Irritatie
zaterdag 29 juli 2017 om 18:33
8 maanden
zaterdag 29 juli 2017 om 18:33
Hij werkt fulltime maar js wel een beetje gierigTornacense schreef: ↑29-07-2017 18:32Samen gaan shoppen, want blijkbaar heeft de arme stakker maar 1 broek.
zaterdag 29 juli 2017 om 18:36
zaterdag 29 juli 2017 om 18:36
Ik weet niet hoe ik het netjes kan overbrengen. Beide problemen niet.drominique schreef: ↑29-07-2017 18:34waarom kun je dat niet doen?
Ik proef afkeer... Dan kan dat gewoon!
Hoe lang zijn jullie al samen?
zaterdag 29 juli 2017 om 18:37
Jij bent blijkbaar een grote fan van mijn topics, hoezeeTornacense schreef: ↑29-07-2017 18:35Is dat overigens jouw vriend met wie je in een ander topic al een jaar iets hebt?
Of is het weer de vriend van een vriendin?
Gooi zijn broek 's avonds in de was en doe alsof je van niks weet als hij s morgens naar de broek vraagt. En anders zeg je gewoon ja hij was vies. En wat de schaalhaar betreft gewoon net voordat jullie sex willen hebben, als hij super opgewonden is zegge scheer/trim je schaamhaar eens bah vies, en dan geen sex meer hebben. Wedden dat hij het zo geschoren heeft
anoniem_349240 wijzigde dit bericht op 29-07-2017 18:40
0.53% gewijzigd
HAHAHAHAHA-Puss-in-Bootz- schreef: ↑29-07-2017 18:36"Hé pop, ik ben die broek van je behoorlijk zat. Als je nou eens een andere aandoet en deze in de was gooit... Kun je gelijk je tuin even maaien, dat ziet er ook niet uit"
Zoiets?![]()
zaterdag 29 juli 2017 om 18:38
Wow hahahaaInekkkkke schreef: ↑29-07-2017 18:37Gooi zijn broek 's avonds in de was en doe alsof je van niks weet als hij s morgens naar de broek vraagt. En anders zeg je gewoon ja hij was vies. En wat de schaalhaar betreft gewoon net voordat jullie sex willen hebben, als hij super opgewonden is zegge scheer/trim je schaalbaar eens bah vies, en dan geen sex meer hebben. Wedden dat hij het zo geschoren heeft![]()
![]()
zaterdag 29 juli 2017 om 18:41
Is het een onoverkomelijk probleem voor jou? Zijn schaamhaar? Als in: als hij het niet scheert dan pijp ik nooit meer? Want als dat zo is, is dit het begin van het einde. Kun je beter nu eerlijk zijn.
Of is het misschien dan niet jouw keus, maar als hij het echt niet wil: oké dan. In dat geval gewoon eens opperen: "heb jij je weleens geschoren? Dat vind ik nog lekkerder!" Maar dan ook niet miepen als hij het niet wil.
Of is het misschien dan niet jouw keus, maar als hij het echt niet wil: oké dan. In dat geval gewoon eens opperen: "heb jij je weleens geschoren? Dat vind ik nog lekkerder!" Maar dan ook niet miepen als hij het niet wil.
zaterdag 29 juli 2017 om 18:42
Het klinkt eht alsof het een viezerik is maar dat is niet zo. Hij gaat 1x in de week naar de kapper en ziet er altijd wel netjes uit. Ook best een ijdel. Maar hij sport heel veel waardoor niet alle broeken passen ivm spieren. Deze briekcheeft hij een paar keer laten naaien. Misschien vind huj het teveel moeite om een nieuwe te kiezen ik weet het niet. En over het scheren, ja wij wonen niet in 1 huis dan is het iets makkelijker zeggen. Hoe zou ik dat io een subtiele manier kunnen zeggen