Is dit gek?
woensdag 27 april 2011 om 10:43
Vooral niet zo door gaan. Je hebt het gevraagd, hij zegt dat het niet zo is. De partner voor mijn huidige man was ook mijn 'ware'... op dat moment. En die daarvoor ook... op dat moment. Zegt helemaal niets, omdat ik nog liever eenzaam en alleen oud zou willen worden dan ook maar een van mijn vorige partners terug te willen. En ja hoor, ik voel voor mijn ex (diegene voor mijn huidige man dus) nog heel erg veel. We zijn niet voor niets 12 jaar samen geweest natuurlijk en zijn ook zonder ruzie uit elkaar gegaan. Maar hem terug? Na, ammenooitniet....
Maak het jezelf niet zo allejezus moeilijk en geef een relatie een kans ipv nu reeds destructief bezig te zijn.
Maak het jezelf niet zo allejezus moeilijk en geef een relatie een kans ipv nu reeds destructief bezig te zijn.
woensdag 27 april 2011 om 10:43
woensdag 27 april 2011 om 10:44
woensdag 27 april 2011 om 10:49
quote:Caviahaar schreef op 27 april 2011 @ 10:41:
Wat maakt dat je denkt dat hij nog wat voor haar voelt of verliefd is op haar?
Dat vraag ik me ook af - is er werkelijk reden om dat te denken of heeft het te maken met het feit dat hij een ex-vriendin heeft? Of heeft hij ooit gezegd dat zij toentertijd de vrouw van zijn leven was?
Wat?
Wat maakt dat je denkt dat hij nog wat voor haar voelt of verliefd is op haar?
Dat vraag ik me ook af - is er werkelijk reden om dat te denken of heeft het te maken met het feit dat hij een ex-vriendin heeft? Of heeft hij ooit gezegd dat zij toentertijd de vrouw van zijn leven was?
Wat?
woensdag 27 april 2011 om 10:52
Waarom doen sommige vrouwen zo ingewikkeld? Die relatie is toch al tijden voorbij?
Toen ik wilde scheiden en mijn ex vrij snel een nieuwe vlam had, was zij ook constant bezig met mij. En hij hád ook nog gevoelens voor mij, maar ik niét voor hém. Dat heeft ongeveer 10 jaar geduurd....toen had ze in de gaten dat ik hem echt niet terug wilde...
Toen ik wilde scheiden en mijn ex vrij snel een nieuwe vlam had, was zij ook constant bezig met mij. En hij hád ook nog gevoelens voor mij, maar ik niét voor hém. Dat heeft ongeveer 10 jaar geduurd....toen had ze in de gaten dat ik hem echt niet terug wilde...
woensdag 27 april 2011 om 10:54
quote:Nammma schreef op 27 april 2011 @ 10:52:
Waarom doen sommige vrouwen zo ingewikkeld? Die relatie is toch al tijden voorbij?
Dat vraag ik me ook altijd af zodra ik dit soort topics lees.
En lijkt me vermoeiend pas na 10 jaar zeg!
Dat vraag ik me ook altijd af zodra ik dit soort topics lees.
En lijkt me vermoeiend pas na 10 jaar zeg!
woensdag 27 april 2011 om 11:07
Ook dat, waarom denken zo ontzettend veel vrouwen dat hun nieuwe vriendje HET lot uit de loterij is, en dat de ex van dat vriendje het vriendje altijd wel weer terug wel. Het is niet voor niets uit gegaan en waarschijnlijk is mevrouw ex al lang verder met haar leven en denkt ze nog amper aan het vriendje van de TO op die manier. Als een nieuwe vriendin van mijn ex dat over mij zou denken zou ik het haast als een belediging zien. Ik ken de sukkel langer, en dus ook beter en weet dus ook verdomd goed waarom het uit is. DAAROM wil ik hem niet terug. Al was het de laatste man op aarde.
woensdag 27 april 2011 om 11:25
Toch ben ik bang dat hij haar weer terug wil.
Wat moet ik doen??????????????
Bij jezelf afvragen waar die onzekerheid vandaan komt. Heeft hij nog contact met ziujn ex-vriendin? Hoe lang zijn ze al uit elkaar dan? Wanneer heeft hij jou verteld dat zijn ex-vriendin zijn grote liefde was?
Hoe lang hebben jullie nu een relatie eigenlijk?
Wat moet ik doen??????????????
Bij jezelf afvragen waar die onzekerheid vandaan komt. Heeft hij nog contact met ziujn ex-vriendin? Hoe lang zijn ze al uit elkaar dan? Wanneer heeft hij jou verteld dat zijn ex-vriendin zijn grote liefde was?
Hoe lang hebben jullie nu een relatie eigenlijk?
Only dead fish go with the flow
woensdag 27 april 2011 om 11:56
woensdag 27 april 2011 om 13:25
Op grond waarvan ben je precies bang dat je verkering nog verliefd op zijn ex is?
Ik geloof wel in intuitie. Een moeilijkheid daarbij vind ik alleen de plaats die je angst moet geven: die moet niet te belangrijk zijn maar ook niet te onbelangrijk. Maar hoe weet je dat precies?
Pijnlijke ervaringen in het verleden kunnen angsten uit proportie trekken. Aan de andere kant kan intuitie niet worden ontwikkeld zonder pijnlijke ervaringen in het verleden en heeft angst een functie voor het overleven.
Mijn ervaring is dat mijn intuitie in relaties, áls die er was, achteraf meestal juist bleek - en vaak nog erger dan ik vreesde (maar waar ik niet aan wilde). De realiteit overtreft dikwijls de 'most horrible imaginings'. Ook jouw ervaring heb ik gekend: een verkering die (dus. toch. wel.) van zijn ex bleek te houden in plaats van mij en ik bleek dus met hem in een 'zeepbel' geinvesteerd te hebben. Ik ben daarom geneigd je wel serieus te nemen. Maar alleen jij kan zeggen in hoeverre je angst werkelijk serieus genomen moet worden.
Ik geloof wel in intuitie. Een moeilijkheid daarbij vind ik alleen de plaats die je angst moet geven: die moet niet te belangrijk zijn maar ook niet te onbelangrijk. Maar hoe weet je dat precies?
Pijnlijke ervaringen in het verleden kunnen angsten uit proportie trekken. Aan de andere kant kan intuitie niet worden ontwikkeld zonder pijnlijke ervaringen in het verleden en heeft angst een functie voor het overleven.
Mijn ervaring is dat mijn intuitie in relaties, áls die er was, achteraf meestal juist bleek - en vaak nog erger dan ik vreesde (maar waar ik niet aan wilde). De realiteit overtreft dikwijls de 'most horrible imaginings'. Ook jouw ervaring heb ik gekend: een verkering die (dus. toch. wel.) van zijn ex bleek te houden in plaats van mij en ik bleek dus met hem in een 'zeepbel' geinvesteerd te hebben. Ik ben daarom geneigd je wel serieus te nemen. Maar alleen jij kan zeggen in hoeverre je angst werkelijk serieus genomen moet worden.
woensdag 27 april 2011 om 13:30
quote:Nammma schreef op 27 april 2011 @ 10:52:
Nou in dat geval zou ik zo'n vent ook niet hoeven. Het gaat er immers niet om wat zijn ex wil. Het gaat er om wat hij zelf wil. En als hij zelf alleen maar bij mij is omdat zijn ex hem niet hoeft, dan neem ik daar geen genoegen mee.
Wil overigens niet zeggen dat dit bij TO ook zo is. Want ik lees nergens een verklaring.
Nou in dat geval zou ik zo'n vent ook niet hoeven. Het gaat er immers niet om wat zijn ex wil. Het gaat er om wat hij zelf wil. En als hij zelf alleen maar bij mij is omdat zijn ex hem niet hoeft, dan neem ik daar geen genoegen mee.
Wil overigens niet zeggen dat dit bij TO ook zo is. Want ik lees nergens een verklaring.
woensdag 27 april 2011 om 16:24
Het is niet voor niks uit tussen hun dus ik zou me er niet druk om maken. Vooral niet jaloers zijn. Als hij nog enige gevoelens heeft voor zijn ex is dat niet gek. Ze hebben natuurlijk zelf veel meegemaakt samen en elke relatie is anders. Ik zou er gewoon lekker van genieten dat jullie samen zijn en accepteren dat hij een ex heeft