Irritatie

29-07-2017 18:30 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi.

Mijn vriend heeft sinds ik hem ken al dezelfde broek aan elke dag. En hij scheert zijn schaamhaar niet. Vind ik niet zo fijn.

Wat moet ik hiermee?
Uitmaken, nu meteen. Bah
Internagelaktisch
Hoelang ken je hem dan 2 dagen?
you go girl
Samen gaan shoppen, want blijkbaar heeft de arme stakker maar 1 broek.
duidelijk dumpen (zorg wel dat je bovenwinds staat :sick: )
Maaique schreef:
29-07-2017 18:32
Uitmaken, nu meteen. Bah
Ik begrijp je harde reactie, maar dat kan ik natuurlijk niet doen. Hoe kan ik dit netjes overbrengen bij hem? Dat ik het niet zo fris vind.
jeansjacket schreef:
Hoelang ken je hem dan 2 dagen?
8 maanden
Noortj94 schreef:
29-07-2017 18:33
Ik begrijp je harde reactie, maar dat kan ik natuurlijk niet doen. Hoe kan ik dit netjes overbrengen bij hem? Dat ik het niet zo fris vind.
Natuurlijk kan je dat wel doen.
Internagelaktisch
Tornacense schreef:
Samen gaan shoppen, want blijkbaar heeft de arme stakker maar 1 broek.
Hij werkt fulltime maar js wel een beetje gierig
waarom kun je dat niet doen?
Ik proef afkeer... Dan kan dat gewoon!
Hoe lang zijn jullie al samen?
Is dat overigens jouw vriend met wie je in een ander topic al een jaar iets hebt?
Of is het weer de vriend van een vriendin?
Noortj94 schreef:
Hij werkt fulltime maar js wel een beetje gierig
En omdat hij gierig is kan je niet samen gaan shoppen?
Doe die broek desnoods zelf cadeau als je hem zo graag in een andere broek wil.
Maaique schreef:
Natuurlijk kan je dat wel doen.
Ik durf het echt niet haha. Ik zei laatst al dat ik bepaalde broeken echt mooi vond en hem dat zou staan. Toen wou hij wel shoppen. Maar had het er helemaal njet over dat huj het ook echt nodig had ofzo
"Hé pop, ik ben die broek van je behoorlijk zat. Als je nou eens een andere aandoet en deze in de was gooit... Kun je gelijk je tuin even maaien, dat ziet er ook niet uit"

Zoiets? :biggrin:
drominique schreef:
29-07-2017 18:34
waarom kun je dat niet doen?
Ik proef afkeer... Dan kan dat gewoon!
Hoe lang zijn jullie al samen?
Ik weet niet hoe ik het netjes kan overbrengen. Beide problemen niet.
Tornacense schreef:
29-07-2017 18:35
Is dat overigens jouw vriend met wie je in een ander topic al een jaar iets hebt?
Of is het weer de vriend van een vriendin?
Jij bent blijkbaar een grote fan van mijn topics, hoezee
Gooi zijn broek 's avonds in de was en doe alsof je van niks weet als hij s morgens naar de broek vraagt. En anders zeg je gewoon ja hij was vies. En wat de schaalhaar betreft gewoon net voordat jullie sex willen hebben, als hij super opgewonden is zegge scheer/trim je schaamhaar eens bah vies, en dan geen sex meer hebben. Wedden dat hij het zo geschoren heeft :bye: :mad:
anoniem_349240 wijzigde dit bericht op 29-07-2017 18:40
0.53% gewijzigd
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:36
"Hé pop, ik ben die broek van je behoorlijk zat. Als je nou eens een andere aandoet en deze in de was gooit... Kun je gelijk je tuin even maaien, dat ziet er ook niet uit"

Zoiets? :biggrin:
HAHAHAHAHA
Inekkkkke schreef:
29-07-2017 18:37
Gooi zijn broek 's avonds in de was en doe alsof je van niks weet als hij s morgens naar de broek vraagt. En anders zeg je gewoon ja hij was vies. En wat de schaalhaar betreft gewoon net voordat jullie sex willen hebben, als hij super opgewonden is zegge scheer/trim je schaalbaar eens bah vies, en dan geen sex meer hebben. Wedden dat hij het zo geschoren heeft :bye: :mad:
Wow hahahaa
Ik draag ook vaak dezelfde broek en dat kan, omdat ik hem ook om de twee dagen was. Het niet scheren moet je hem op aanspreken. Maar het zou niet mijn soort man zijn. Bah.
"Lieve schat, ik heb een voorstel. Jij trekt die broek uit, en dan bestel ik een nieuwe voor je bij (vul kledingwinkel in). En als jij daarna je even gaat scheren down under, geef ik je daarna een blowjob."
Is het een onoverkomelijk probleem voor jou? Zijn schaamhaar? Als in: als hij het niet scheert dan pijp ik nooit meer? Want als dat zo is, is dit het begin van het einde. Kun je beter nu eerlijk zijn.

Of is het misschien dan niet jouw keus, maar als hij het echt niet wil: oké dan. In dat geval gewoon eens opperen: "heb jij je weleens geschoren? Dat vind ik nog lekkerder!" Maar dan ook niet miepen als hij het niet wil.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je zoiets niet durft te zeggen.

Praat je uberhaupt wel tegen hem dan?

En anders draai je morgenochtend even een wasje en doe je zijn broek er ook bij in (wel heet wassen, bahbahbah)
Raphunus schreef:
29-07-2017 18:39
Ik draag ook vaak dezelfde broek en dat kan, omdat ik hem ook om de twee dagen was. Het niet scheren moet je hem op aanspreken. Maar het zou niet mijn soort man zijn. Bah.
Het klinkt eht alsof het een viezerik is maar dat is niet zo. Hij gaat 1x in de week naar de kapper en ziet er altijd wel netjes uit. Ook best een ijdel. Maar hij sport heel veel waardoor niet alle broeken passen ivm spieren. Deze briekcheeft hij een paar keer laten naaien. Misschien vind huj het teveel moeite om een nieuwe te kiezen ik weet het niet. En over het scheren, ja wij wonen niet in 1 huis dan is het iets makkelijker zeggen. Hoe zou ik dat io een subtiele manier kunnen zeggen
Hij krijgt misschien weer irritatie als hij zijn schaamhaar moet scheren ;-).
Als hij zijn onderbroeken maar ververst en zich dagelijks doucht zou ik er geen probleem mee hebben. Tenzij zijn lid niet te vinden is in de enorme bos haar ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven