Is daten echt zo moeilijk?

20-04-2018 07:42 215 berichten
Is het nu echt zo lastig het huidige daten met Thinder whatsapp en alles wat ik voorbij zie gaan met daten vergeleken met vroeger?
Ik lees zo'n beetje overal mee maar ik vraag mij echt af of mensen niet te krampachtig op zoek zijn naar díe enige echte liefde en of er altijd iemand anders beter kan zijn.
Toe dames en heren "leer" mij eens hier hoe het huidige daten er aan toe gaat.
O, gelukkig hoef ik niet te daten, ben al jaren lang getrouwd, ben een tevreden mens ( hoop mijn man ook :proud: }
Maar even een topic over hoe daten in deze tijd gaat.
Alle reacties Link kopieren
+1
YouWish schreef:
20-04-2018 08:49
Je zegt nu gewoon nog een keer precies hetzelfde verpakt in een ander jasje. Het is lekker makkelijk praten dat jij je relatie als aanvulling ziet want je hébt een relatie. Je weet helemaal niet hoe je zou zijn/doen als jij nu single zou zijn want dan bén je niet.

Je noemt mensen die dat ook graag zouden willen wederom obsessief.

Echt een hele nare veroordelende post.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
20-04-2018 08:31
Mensen die al decennia in een relatie zitten en het allemaal denken zoveel anders te doen? :facepalm:


Al die daters verlangen gewoon naar precies datgene dat jullie hebben. Leuk voor jullie dat je iemand op de kermis bent tegen gekomen. Dat gebeurt niet iedereen.
In mijn geval: gescheiden, druk met twee kinderen, werk in de zorg, dus vrijwel allen vrouwelijke en homoseksuele collega's... Moet ik nou in de kroeg of op de kermis gaan rondhangen om is iemand tegen te komen? Je kunt ook én gelukkig zijn als single én je ogen en hart openhouden voor een echt fijne relatie door te daten. Vanzelf gaat het niet gebeuren.
Dit!!

Al ben ik daar zelf nog helemaal niet aan toe. Ik zou ook echt niet weten waar ik hem anders tegen zou moeten komen, de appie is niet echt realistisch.
Tot een jaar geleden ook in een , in mijn ogen, fijne langdurige relatie. Hoop voor jullie dat he bij jullie wel zo blijft maar beset dat je daar zelf soms helemaal niets over te zeggen heb.
delicious35 schreef:
20-04-2018 09:01
Dit!!

Al ben ik daar zelf nog helemaal niet aan toe. Ik zou ook echt niet weten waar ik hem anders tegen zou moeten komen, de appie is niet echt realistisch.
Tot een jaar geleden ook in een , in mijn ogen, fijne langdurige relatie. Hoop voor jullie dat he bij jullie wel zo blijft maar beset dat je daar zelf soms helemaal niets over te zeggen heb.
Precies. Nu makkelijk praten vanuit het comfort van je vaste relatie maar die kan zomaar ineens over zijn.. dan zit je opeens in dezelfde positie als die singles die je nu obsessief noemt.

Ik gun het niemand hoor, dat de relatie stukloopt. Maar ze zijn soms niet zo stabiel als je zelf denkt.
Alles is veranderd sinds het online daten, tinder en andere apps. Mensen hebben zoveel keus, het contact begint online en is dus al oppervlakkiger. Daarom is het voor sommigen ook makkelijk om een contact snel af te kappen en door te gaan naar de volgende. Er is altijd wel een leuker fotootje dat voorbij komt tijdens het swipen.
Ik heb zelf een lange relatie gehad, heb kinderen, nu al bijna 7 jaar single. Wel scharrels en wat relatieachtige dingetjes gehad in die tijd, maar die heb ik in real life leren kennen. Alle dates die ik heb gehad via tinder liepen op niets uit. Waren stuk voor stuk leuke, serieuze mannen, gezellige dates, maar de vonk ontbrak. En dat komt omdat de keus gemaakt is op basis van een foto en wat gechat, en dan moet je maar zien hoe het uitpakt.
Ik ben boven de 40, kinderen, drukke baan, enige single. Vriendinnen gesetteld. Als ik met vriendinnen afspreek is het of met de kinderen wat doen, of lunchen, filmpje, uiteten. De kroeg kom ik nooit meer. Je komt dan al gauw uit bij zo'n datingapp, want ergens anders kom ik ze echt niet tegen hoor.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
20-04-2018 08:49
Je zegt nu gewoon nog een keer precies hetzelfde verpakt in een ander jasje. Het is lekker makkelijk praten dat jij je relatie als aanvulling ziet want je hébt een relatie. Je weet helemaal niet hoe je zou zijn/doen als jij nu single zou zijn want dan bén je niet.

Je noemt mensen die dat ook graag zouden willen wederom obsessief.

Echt een hele nare veroordelende post.

Ik vergelijk idd de huidige datingwereld met hoe ik was toen ik single was, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me anders zou gedragen / een andere mening zou hebben als ik nu (weer/nog) single zou zijn. Ik kreeg mijn huidige relatie toen ik net 27 was, ben nu 32. Vóór die tijd was ik happy single, totaal niet bezig met het krijgen van een relatie. En hoewel ik erg gelukkig ben met mijn vriend, zou ik ook erg happy in mijn eentje zijn als ik hem niet had ontmoet, dat was ik die jaren daarvoor namelijk ook - woonde daarvoor ook jaren alleen. Ik vind het gewoon erg moeilijk voor te stellen dat sommige mensen echt PER SE een relatie willen hebben ipv alleen te zijn, sorry als dat bot overkomt. Maar vraag me dan altijd af of je dan niet gelukkig bent alleen?
Alle reacties Link kopieren
ch86 schreef:
20-04-2018 09:12
Ik vergelijk idd de huidige datingwereld met hoe ik was toen ik single was, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me anders zou gedragen / een andere mening zou hebben als ik nu (weer/nog) single zou zijn. Ik kreeg mijn huidige relatie toen ik net 27 was, ben nu 32. Vóór die tijd was ik happy single, totaal niet bezig met het krijgen van een relatie. En hoewel ik erg gelukkig ben met mijn vriend, zou ik ook erg happy in mijn eentje zijn als ik hem niet had ontmoet, dat was ik die jaren daarvoor namelijk ook - woonde daarvoor ook jaren alleen. Ik vind het gewoon erg moeilijk voor te stellen dat sommige mensen echt PER SE een relatie willen hebben ipv alleen te zijn, sorry als dat bot overkomt. Maar vraag me dan altijd af of je dan niet gelukkig bent alleen?
Ach kind, zullen we over 10 jaar en een paar kinderen verder het hier nog eens over hebben?
Alle reacties Link kopieren
Haha, die mensen in een langdurige relatie, die dat vooral als een aanvulling zien... zijn dat dezelfde mensen, die steevast met deze dooddoeners komen?
- Hoe kan het toch dat een leuke meid als jij nog vrijgezel is?
- Ben je niet gewoon te kritisch?
- Ach, een relatie is ook niet zaligmakend
- Als je ooit nog kinderen wilt, moet je niet te lang meer wachten hoor!
- Mijn man heeft nog wel een neef, die is ook vrijgezel... zal ik je eens voorstellen?
- Je straalt ook wel uit dat je geen man nodig hebt, dat schrikt ze af
- Je moet er ook wel voor open staan natuurlijk OF Je moet niet te hard zoeken
;-D
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
20-04-2018 09:17
Haha, die mensen in een langdurige relatie, die dat vooral als een aanvulling zien... zijn dat dezelfde mensen, die steevast met deze dooddoeners komen?
- Hoe kan het toch dat een leuke meid als jij nog vrijgezel is?
- Ben je niet gewoon te kritisch?
- Ach, een relatie is ook niet zaligmakend
- Als je ooit nog kinderen wilt, moet je niet te lang meer wachten hoor!
- Mijn man heeft nog wel een neef, die is ook vrijgezel... zal ik je eens voorstellen?
- Je straalt ook wel uit dat je geen man nodig hebt, dat schrikt ze af
- Je moet er ook wel voor open staan natuurlijk OF Je moet niet te hard zoeken
;-D
haha me zulke dooddoeners kom ik nooit hoor, daar heb ik juist een bloedhekel aan. Dat deden andere mensen weleens toen ik nog single was, en toen had ik altijd zoiets van: laat me lekker single zijn - ik zie vanzelf wel of ik een leuk iemand tegenkom om een relatie mee te beginnen of niet ;)
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
20-04-2018 09:16
Ach kind, zullen we over 10 jaar en een paar kinderen verder het hier nog eens over hebben?
Prima om het hier over 10 jaar hier nog een keer over te hebben - alleen geen idee waarom?

Alleen dan zonder kinderen, die hoef ik namelijk niet :p
ch86 schreef:
20-04-2018 09:12
Ik vergelijk idd de huidige datingwereld met hoe ik was toen ik single was, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me anders zou gedragen / een andere mening zou hebben als ik nu (weer/nog) single zou zijn. Ik kreeg mijn huidige relatie toen ik net 27 was, ben nu 32. Vóór die tijd was ik happy single, totaal niet bezig met het krijgen van een relatie. En hoewel ik erg gelukkig ben met mijn vriend, zou ik ook erg happy in mijn eentje zijn als ik hem niet had ontmoet, dat was ik die jaren daarvoor namelijk ook - woonde daarvoor ook jaren alleen. Ik vind het gewoon erg moeilijk voor te stellen dat sommige mensen echt PER SE een relatie willen hebben ipv alleen te zijn, sorry als dat bot overkomt. Maar vraag me dan altijd af of je dan niet gelukkig bent alleen?
Ja, natuurlijk ben je happy single als je ergens halverwege de 20 bent. Dan is alles nog lang leven de lol, feesten en rondsloeren. Als je ouder wordt en iedereen om je heen gesetteld is verandert dat echt wel hoor. Maar dat weet jij dus niet want je zit vanaf een vrij standaard leeftijd in een vaste relatie.

Weleens bedacht dat single vrouwen van jouw leeftijd een kinderwens hebben en langzaamaan zenuwachtig beginnen te worden? Dat al hun vriendinnen amper nog wat laten horen omdat die druk zijn met vriend/man/kids en ze zich soms gewoon ronduit eenzaam voelen?

Ik zit zelf overigens ook in een relatie maar een beetje inlevingsvermogen zou je niet misstaan zeg.
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
20-04-2018 09:10
Alles is veranderd sinds het online daten, tinder en andere apps. Mensen hebben zoveel keus, het contact begint online en is dus al oppervlakkiger. Daarom is het voor sommigen ook makkelijk om een contact snel af te kappen en door te gaan naar de volgende. Er is altijd wel een leuker fotootje dat voorbij komt tijdens het swipen.
...
Dat hoeft dus niet.
Ik ben online gaan daten toen ik halverwege de twintig was. Via Lexa e.d. dus wellicht anders dan tinder... dat kan. Maar mijn ervaring was dat ik juist al echte gesprekken met een man had gevoerd, voordat ik hem in het echt ontmoette. Ik had dan al een idee van zijn interesses, gevoel voor humor e.d. Daar waar ik bij ontmoetingen in de kroeg vooral op het uiterlijk afging. En serieuzere intenties waren ook bepaald niet vanzelfsprekend in de kroeg.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
ch86 schreef:
20-04-2018 09:12
Ik vergelijk idd de huidige datingwereld met hoe ik was toen ik single was, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me anders zou gedragen / een andere mening zou hebben als ik nu (weer/nog) single zou zijn. Ik kreeg mijn huidige relatie toen ik net 27 was, ben nu 32. Vóór die tijd was ik happy single, totaal niet bezig met het krijgen van een relatie. En hoewel ik erg gelukkig ben met mijn vriend, zou ik ook erg happy in mijn eentje zijn als ik hem niet had ontmoet, dat was ik die jaren daarvoor namelijk ook - woonde daarvoor ook jaren alleen. Ik vind het gewoon erg moeilijk voor te stellen dat sommige mensen echt PER SE een relatie willen hebben ipv alleen te zijn, sorry als dat bot overkomt. Maar vraag me dan altijd af of je dan niet gelukkig bent alleen?
Ik vind je een beetje superieur overkomen,zo van 'Ik ben altijd een happy single geweest en dat zal ik hierna ook weer zijn'. Heel fijn voor je, maar is het zo moeilijk je voor te stellen dat mensen net zo'n fijne relatie willen als die jij hebt? Die het niet fijn vinden om jaren altijd alles maar alleen te moeten doen? Die het zat zijn om losse scharrels te hebben waar je niets aan hebt? Die een keer met een partner op vakantie willen ipv altijd maar alleen omdat vriendinnen met hun man gaan?
Dan is het toch helemaal niet zo gek dat je veel gaat daten in de hoop dat er een keer een leuke tussenzit waar het mee klikt? Dat heeft toch niets te maken met obsessief zijn of PER SE een relatie moeten hebben?
Alle reacties Link kopieren
@ch86 er zitten nuances tussen 'PER SE' een relatie willen en het zo fantastisch met jezelf vinden dat je niemand nodig hebt.
Ik denk dat het gewoon natuurlijk en normaal is is dat veel singles wel verlangen naar een partner. We kunnen het best hoor, alleen zijn en gelukkig *applaus* maar heel veel dingen zijn samen leuker. Jij ziet je relatie als een aanvulling, maar je leven is blijkbaar mét hem leuker als als single,, anders zou je single zijn. Waarom mag jij het wel 'zomaar' hebben en een ander daar niet naar verlangen of het zoeken? Dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Als weduwnaar van begin vijftig heb ik nu 8 maanden een heel fijne en goede relatie waarvan ik denk dat dit hem wel gaat worden voor de rest van mijn leven. In de jaren hiervoor heb ik meerdere keren via Internet gedate. Als tussendoortje... 1 op de 5 relaties komst slechts tot stand door internet en dating services. Het merendeel dus gewoon op de sportclub of via werk, of die oude klasgenoot via Facebook.

Mijn ervaringen met internet daten zijn uitstekend. Ik kwam wel in een wereld terecht waarvan ik (hoe naïef) het bestaan niet kon vermoeden. Vreemdgangers, rare vragen en voorstellen... Maar ook veel goede gesprekken, interessante vrouwen en serieuze relatiemogelijkheden. Al mijn 5 dates zijn leuk en succesvol geweest. Niet allen hebben geleid tot een liefdevolle en langdurige relatie. Maar het eerste koffiedrinken werd altijd gevolgd door meerdere afspraken. Twee "mislukte dates' zijn nu goede vriendinnen geworden.

Voordat het tot koffiedrinken kwam heb ik natuurlijk wel meerdere vrouwen benaderd of werd ik benaderd. Sommige gesprekken of mailwisselingen liepen helemaal niet. Ik zou niet stoer genoeg zijn omdat ik op de foto stond met een ruitjesblouse, ik had geen witte BMW of mijn piemel had langer dan 20 cm moeten zijn. Ik heb deze en vele andere vreemde afwijzingsgronden mogen horen. Dat zette mij wel aan het denken. Wat zoeken ze nu toch werkelijk als je dit soort (onbelangrijke) eisen hebt?

In veel gevallen heb ik al die vragen die op mij afgevuurd werden gezien als onzekerheid, maar ook een vreemd soort assertiviteit. Mijn ex deed zo dus dat wil ik nooit meer terug zien in een nieuwe partner... Jij houdt toch niet van vissen hè? Mijn ex zag ik nooit, zat altijd te vissen...Echt voorgekomen!

Vaak dacht ik. Ga toch gewoon een kop koffie met mij drinken. Gooi die vragenlijst weg. Ik denk toch dat op latere leeftijd de bagage een belangrijke rol speelt. Ook dat veel vrouwen een nieuwe balans hebben gevonden na de scheiding. Alles op de rit. Een nieuwe man is dan een nieuwe verstoring.
Doornroosje75 schreef:
20-04-2018 09:22
Dat hoeft dus niet.
Ik ben online gaan daten toen ik halverwege de twintig was. Via Lexa e.d. dus wellicht anders dan tinder... dat kan. Maar mijn ervaring was dat ik juist al echte gesprekken met een man had gevoerd, voordat ik hem in het echt ontmoette. Ik had dan al een idee van zijn interesses, gevoel voor humor e.d. Daar waar ik bij ontmoetingen in de kroeg vooral op het uiterlijk afging. En serieuzere intenties waren ook bepaald niet vanzelfsprekend in de kroeg.
Ontmoetingen in de kroeg zijn zeker niet anders, daar gaat het in eerste instantie ook om uiterlijk. Toch heb ik geleerd dat online contact echt nog niets voorstelt zolang je de ander niet in het echt hebt meegemaakt. Ik heb ook wel eens online lange diepzinnige gesprekken gevoerd, dat ik dacht: 'Dit zou hem weleens kunnen zijn'. En als de date dan tegenvalt, dan stellen die gesprekken ook ineens niets meer voor. Het zegt echt niets. Al chat je dag en nacht met iemand, dan nog kun je niet zeggen dat je iemand kent.
ch86 schreef:
20-04-2018 09:12
Ik vergelijk idd de huidige datingwereld met hoe ik was toen ik single was, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me anders zou gedragen / een andere mening zou hebben als ik nu (weer/nog) single zou zijn. Ik kreeg mijn huidige relatie toen ik net 27 was, ben nu 32. Vóór die tijd was ik happy single, totaal niet bezig met het krijgen van een relatie. En hoewel ik erg gelukkig ben met mijn vriend, zou ik ook erg happy in mijn eentje zijn als ik hem niet had ontmoet, dat was ik die jaren daarvoor namelijk ook - woonde daarvoor ook jaren alleen. Ik vind het gewoon erg moeilijk voor te stellen dat sommige mensen echt PER SE een relatie willen hebben ipv alleen te zijn, sorry als dat bot overkomt. Maar vraag me dan altijd af of je dan niet gelukkig bent alleen?

Tjonge jonge man. Ik hoop dat je invoelender bent naar je single vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
20-04-2018 09:28
Ontmoetingen in de kroeg zijn zeker niet anders, daar gaat het in eerste instantie ook om uiterlijk. Toch heb ik geleerd dat online contact echt nog niets voorstelt zolang je de ander niet in het echt hebt meegemaakt. Ik heb ook wel eens online lange diepzinnige gesprekken gevoerd, dat ik dacht: 'Dit zou hem weleens kunnen zijn'. En als de date dan tegenvalt, dan stellen die gesprekken ook ineens niets meer voor. Het zegt echt niets. Al chat je dag en nacht met iemand, dan nog kun je niet zeggen dat je iemand kent.
Klopt Fizzy, maar dat maakt het niet oppervlakkig. En dat was waar ik op reageerde. Een match is altijd afhankelijk van meerdere factoren en fysieke aantrekkingskracht is er natuurlijk wel één van. Die kun je via het scherm nu eenmaal niet afvinken.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Geel schreef:
20-04-2018 08:06
Ik heb talloze dates gehad via tinder en in mijn geval heeft het niets te maken met opties openhouden. Iemand kan nog zo aardig zijn, maar als je je niet tot diegene aangetrokken voelt dan houd het gewoon op. En dat hoeft niets met het uiterlijk te maken te hebben, maar bijvoorbeeld manier van doen. Anderzijds kan je niet iemands karakter van een foto aflezen, ook niet na wat heen en weer geapp. Een kroeg vind ik eigenlijk ook geen geschikte plek, met een drankje op lijkt iedereen leuk en gezellig.
En vaak genoeg is die aantrekkingskracht er niet meteen. Dan is de kroeg dus juist dé plek. Ontspannen en idd leuk en gezellig. Zoals jij het schrijft is idd het nieuwe daten. Het moet meteen maak klikken. Elkaar echt leren kennen ZONDER BIJBEDOELING is er gewoon niet meer bij.
Dat is dus het verschil denk ik met "vroeger' en mensen in real life ontmoeten. Een kroeg met 300 man daar verwacht je niet van dat iedereen meteen de ware is. Je staat er dus open in zonder relatie in je achterhoofd. Met tinder en aanverwanten is die gedachte er altijd. "relatie relatie relatie' Niet meteen het lijstje helemaal compleet? Weg ermee.
Dat heb je met kroegen dus niet. Je maakt een praatje zonder bijbedoeling Een vent of vrouw bied je een drankje aan en je praat wat verder. Tot een van de twee weggaat en niks zegt of weggaat en een voorstel doet van verderop nog een drankje, telefoonnrs uitwisselen of een zie ik je volgende week hier weer.
Het was en is veel vrijblijvenden dat het internet gedoe van tegenwoordig.
Nu kun je via die sites niet meer gewoon een praatje maken want iedereen is ergens op uit.
En dat is aan een kant heel erg jammer. Voor degene die met een lijstje echt op zoek zijn een uitkomst.
Het heeft voors en na's.
Een vriendin zei vroeger altijd "misschien is hij niet heel erg leuk maar wie weet heeft ie een leuke vriend bij zich" en daar zit best een hoop waarheid in.
Met kroegdaten , zonder directe bijbedoeling dus, leer je iemand veel ontspannender kennen en als diegene niet echt geinteresseert maar je wel een leuk mens vind heeft ie misschien wel een vrijgezel in zijn omgeving waar hij van denkt Die zou leuk zijn voor die en die. Dat "netwerken" mis je dus met de dating apps
Alle reacties Link kopieren
Mensen als ch87 zijn ook vaak dezelfde vrouwen die ineens hun vriendinnen niet meer zien staan, want druk met relatie. En uiteraard weer aan komen janken als die relatie over is.
Anyway, ik ben een happy single ( al 6 jaar bewust) en kan heel goed alleen zijn. Samenwonen zou er voor mij niet meer in zitten.
Wel wil ik, sinds dit jaar, weer een relatie, speciaal zijn voor iemand. Ben ik nu wanhopig? :P
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:38
38.94% gewijzigd
Ik heb inderdaad wel het idee dat het steeds lastiger wordt om een serieuze partner te vinden waar je de rest van je leven bij wilt blijven.

Ik denk dat dit een heleboel redenen heeft, waaronder dat de eisenlijst tegenwoordig heel erg hoog is. Vrouwen zijn onafhankelijk, dus pikken minder van een man (wat een goed ding is, maar misschien nu een beetje doorslaat de andere kant op?)

Daarnaast via Tinder en dergelijke is het een stuk makkelijker geworden om ongebonden seks te vinden. Waarom zouden sommige mannen nog op zoek gaan naar een relatie als ze ook gewoon een halve avond aan swipen kunnen besteden en dan elke avond met een ander grietje het bed in kunnen duiken? (dit geldt misschien andersom ook,dat weet ik niet eigenlijk)
nina1966 schreef:
20-04-2018 09:33
Met tinder en aanverwanten is die gedachte er altijd. "relatie relatie relatie' Niet meteen het lijstje helemaal compleet? Weg ermee.

En toch is dat niet waar. Dat heeft namelijk niks te maken met de app maar met de mensen die erop zitten. Ik dat al jaren via Tinder (I know, sneu) en ben zeker niet altijd op zoek geweest naar een relatie.
Ja, laten we de ongebonden seks ook maar weer van stal halen O_o
Alle reacties Link kopieren
faline schreef:
20-04-2018 08:27
Ik vind/vond het eigenlijk wel ideaal.
Je kunt nog steeds naar de kroeg om iemand te ontmoeten.. maar persoonlijk hoef ik geen kroegtijger.. en wat is de kans dat zo iemand past? Leuk als je 20 bent mss..
Ook verwacht ik niet zo snel iemand tegen te komen in het dagelijks leven..

Het is handig om vast een voorselectie online te kunnen doen!

Wel kan het nadeel volgens mij zijn dat vanwege het aanbod en vele daten je steeds hoge standaarden gaat stellen.. (als vrouw) lijkt t snel alsof je heeel veel keus hebt. Goed voor je zelfvertrouwen.. maar uiteindelijk wat minder realistisch denk ik..
Besef je wel hoe dat klinkt? alsof je een paar laarzen aanschaft.
Daar zit 'm denk ik de clou. Een relatie word tegenwoordig aangeschaft, het ontstaat niet meer spontaan.
Alle reacties Link kopieren
Opmerkelijk hoe een, volgens mij vrij luchtig bedoeld, topic vrijwel onmiddellijk een strijdtoneel wordt tussen singles en niet-singles. Misschien een heel gek idee, maar iets minder generaliseren, veroordelen en doen alsof je eigen situatie universeel is, kan een gesprek wonderlijk goed doen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
AmyFarahFowler schreef:
20-04-2018 09:36
Ja, laten we de ongebonden seks ook maar weer van stal halen O_o
He, ik zeg niet dat ik daar een mening overheb,he? Maar ik denk wel dat het een reden is dat veel mensen zich niet willen binden. Ze vinden het wel best zo. HEt is heel makkelijk om online iemand te polsen of ie daarvoor in is. In de kroeg loop je sneller het risico dat iemand een drankje in je gezicht gooit als je een 'oneerbaar voorstel' doet.
anoniem_228919 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 09:39
24.12% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven