Internetdaten...help!

05-03-2012 15:01 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal berichtjes gelezen van anderen die aan 't internetdaten zijn, maar eerlijk gezegd heb ik gewoon wat raad nodig van mensen die al langer meelopen in het hele circuit....

Ik sta sinds een aantal maanden ingeschreven bij Parship. In eerste instantie leuk contact met iemand maar toen deze man z'n naam opeens veranderde na twee weken mailen ben ik toch maar afgehaakt. Het liep ook niet meer. Ik stond op het punt me helemaal uit te schrijven toen ik besloot toch nog één berichtje te sturen aan een man. We raakte aan 't mailen, hebben vorige week een eerste date gehad en zaterdag de tweede... Ook al was ik het NIET van plan, we hebben die avond ook sex gehad. Op dat moment voelde het goed, het was een tijdje geleden voor me en was er gewoon aan toe. Maarja, de dag erna..Het is toch wat meer binnengekomen dan ik wilde allemaal, voel de hormonen door m'n lijf gieren en denk alleen nog maar aan hem. Terwijl ik ergens ook het besef heb dat hij het niet echt is voor me... En ik denk dat hij dat ook zo voelt...Wat nu?
Vorige bericht was reactie op ster89 niet op Ksenija......
quote:marijke71 schreef op 05 maart 2012 @ 21:52:

Dat is echt goed advies, dat ik mezelf daar een beetje voor moet beschermen... Nooit te laat om te leren. (ik denk dat het ook zo snel gebeurde omdat het zo lang geleden voor me was..)

Ach, heb je toch nog wat positiefs aan deze ervaring overgehouden toch? Je bent niet de enige.. Ik begrijp dat veel vrouwen dit hebben. We schijnen een stofje aan te maken na seks wat op verliefdheid lijkt. Zal wel iets zijn met de man willen binden voor het nageslacht. Het schijnt zelfs zo te zijn dat we bijvoorbeeld ook een ander type man uitzoeken door de invloed van de hormonen die in de pil zitten dan dat we zouden doen zonder. Stom hoe zoiets kan werken..

Enfin, de reden dat je dit topic opent zegt daar eigenlijk al genoeg over. Door even te wachten met seks kun je voor jezelf nagaan of je hem écht leuk vindt voor eventueel meer of dat je het voor jezelf mooier probeert te maken dan het is.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 21:59:

[...]

Ach, heb je toch nog wat positiefs aan deze ervaring overgehouden toch? Je bent niet de enige.. Ik begrijp dat veel vrouwen dit hebben. We schijnen een stofje aan te maken na seks wat op verliefdheid lijkt. Zal wel iets zijn met de man willen binden voor het nageslacht. Het schijnt zelfs zo te zijn dat we bijvoorbeeld ook een ander type man uitzoeken door de invloed van de hormonen die in de pil zitten dan dat we zouden doen zonder. Stom hoe zoiets kan werken..

Enfin, de reden dat je dit topic opent zegt daar eigenlijk al genoeg over. Door even te wachten met seks kun je voor jezelf nagaan of je hem écht leuk vindt voor eventueel meer of dat je het voor jezelf mooier probeert te maken dan het is.

Dat is waar, ik heb dat ook wel eens gehoord, dat je dan een stofje maakt waardoor je je aan die man hecht ofzo (heel praktisch..) Het gekke is dat ik er ook een beetje bang voor was toen ik met hem het bed in dook, maar ik dacht dat ik een beetje kater de volgende dag wel aankon...Een beetje...Het klotste door m'n lijf de laatste dagen, echt niet misselijk..... (het gaat alweer wat beter) Ik was me ook ergens wel bewust, dat ik mezelf niet helemaal was, maar een malloot die zgn verliefd was....

Inderdaad, ik heb er wel iets positiefs aan over gehouden, weer iets geleerd.. ("When you know better, you do better" om Oprah nog maar eens uit de kast te halen..)

Wat gebeurt er trouwens als die vrouwen opeens stoppen met de pil als ze in zo'n pilgerelateerde relatie zitten? (sorry schat, het waren de hormonen..)
Haha ik heb geen idee, ik heb het ook maar gelezen

Ik herken het gevoel en ik vind er niets aan. Heel verwarrend ook! Ben even extra lief voor jezelf, ga met een bak thee voor de televisie zitten, zet een leuke dvd op en geniet van je eigen gezelschap. Soms best lekker
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 22:53:

Haha ik heb geen idee, ik heb het ook maar gelezen

Ik herken het gevoel en ik vind er niets aan. Heel verwarrend ook! Ben even extra lief voor jezelf, ga met een bak thee voor de televisie zitten, zet een leuke dvd op en geniet van je eigen gezelschap. Soms best lekker

Je snapt 't helemaal, is ook fijn om even te horen!!

Ik zit nu inderdaad met kopje thee op de bank, heb zin om er even "me-time" van te maken. Wordt enorm onderschat!!!!!!

Klinkt misschien beetje duf, maar de relatie die je met jezelf hebt is de allerbelangerijkste!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven