Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Nou ja, we hadden geregeld contact via msn, en hij had al heel vaak gezegd, dat hij langs zou komen, maar steeds hoorde ik dan niets meer van hem. Sprak ik hem hier later op aan, was er weer iets tussengekomen. En vandaag kreeg ik dus een berichtje, terwijl hij er al bijna was....eigenlijk moest ik de deur uit, maar heb mijn afspraak afgebeld.
pfff ben nu pas thuis van werken :-S Dacht eerst maar eens lezen hoe het met jullie mannen staat.

@roosje, super leuk, dat het zo’n leuke avond is geworden. Geniet ervan! Ga je hem bellen?

@tierney, goed dat je mailman een extra zintuig had, en je verteld heeft dat hij het druk had, maar dat hij wel zin heeft in jullie date

@VEO: veel plezier vanavond!

Mijn man 1 heeft natuurlijk niks laten horen. grrrr! Man 2 heb ik gister zelf toch maar een berichtje gestuurd en een leuk gesprek gehad. En ik kreeg zojuist weer een aantal leuke berichten van hem :-)

Ik heb besloten dat man 1 de deur uit moet, alleen moet ik t nu nog doen. Vind het lastig omdat ik wel gevoelens voor hem heb. Kun je verslaafd zijn, aan het idee dat er iemand gek op je is? Zo erg dat je er bijna niet mee kunt kappen, ondanks dat je weet dat het niet gaat werken? hahaha erg dit zeg!
If you can dream it, you can do it!
Ja, ik zou ook wel een date willen plannen... Maar ik wil ook niets overhaasten. Ik weet dat hij komend weekend niet kan. Het weekend daarna misschien? Ik zal eens een balletje opgooien, niets te verliezen inderdaad en misschien wacht hij nu wel op een move van mij. Ik weeg het te veel af! Wat dat betreft maak ik mezelf soms echt gek. Thanks voor de tip!
Ff een vraag tussendoor voor mensen die op RP zitten. Zijn jullie full member??
Vanavond mijn date met meneer 2. Eindelijk!!! Vind het heel spannend, afgelopen weken ook zoveel contact gehad en ben hem echt heel leuk gaan vinden. Loop al twee weken met een dikke vette grijns op mijn gezicht

Het hangt vanavond dus allemaal van de eerste minuut af: is hij in het echt zo leuk als dat ik denk? En heeft hij hetzelfde bij mij? Kan dus of superleuk worden of heel erg tegenvallen...

Ik houd jullie op de hoogte
vivaalcohol: je hebt de date vanavond! heel veel plezier! Hopelijk ga jij hier gewoon de trend van dit topic voortzetten en heb je straks net zo'n leuke avond als ik (en anderen) 2 weken geleden had! Heeeeeeel veel plezier!

klavertje: ik ben nooit betalend lid geweest.

elynn: denk dat dat wel een goede keuze is. Dan hoef je daarna man 1 en 2 ook niet meer met elkaar te 'vergelijken'.

veo: wat lief van die boeken was vast weer erg leuk om hem even te zien!

& tierney: ik lees ook veel (hmm hoe ga ik hem nu noemen, mailman is ie niet meer, onweer hebben we al even niet gehad...en om hem nu al 'mijn' man te noemen maar iig ik wou zeggen dat hij ook wel graag leest).

Gisteravond durfde ik hem niet meer te bellen ...was ook een beetje erg moe (beetje te laat gaan slapen toen hij hier was) dus ben lekker vroeg met de nodige smsjes naar bed gegaan. De goedemorgensmsjes hebben we alweer gehad, en nu is hij aan het werk...

nog 2 nachtjes slapen...
Hey Meiden ff via mobiel updaten :-)

Vivaalcohol,leuk je date van vanavond! Veel plezier en hoop echt dat het in real life the same is als wat je nu voelt..

Tierney,leuk dat je ook graag leest,en al helemaal dat je daar je studie mee te maken heeft ff off topic maar mag ik vragen welke studie?

Ikzelf studeer verpleegkundige..niet echt iets te maken met lezen.. :-)

Weer on topic..kijk uit naar zondag..nog 2 dagen te gaan

Roosje,bellen is altijd zo eng he. :-)

Maar jullie hebben gewoon goed contact elke keer berichtjes etc klinkt echt helemaal positief..

Ook jij nog 2 dagen..geniet van de gevoelens!

Klavertje,ik was 1 maand full member geweest en na 3 weken ongeveer lid te zijn mijn geweldige date tegengekomen :-)

Elynn,echt fijn dat je een keuze hebt gemaakt,en zo te lezen ook een goede keuze..je moet voor iemand gaat die ook 100 procent voor jou gaat anders heb je niks aan een relatie,en dan is het ook geen fijne relatie..

Nena,nog iets gehoord na gisteren?

Bij mij alles prima..gisteren heeft hij me naar Tilburg gebracht..met mijn vriendin kennisgemaakt..nog wat gedronken samen..de tijd vloog voorbij en het was zoo kort

Maar liever kort zien dan helemaal niet zien.. :-)

Voel al echt verliefde gevoelens en die kriebels vermenigvuldigen zich elke dag meer :-)

Ik ben wel heel benieuwd naar manopviva..
Veo grappig ik ben ook verpleegkundige

Mn logeerkindje had net mn telefoon (die niet op vergrendeling stond) te pakken gekregen...en heeft smsjes nr om gestuurd...had zn baas wel even opgekeken toen hij 3 smsjes achter elkaar kreeg...
'En ik vind het leuker ze te ontvangen dan ik het erg vind dat mijn baas er iets van zou vinden. En die wil vast ook dat ik hier met een glimlach zit. X'

Hihi dat stuurde hij terug, toen ik vroeg wat zn baas er van vond, dat ik hem niet te veel tijdens werktijd zal smsen, maar t stiekem wel leuk vind om te doen.
Hoi, Ik haak ook in als het mag.

Heb me ingeschreven op RP en bij Paiq.

Bij RP ben ik gratis lid, dus de mannen mogen creatief zijn om mij te kunnen benaderen. En sommigen snappen dus niet dat je dan een mailadres oid in een berichtje moet zetten om een reactie van mij te kunnen krijgen.

Sta er nu een paar weken op en heb met 1 man wel leuk mail contact, maar geen vlinders of gevoel dat ik op date "moet". Hij wil wel heel graag...

Verder nog een man waarvan ik echt niet geloof dat hij alleenstaand is... Leuk contact, date gepland, die zegt hij af omdat hij moest werken (terwijl hij verteld had dat hij die week vakantie had....) Hij wou wel bij mij langs komen na 22.30u.! Ja doeiiiiiiiiiii!! Dan ligt zijn vrouw zeker in coma en kan hij het huis uit sneaken....

Vorige maand een leuke man leren kennen op een feestje. We hebben wat lopen zoenen, telefoonnummers uit gewisseld. Paar keer zitten whatsappen, nogal sexueel getinte berichtjes.... Hij wil geen relatie, is hij nog niet aan toe na zijn breuk met vriendin waar hij mee samenwoonde. Zit nog in de financiele afhandeling er van. Maar hij wil me wel graag in zijn bed hebben... En hier heb ik moeite mee. Tuurlijk heb ik wel "zin", maar een date alleen om de sex is niet mijn ding. Hoe zouden jullie dat aanpakken? Pfff, tis echt wel een leuke/lekkere vent.

Ach en zoals ik hier al lees, veel vrouwens met bindingsangst, verlatingsangst... Been there done that, bought the tshirt...

Het hoort er bij weet ik inmiddels. Het mag er ook bij horen (van mezelf dan ;) ) Zolang ik maar duidelijk ben in wat IK wil en mijn eigen grenzen niet over ga. (zoals met die lekkere man....) En als ik er overheen ga moet ik ook niet achteraf lopen mauwen....
VLA: veel succes op je date vanavond!! Hopelijk wordt het voor jou ook een succes

Roosje: Dat is wel lachen, je kind aan de sms! Gelukkig vond hij het ook leuk.

Denkertje: welkom! voor wat betreft de seksdate: volg je gevoel. Als hij zegt niet geinteresseerd te zijn in een relatie met jou, dan vindt hij je niet leuk genoeg daarvoor. Dus dan moet je voor jezelf bedenken of je seks los kan koppelen van gevoel. Als je dan niet kunt, wegwezen, want met hem in bed stappen in de hoop dat het toch een relatie wordt is spelen met vuur.

En mijn bindingsangst heeft er de afgelopen jaren juist voor gezorgd dat ik me nergens aan heb kunnen branden. Werd ook een beetje saai hoor haha! Maar ik ben nu dus extra verbaasd dat ik het weer toelaat, dan moet hij dus wel erg leuk voor me zijn, en hij vindt mij ook nog leuk

Ik kreeg gisteravond weer leuke mailtjes, doet echt goed voor het slapengaan, alleen ga ik nog steeds vaak te laat slapen omdat ik zo graag nog wat blijf mailen hihi!

Hij vroeg nog of hij zaterdag al kon komen, maar dan heb ik een verjaardag aaaaahhh! Kon het nou maar, maarja, nog maar twee nachtjes slapen en dan zie ik hem weer
Roosje,wat leuk dat je ook verpleegkundige bent :-)

Dat over die smsjes hoe leuk kan een reactie terug zijn..! Echt duidelijke interesse

Tierney,hele leuke opleiding lijkt me..! Veel succes..heb het gelezen dus je kan het weg halen dank je voor het delen..

Wat leuk dat hij vroeg of hij al zaterdag avond kom komen..echt jammer dat je niet kan! Jullie zouden veel meer tijd kunnen doorbrengen..maar ja nog ff doorbijten het is bijna zondag :-)

Denkertje,welkom..zoals tierney al aangaf als je sex en gevoelens kan scheiden no problem maar anders wordt het allemaal te ingewikkeldmm

En over die man die na 22:30 toch langs wilde komen..beloofd niet veel goeds..nog contact met hem gehad daarna?
Neeeeee, met die rare kwast heb ik geen contact meer gehad. Mijn onderbuikgevoel zei dat het niet kloptte. Daar luister ik tegenwoordig maar wat beter naar, want dan bespaar ik mezelf een hoop ellende...

Tja, die sex-date... Ik weet het nog niet... Aan de ene kant wel zin om weer eens... nouja, datte... Maar aan de andere kant ben ik bang toch verliefd te worden en word ik teleurgesteld als het bij hem alleen maar bij sex blijft.

Ik vind het wel erg leuk om hier mee te lezen hoor. Voelt een beetje puberachtig Heerlijk!
quote:denkertje2 schreef op 09 september 2011 @ 16:40:

Ik vind het wel erg leuk om hier mee te lezen hoor. Voelt een beetje puberachtig Heerlijk!

en zo voel ik me ook....

ooo ik wil weer wat van hem horen maar hij heeft vanavond diner met bruiloftgasten en dan morgen die daadwerkelijke bruiloft...dus verwacht niet zo heel veel te horen....
Ik ga nu vertrekken.... Ben zooooo benieuwd!!
Heeeeeel veel plezier vivala! Hopelijk duurt t nog even voor er een leuke update komt!
vivalaaccohol: hoe was het??????
Vast leuk denk ik dan
Ze mag ons niet zo in spanning lateen zitten :-)
Oops wrong planet
Nog steeds geen update
Zwijgen is neuken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
haha
Jongens!!! Niet zo ongeduldig . Date was erg leuk, drankje gedaan en wat gegeten. Voelde superrelaxed. Heb hem daarna mee naar mijn grot gesleept , maar keurig netjes met de handjes boven de dekens geslapen. Vanochtend hem onverwacht het huis uit moeten schoppen omdat ik een spoedje kreeg van mijn werk.

Maar het klikte zoals ik dacht, door al het contact voelde het alsof ik hem al lang kende, het was heel erg ontspannen en er gaat zeker een vervolg komen
Vivaalcohol wat leuk..jeetje nog een succesdate :-)

Het word steeds leuker hier..:)

Nog contact gehad na vanmorgen?
Met de handjes boven de dekens kun je ook neuken hoor dus daar trappen wij niet in.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven