Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 25 april 2010 @ 10:26:

Hahaha Anne, leuke avond én leuke nacht gehad dus! En nu wachten wie van jullie het eerst weer contact met de ander opneemt? Wat begon als one night stand hoeft niet per sé daar te eindigen, toch?

Hem opgeduikeld via een datingsite?

Ja, zomaar spontaan eigenlijk. Eerst 2 maanden gemaild, gebeld en gesmst. En toen een keer af gesproken.

Dat contact is er gisteren gelijk al weer geweest en vanochtend ook.
Wat leuk, Anne!
Klinkt goed, Anne!

Ik werd vorige week zomaar eens benaderd door een man die veel (ruim 10 jaar) jonger was dan ik. Hij zag er best leuk uit, maar ik heb gereageerd dat ik hem toch wel errug jong vond. Zwaar beledigde reactie terug gehad...
Hahaha Rasa! Misschien houd ie wel gewoon van rijpe vrouwen. Maar ik begrijp jou wel hoor! Ik zou er ook niet op zitten wachten.

10 jaar ouder prima, maar jonger............nee dank je!
@ Rasa, hoe is het trouwens met het tweede hengeltje uitgooien? Al wat meer contact gehad met S?

Hier is het even stil aan het internetdating-front, is wel even zo rustig haha... Ben volgens mij even dating-moe..
Dating-moe ben ik ook zo nu en dan, SignOfLife... Maar dan gaat het toch steeds weer kriebelen...

- Heb S op 21 april teruggemaild, maar tot nu toe houdt hij zich stil. Zag dat hij ook niet meer ingelogd heeft sinds die tijd.

- R (de man van de leuke mails) is nu blijkbaar definitief ondergedoken in onherbergzaam gebied. Hoor al ruim twee weken niets meer...

- En toen dook T opeens op. Hij stelde al in zijn tweede mailtje voor een drankje te doen samen en vind dat eigenlijk wel prima. Gaat nog wel even duren, want ik kan pas over een week of twee.
Rasa, ga je heel bewust het alfabet af?
Verhip... nou je het zegt...

Zou goed kunnen dat ik alle letters vóór de R, S en T al een keer gehad heb inderdaad, en sommige meer dan dubbel... Ik herinner me alleen geen Quinten of Quasimodo...
Vooral quasimodo zul je je goed herinneren :D

Lijkt T een beetje leuk?

Date komt van de week eten, dus moet iets bedenken met vis. Kan best lekker koken, maar eigenlijk maak ik niet vaak vis klaar en hij eet geen vlees.

Vriend van mij maar ff bellen :D Die kan wereldskoken.

Oh dames, die is trouwens vrijgezel, en dat is echt een schatje? Liefhebbers?
Anne, ik meld me aan! Maar even onder voorbehoud natuurlijk.. Wat zijn zn statistieken?
Na de fiasco's heb ik mij uitgeschreven van de 2 sites waar ik op stond,had het helemaal gehad.

Voor de gein hebben mijn vriendin en ik ons ingeschreven op Badoo,een verkapte datingsite met ingebouwde msn zeg maar.

We hebben echt krom gelegen,zoveel onzin van mannen hadden we nog nooit gehoord,we denken dat er geen vrouw rondloopt die daar intrapt.

In mijn profiel had ik gezet dat onvolwassen mannen die internet zien als snoepwinkel c.q. speeltuin niet hoefden te reageren,en ja daar kreeg ik 1 leuke reaktie op.

Sinds een week chat ik met deze man,er is nog geen 1 sexueel woord gevallen (dat mag echt in de krant),en we zitten nooit verlegen om een leuk verhaal.

Zou het dan toch nog kunnen?Dat Bowie een normale vent date?
Nee, lijkt me sterk.
We waren benieuwd...
quote:Brown_Eyes schreef op 26 april 2010 @ 17:54:

Nee, lijkt me sterk.

Waar baseer je dat op BE?

Op je eigen ervaringen?

Daar is dit topic tenslotte voor.
You go bowiefan! Uiteindelijk is één leuke vent genoeg.

@Anne, die date die zo leuk was? Oké zeg!

En ja, T lijkt best leuk. Ook al hebben we nauwelijks tekst gewisseld via de mail. Zijn profiel ziet er veelbelovend uit. Inmiddels heeft S ook weer gereageerd en hij wil ook wel afspreken.

Ik merk wel een klein beetje aarzeling, omdat ik gewoon erg nieuwsgierig ben naar R (die van die leuke, lange mails, momenteel verblijvend in het buitenland). Maar even overheen zetten. Voor hetzelfde geld is R in het echt helemaal niet zo leuk (of vindt hij mij niet zo leuk) en is S of T helemaal geweldig...
quote:bowiefan schreef op 26 april 2010 @ 20:11:

[...]

Waar baseer je dat op BE?

Op je eigen ervaringen?

Daar is dit topic tenslotte voor.

Naar aanleiding van jouw tekst lijkt het me vrij duidelijk.

Je chat een week met iemand en dan zeg je zoiets
Sign of Life, wat voor statistieken wil je weten?

Rasa: Ja die leuke date komt eten!! Hij belt ook iedere dag. Hij is echt ok :D

Bowiefan, mannen die sowieso sexueel getinte opmerkingen maken in mail of sms wimpel ik gelijk af. Daar ben ik totaal niet van gediend! Eerst elkaar leuk leren kennen en als je dan echt wat hebt, dat heb ik geen moeite met een keer een sms met ondertoon :D
Heb een date gepland met T. Duurt nog een kleine twee weken. Iets te druk de komende tijd. S wil ook afspreken, nog ff kijken wanneer ik hem weet in te plannen
Je bent er wel gelijk druk mee he Rasa :D Toch wel leuk, al die aandacht! Of niet?
@ anne; leeftijd, lengte, auto ja/nee/merk en op welke datingsites zit hij? lijken me de belangrijkste statistieken..
37, 1.95 een auto, merk weet ik zo niet want hij krijgt een nieuwe en de datingsite stuur ik je per privebericht.
UP!

Omdat het zo'n leuk topic is.

(Nog geen nieuws onder de zon in de zin van een date,iedere dag mailen,dat wel).

Wacht nog steeds op de spannende ervaringen van BE...maar ziet het somber in.
Heb gisteren een heerlijke avond met date gehad. De hele avond lekker in de tuin gezeten met goede wijn.

Hij ging alleen vertellen over koken en recepten,en toen durfde ik bijna niet meer aan het eten te beginnen. Maar gelukkig vond hij het heerlijk!

Geloof dat ik serieus een vriendje heb :D
Wauw Anne, wat leuk zeg! Hoe vaak hebben jullie elkaar nu gezien? Is altijd een beetje vaag he wanneer je nu echt iets met elkaar hebt...

De hoeveelste internetdate is hij van je? Niet zo heel veel, geloof ik he? Dit soort succesjes geeft weer een beetje hoop hier!

Heb weer mailcontact met R. Nu even niet zo prozaisch als eerst, maar hopelijk komt dat snel weer. Tja, en dan zullen we toch eens een keer iets moeten gaan afspreken. Hij is alweer bijna terug in NL... Met T heb ik volgend weekend een afspraak staan en S hou ik maar heel even aan het lijntje... Poeh, drie tegelijk is toch wel veel...
quote:bowiefan schreef op 29 april 2010 @ 20:41:

UP!

Omdat het zo'n leuk topic is.

(Nog geen nieuws onder de zon in de zin van een date,iedere dag mailen,dat wel).

Wacht nog steeds op de spannende ervaringen van BE...maar ziet het somber in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven