Internetdaten...help!

05-03-2012 15:01 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal berichtjes gelezen van anderen die aan 't internetdaten zijn, maar eerlijk gezegd heb ik gewoon wat raad nodig van mensen die al langer meelopen in het hele circuit....

Ik sta sinds een aantal maanden ingeschreven bij Parship. In eerste instantie leuk contact met iemand maar toen deze man z'n naam opeens veranderde na twee weken mailen ben ik toch maar afgehaakt. Het liep ook niet meer. Ik stond op het punt me helemaal uit te schrijven toen ik besloot toch nog één berichtje te sturen aan een man. We raakte aan 't mailen, hebben vorige week een eerste date gehad en zaterdag de tweede... Ook al was ik het NIET van plan, we hebben die avond ook sex gehad. Op dat moment voelde het goed, het was een tijdje geleden voor me en was er gewoon aan toe. Maarja, de dag erna..Het is toch wat meer binnengekomen dan ik wilde allemaal, voel de hormonen door m'n lijf gieren en denk alleen nog maar aan hem. Terwijl ik ergens ook het besef heb dat hij het niet echt is voor me... En ik denk dat hij dat ook zo voelt...Wat nu?
Als je echt weet dat hij het niet is: contact verbreken, afleiding zoeken en dan gaan die gevoelens over. Niet voeden, dus ook niet uitgebreid gaan liggen fantaseren over hem.
Hoeze besef je dat dit m niet is? Je denkt aan hem en beide dates waren geslaagd toch? En hoezo denk je dat hij zich ook zo voelt? Zegt hij dat? Want anders is t niet handig om voor hem te gaan denken...
quote:Doperwt schreef op 05 maart 2012 @ 15:10:

Hoeze besef je dat dit m niet is? Je denkt aan hem en beide dates waren geslaagd toch? En hoezo denk je dat hij zich ook zo voelt? Zegt hij dat? Want anders is t niet handig om voor hem te gaan denken...Ik volg het eerlijk gezegd ook niet. De dates waren gezellig, kennelijk was er genoeg aantrekkingskracht (anders heb je toch geen seks met iemand?) en je voelde vlinders.
Ik lees dit topic toch wat anders als jullie denk ik ? Ik lees ik had jeuk en heb mezelf er aan toe gegeven om sex te hebben met deze man hierdoor, dit was lekker en ik voel me nu na lang droog te hebben gestaan, weer echt vrouw, maar eigenlijk is hij mijn type niet.

Euh? dan zou ik zeggen praat er samen over wat de bedoeling is ? wil hij een echte relatie en jij eigenlijk alleen maar sex of andersom? En aan de hand daarvan maak je dan de beslissing doorgaan of stoppen.
Dank!! Voor alle reacties. De sex was ook heel fijn, om weer eens hartstochtelijk gezoend en vastgepakt te worden.... En dit nav. twee dates die echt niet zo bijzonder waren.. Hij is zelfs wat bot en onhandig. Maar er was wel enorme aantrekkingskracht.

Wat ik wil zeggen is dat ik het niet meer helder kan zien en voelen allemaal. Ik dacht dat ik het allemaal wel onder controle had, ik gewoon sex kon hebben én m'n hoofd erbij houden. Nu lijkt alles blurry, alsof de hormonen door m'n lijf gieren, ik alleen nog maar aan sex kan denken en onze wel of niet relatie niet helder meer kan beoordelen, snappie....
Ik had net voorgaand bericht verzonden krijg ik een smsje!!! waarin hij vertelt dat ik het toch niet helemaal ben voor hem.

Ook al had ik dat gevoel zelf al, ik voel me toch rot, afgewezen... Ook dat hij het via een smsje laat weten.....
Tsja, als je niet met hem naar bed was geweest had je je een stuk beter gevoeld. Misschien had hij je dan niet eens afgewezen.
Bah.. het is nooit leuk om afgewezen te worden

Kop op meid, waarschijnlijk is het vooral de seks die je aan hem 'bindt'. Wij vrouwen hebben nu eenmaal snel die neiging..

En misschien was hij gewoon alleen uit op seks. Je weet nu in ieder geval hoe de vlag ervoor hangt, next!
Afgewezen worden is nooit leuk, maar hey wees eerlijk anders had jij hem wel afgewezen? je schreef zelf tenslotte al dat hij best wel bot was dus dan sta ik er niet echt van te kijken dat hij het per smsje aan je duidelijk heeft gemaakt eerlijk gezegd?

Kop op meis! op na de volgende date! niet te lang bij stil blijven staan, wie weet is je volgende date wel de prins op het witte paard?
Joh zie het gewoon als weer eens sex hebben, daar heeft een mens ook behoefte aan Afwijzing is balen maar of jij het nou doet of hij, het blijft hetzelfde.

Ik heb zelf voor het eerst een date gehad gister met iemand die ik leuk vond zónder te zoenen. Nou dat was ook een nieuwe ervaring en nu wil ik niets liever, ha ha! Maar het kan wachten want het was leuk en we hebben een nieuwe afspraak. Ik ben normaal totaal niet zo rustig maar dat kan dus ook Andersom.

Ga voor de gein eens wat vaker daten, ontdek wie of wat je leuk vindt, geniet een beetje ervan. Dan loop je vanzelf een keer een leuke man tegen het lijf. Je móet niks.
quote:marijke71 schreef op 05 maart 2012 @ 17:26:

Ik had net voorgaand bericht verzonden krijg ik een smsje!!! waarin hij vertelt dat ik het toch niet helemaal ben voor hem.

Ook al had ik dat gevoel zelf al, ik voel me toch rot, afgewezen... Ook dat hij het via een smsje laat weten.....Ik heb mijn motto nu gewijzigd, maar mijn motto was altijd "De Wet van Martin: iig geen seks in de eerste maand als je een vaste relatie wilt"
Ik kan niet zeggen dat ik vind dat je motto er op vooruit is gegaan Martin
quote:Ksenija schreef op 05 maart 2012 @ 17:49:

Tsja, als je niet met hem naar bed was geweest had je je een stuk beter gevoeld. Misschien had hij je dan niet eens afgewezen.Hear hear...
Ach.. Het is echt niet zo dat als je seks hebt op de eerste of tweede date (of zelfs in de eerste maand) dat dat aanwijsbaar schade toebrengt aan het ontwikkelen van een liefdesrelatie.

Al mijn vriendinnen die nu een vaste relatie hebben (inclusief ik) hadden binnen een paar dates seks met hun huidige vriend. En die relaties lopen uiteen van een paar maanden (ik) tot vijf jaar.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 19:27:

Ach.. Het is echt niet zo dat als je seks hebt op de eerste of tweede date (of zelfs in de eerste maand) dat dat aanwijsbaar schade toebrengt aan het ontwikkelen van een liefdesrelatie.

Al mijn vriendinnen die nu een vaste relatie hebben (inclusief ik) hadden binnen een paar dates seks met hun huidige vriend. En die relaties lopen uiteen van een paar maanden (ik) tot vijf jaar.Ik ben inmiddels ruim tien jaar samen met mijn echtgenoot. Toch echt na de tweede date seks gehad. Kennelijk beviel het beiden.
En wij zijn gewoon leuk
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 19:47:

En wij zijn gewoon leuk Dat helpt wel, ja.
Waarom op zoek naar de 'ware', waarom niet gewoon nemen zoals het is en 'we zien wel'. Blijkt het niks te worden zeg je 'doei' en ga je verder kijken.
quote:Ksenija schreef op 05 maart 2012 @ 20:02:

[...]

nu nog wel, straks krijg je weer een topic dat ze aan de kant is gezet Wat ben jij toch vilein! Zeker zelf een goede beurt nodig? Val er anderen niet mee lastig dat je zo verzuurd bent.
Ik heb er eens goed over gepraat met een fijne vriendin en dat scheelt!!.... Gedeelde smart enzo...Ik heb de man in kwestie nog een mail gestuurd en daarin gezegd wat ik nog wilde zeggen. (en dat was geen haatmail maar één die zij waar het op stond, ik m'n eigen verantwoordelijkheid nam en hem verder het allerbeste wenste) Dat voelt goed.

Ik merk dat het in de praktijk gewoon heel anders uitwerkt dan wat je jezelf had voorgenomen. Je stapt er met een bepaalde bedoeling in, zoals: niet meteen zoenen, niet meteen sex en áls dat dan gebeurt dan moet het met de man wel hélemaal ok voelen. Hoe makkelijk als dat uit het raam kan gaan. Ach ja, ik ben ook maar een mens..

En ik ben het er niet mee eens dat sex in één van de eerste dates de rest kan verpesten, het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat dat niet zo is. (en ik lees het ook in de reacties) Niet dat het daarom nu zo snel voor herhaling vatbaar is voor mij... Ik had me inderdaad waarschijnlijk minder rot had gevoeld als ik het niet had gedaan. Maarja, hadden hadden..Het is ook heerlijk om weer eens zo fijn gezoend en vastgepakt te zijn.... Inderdaad ; back in the sadlle!!

Bedankt allemaal! En succes!
Als je van jezelf weet dat je je sneller aan zo'n man hecht als je seks met hem hebt en daardoor je blik eventueel vertroebeld raakt, is het misschien beter het een volgende keer even uit te stellen

Verder sterkte!
Waarom een mail gestuurd als hij duidelijk naar je geweest is?

Als hij iets wilde weten had hij je wel gebeld of gemaild.

Hij wilde je alleen wat mededelen en meer niet.

Nu laat je je door de mail weer kennen, doe gewoon alsof het je ook niet boeit.

Vind dat je meer zelfrespect moet hebben, iets terughoudender moet zijn. En ja, al doe je het alleen om je achteraf niet zo rot te voelen. Dan is wachten toch wel wat waard?

Enfin, gebeurd is gebeurd.

Sluit het af en ga verder.

Succes!
Dat is echt goed advies, dat ik mezelf daar een beetje voor moet beschermen... Nooit te laat om te leren. (ik denk dat het ook zo snel gebeurde omdat het zo lang geleden voor me was..)
Vorige bericht was reactie op ster89 niet op Ksenija......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven