Is dit heel desperate?

27-06-2011 14:58 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag avond op stap was er een jongen die me meteen al opviel. Even later kwam hij per toeval ook nog met me praten en erna nog een paar keer wat woorden gewisseld. Alleen leek de interesse later weg. Ik wilde nog wel wat dingen weten, want wist nog niet eens zijn naam, maar dat kwam er niet meer van. Vond hem wel leuk uitzien enzo. We stonden ook in een dans cafe waar de muziek nogal hard stond. Het gesprek was niet heel diepgaand.. maar ik vond het wel heel leuk dat hij me aansprak. Hij dacht dat ik in een serie speelde, omdat hij me heel erg op iemand vond lijken die daarin speelde, dat was zijn opening zeg maar.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of jongens ook met je praten als ze geen interesse in je hebben:P want ik heb wel vaak aanspraak maar dat zijn dan altijd van die types die met iedereen praten of niet echt geinteresseerd zijn (zo lijkt het). Zelf denk ik dan, waarom zou je de moeite doen..als de persoon je niet interessant lijkt.

Nou heb ik dus op hyves gekeken, omdat hij me wel verteld had waar hij vandaan kwam. En aangezien dat maar een heel klein plaatsje is heb ik hem kunnen vinden. Ik dacht niet geschoten is altijd mis en ik zie hem anders wsl toch nooit meer, want hij was een weekendje met vrienden hier, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd gisteravond. Heb nu alleen nog geen reactie.

Zat zelf te denken: of hij vindt het leuk of hij lacht zich dood met zijn vrienden. Vraag me af of het niet een beetje een wanhopige actie is.. zelf zou ik het wel leuk vinden maarrr..

Wat denken jullie?
quote:Christiane04 schreef op 27 juni 2011 @ 16:36:

Ik vind het niet desperate wat je gedaan hebt, maar zou het wel hier bij laten.

Hier ben ik het mee eens. Je hebt de eerste stap tot verder contact genomen, laat het hierbij als je niks hoort. Dan vind hij je waarschijnlijk niet zo leuk als jij hem, en dan weet je dat ook weer
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het dus geen goed idee dat je hem een berichtje hebt gestuurd. Zijn interesse was weg schrijf je zelf en dat zegt genoeg. Als hij je leuk had gevonden was hij namelijk heus wel zelf in actie gekomen.

Ook het feit dat hij nu niet reageert vind ik veelzeggend, dus nee, ik geloof niet in een gelukkige uitkomst.
Ja ik denk ook dat hij anders wel al lang gereageerd had. En dat heeft hij nu nog steeds niet. Zie het ook somber in:P ik dacht het te merken dat zijn interesse wegwas, maar hij nam wel het initiatief om 2x met me te praten. Dus wist het niet zeker. Maar goed.. hij vond me in ieder geval wel leuk genoeg om mee te praten;P
en weet je al wat?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Lijkt me een typisch geval van nee heb je, ja kun je krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nog steeds niks

Volgens mij heeft hij wel al ingelogd op hyves dus dan weet ik dat ik niks meer hoef te verwachten. Zo'n bericht in je inbox zie je toch niet over het hoofd, ofwel?

Nja dan was het vast geen aardige jongen... wie stuurt daar nou geen reactie op (interesse of niet)?
balen redhead ( leuk detail, "mijn leuke man" noemt me altijd een verbastering van jouw nickname)

De gene die mijn nummer door zou geven aan leuke man heeft mij net zijn nummer gesmst.

De bal ligt nu dus bij mij.

Here goes nothing......
@pepersteak: en nu? al iets bedacht?

Ik had hem ook nog uitgenodigd op msn en daar heeft hij me gisteren blijkbaar geaccepteerd. Hmm ik verwacht er maar niet te veel meer van maar misschien dat we op msn een keertje kunnen praten en wie weet wat daaruit voortkomt:P Wordt wel spannend als hij online is haha
Mmm...dat hij de avond dat jullie elkaar ontmoette niet gelijk lange gesprekken met je ging voeren en je nummer ging vragen zegt niks...Hij komt uit een andere stad. Misschien heeft hij er daarom helemaal niet aangedacht dat er iets tussen jullie kon gebeuren. Hij zag je meer als een meijsje die hij toevallig in een kroeg in een andere stad tegenkwam. Als je hem andere opties laat zien kan zijn attitude altijd nog veranderen. Succes ermee!
quote:redhead25 schreef op 28 juni 2011 @ 12:42:

Nog steeds niks

Volgens mij heeft hij wel al ingelogd op hyves dus dan weet ik dat ik niks meer hoef te verwachten. Zo'n bericht in je inbox zie je toch niet over het hoofd, ofwel?

Ik ken genoeg mensen die er gek van werden om steeds een email te krijgen als je een nieuw bericht hebt via hyves. Ik heb een tijdje geleden ingesteld dat ik geen emails meer krijg van een nieuw bericht. Met als resultaat dat ik al een aantal keer commentaar heb gekregen omdat ik niet reageer op m'n berichten.

Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar er zijn dus mensen die hun hyves-inbox totaal geen aandacht geven ;)
Joh.

Toen ik mijn huidige vriend tijdens het stappen leerde kennen, vond ik hem zo leuk dat ik de week erop hemel en aarde verschoof om op dezelfde dag en dezelfde tijd in dezelfde tent te verschijnen. En de week erop ook. Gelukkig kwam hij beide keren op hetzelfde idee.
(oja, en ik antwoord soms pas na maanden op hyvesberichten, ik log amper in...)
misschien is hij ook wel verlegen
OMG OMG OMG

Laat ik nou net een bericht in mijn inbox hebben!

En ook nog een heel leuk en lang bericht...

Jeej hier krijg ik het toch wel warm van hihi! Volgens mij ben ik vorige week als een blok gevallen voor een jongen die ik voor het eerst zag:P

Hmmm nu moet ik weer wat leuks gaan terugsturen...
Leuk man ! Zie je wel dat het zin heeft. Ik zou wel een paar dagen wachten met je antwoord
.
Ik zou echt geen paar dagen wachten met een antwoord.
quote:impala schreef op 03 juli 2011 @ 18:16:

Leuk man ! Zie je wel dat het zin heeft. Ik zou wel een paar dagen wachten met je antwoord Onzin! Geen spelletjes gaan spelen!
Denk dat ik vndg nog niks terugstuur.. morgenavond ofzo:)
quote:baby_ernie80 schreef op 03 juli 2011 @ 18:22:

[...]

Onzin! Geen spelletjes gaan spelen!Nou, als iemand er een week over doet om mijn berichtje te beantwoorden dan ben ik zelf ook niet de snelste hoor. Laat hem maar even in onzekerheid, of hij een hele lap voor niks heeft zitten tikken of niet .
.
Heb gisteravond toch maar gereageerd.. Ik vind het echt zo spannend maar tegelijkertijd wil ik er niet te veel van verwachten, vanwege een mogelijke teleurstelling.

Vond het wel een enorm lief en leuk bericht. En dat na een week, ik verwachtte echt niks meer.
Wat leuk voor je!
Geniet van de kriebels! (en houd ons op de hoogte )
Hmmmm...zondagavond dus een reactie gestuurd op zijn berichtje van zondagmiddag. Nu nog geen reactie terug. Ik heb hem dus ook op msn maar nog nietgesproken. Hij heeft zich wel een paar keer kort aangemeld toen ik offline stond. Had toen niet echt tijd voor een uitgebreide chat. En nu ben ik online en is hij er niet, pffff frustrating!:P
Waarom doe ik mezelf dit ook weer aan zeg:P
Nou kwam hij net online en zeg ik hoi en dan gaat hij meteen weer offline?? :( denk dat ik er maar mee kap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven