Irritatie

29-07-2017 18:30 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi.

Mijn vriend heeft sinds ik hem ken al dezelfde broek aan elke dag. En hij scheert zijn schaamhaar niet. Vind ik niet zo fijn.

Wat moet ik hiermee?
Houdt hij de broek aan: probleem.

Doet hij de broek uit: probleem.

Kan hij nooit iets goed doen?
Als hij zich goed wast, het niet stinkt, zie ik het probleem niet.
Van die broek zou ik zeggen: goh, heb je maar 1 broek? Je hebt altijd dezelfde aan!
En misschien zegt hij: nee hoor heb meerdere broeken, alleen deze zit het lekkerst.
Jij: hoe doe je dat dan met wassen?

Persoonlijk zou ik zijn gierigheid veel erger vinden.
Frankies schreef:
29-07-2017 19:17
Vroeger, toen ik nog jong was, had iedereen schaamhaar. Moet je nagaan.

Maar goed. Wij hadden weer andere problemen.
Na een hele nacht 'dansen'
(wat nooit werd gesnapchat dus we dachten zelf dat we fantastisch tekeergingen, maar helemaal zeker weten, kunnen we dat niet)
aten we met onze date shoarma en doken met onze ongeschoren toestanden zonder douchen of tandenpoetsen het nest in.
En de week erop weer en nooit klachten gehad eigenlijk.
Het-groepje schreef:
29-07-2017 19:24
(wat nooit werd gesnapchat dus we dachten zelf dat we fantastisch tekeergingen, maar helemaal zeker weten, kunnen we dat niet)
aten we met onze date shoarma en doken met onze ongeschoren toestanden zonder douchen of tandenpoetsen het nest in.
Haha en je moest vervolgens iemand actief opbellen of per ongeluk tegenkomen om de wilde nacht te kunnen navertellen. :O
Het-groepje schreef:
29-07-2017 19:24
Ahhh. Ja... :heart:
Gewoon lekker stinkerig zoals het hoort. :yes:
Mijn oma had het ook altijd over vroeger.
Noortj94 schreef:
29-07-2017 18:33
Ik begrijp je harde reactie, maar dat kan ik natuurlijk niet doen. Hoe kan ik dit netjes overbrengen bij hem? Dat ik het niet zo fris vind.
Goh Kees heb je een kast met allemaal dezelfde broeken en of waarom scheer jij je niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Mijn man scheert zich daar ook niet. Maar hij ververst wel zijn onderbroeken en kleding.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 19:39
Mijn oma had het ook altijd over vroeger.
Waar at zij shoarma en met wie?
Frankies schreef:
29-07-2017 19:33
Haha en je moest vervolgens iemand actief opbellen of per ongeluk tegenkomen om de wilde nacht te kunnen navertellen. :O
En je was helemaal blij als je een pakistaan met een polaroidtoestel tegenkwam, al zag je er helemaal verrot uit. Anders geloofden ze bepaalde veroveringen niet:rofl:
Ik heb nog wel een tip. Als je zeker weet dat hij zijn broek nooit wast, mors er dan wat eten op, met veel ketchup saus ofzo dan moet hij het wel wassen haha :rofl:
Noortj94 schreef:
29-07-2017 18:33
Ik begrijp je harde reactie, maar dat kan ik natuurlijk niet doen. Hoe kan ik dit netjes overbrengen bij hem? Dat ik het niet zo fris vind.
Je geeft het antwoord zelf al.

Ik vind het niet zo fris dat jij al 8 maanden elke dag dezelfde broek aan hebt.
Gewoon zeggen: " doe eens wat aan jezelf, anders kijk ik weer verder"
Only dead fish go with the flow
Ginerva schreef:
29-07-2017 19:20
Waarom zou je iemand op kosten jagen? Hij kan en mag toch zelf beslissen of hij 1 of meerdere broeken in d kast heeft hangen, wel lekker minimalistisch
Ik neem aan dat er wel een broek vanaf kan als je fulltime werkt. Ik kan natuurlijk niet in hun portemonnee kijken maar een broek is uitzonderlijk weinig.
Jullie gaan binnenkort trouwen zie ik, misschien een idee om dan een andere broek aan te trekken? Voor de gasten ook prettiger.
Honnx schreef:
29-07-2017 22:22
Ik neem aan dat er wel een broek vanaf kan als je fulltime werkt. Ik kan natuurlijk niet in hun portemonnee kijken maar een broek is uitzonderlijk weinig.
Sommige mensen maken een afweging omtrent de natuur en het milieu om zo min mogelijk kleding te kopen en te bezitten. ik ben er daar 1 van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven