtstand even.

Ben zeker opgelucht! Tot dusver is hij de enige met wie ik gelijk echt een klik had in het gesprek dus ik had het jammer gevonden, al blijft het afwachten tot we daten of HET er is tussen ons.
Mijn Grieks is slecht, maar deze Griek spreekt erg goed Engels ;) Wel spannend hoor. Ben benieuwd. En nee ik heb geen kinderen.

Misschien beetje stom, maar wat bedoelen jullie met die chocolade connectie? Ik hou van eetbare chocolade... heeeeerlijk! Misschien niet helemaal relevant mbt daten, maar vond het leuk om het even te zeggen.
Yolo!
Ik dacht bij nader inzien aan getinte mannen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven