Is dit mijn onzekerheid of maak ik me terecht zorgen?

27-01-2020 15:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_395124 wijzigde dit bericht op 28-01-2020 01:33
Reden: herkenbaarheid
99.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof jullie elkaars grenzen (tot nu toe) goed bewaken. Ik lees niets in je verhaal waarom je je zorgen zou moeten maken over dat hij nog gevoelens zou hebben voor zijn ex.

Goed dat je werkt aan je onzekerheid. Wellicht verstandig om na een aantal dates dit uit te spreken naar hem. Dan begrijpt hij misschien beter waarom je soms op een bepaalde manier reageert.

Veel plezier met daten!
Is niet helemaal gelukt, zo kort mogelijk.

Geniet van je liefde.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ja zie nu ook dat het bericht aardig lang is geworden :-$ Mijn excuses!
Demiseksueel. Nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Stop met het graven in zijn verleden. Je bent zelf ook niet je historie. Niemand is perfect. Hij niet en jij ook niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 15:43
Demiseksueel. Nog nooit van gehoord.
Dat is toch als alleen je onderlijf seksuele gevoelens heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij echt wel merkt dat je onzeker bent. Maar zie geen reden waarom hij niet over zijn ex heen zou moeten zijn? Omdat jullie op elkaar lijken? Het is toch helemaal niet zo gek dat hij een 'type' heeft? En ik vind dat het na meer dan een halfjaar best kan, zeker bvb als in de 3jr het al een beetje is doodgebloed naar het einde toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral heel veel invulling van jouw kant. Door je onzekerheid lijk je te zoeken naar iets waardoor het weleens fout zou kunnen gaan.

Geniet er gewoon van. Meestal zijn mannen vrij simpel. Ze vinden je leuk, of niet.
Maud*de*Braose schreef:
27-01-2020 15:46
Dat is toch als alleen je onderlijf seksuele gevoelens heeft?
:-D :-D
Blijkbaar is dat iets heel bijzonders. Alleen sex willen met iemand waar je gevoelens voor heb. Er is helemaal een nieuwe term voor bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voor stellen dat hij niet meer denkt aan zijn ex als het al 6 a 7 maanden uit is. Ik denk dat jij problemen maakt die er niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zoals hiervoor al gezegd, ontdek hem eerst, hij heeft nog geen enkel teken gegeven dat jij je ergens zorgen om hoeft te maken. Ik zou het gewoon laten begaan, wordt het niks dan wordt het niks. Maak je druk om dingen die je zelf onder controle hebt en denk niet voor anderen.
Alle reacties Link kopieren
Stop met zijn verleden en jullie mogelijke misschien wel/niet toekomst.
Kijk hoe het nú gaat. Geniet van het moment zelf.
Wat goed voelt, voelt goed. Als hij alles goed doet, waarom dan nadenken over alles wat hij fout zou kunnen doen?

Blijf bij je eigen gevoel. That's it. Zekerheden heb je nooit.
Onzekerheden maak je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Bee_Kind schreef:
27-01-2020 15:48
Ik denk dat hij echt wel merkt dat je onzeker bent. Maar zie geen reden waarom hij niet over zijn ex heen zou moeten zijn? Omdat jullie op elkaar lijken? Het is toch helemaal niet zo gek dat hij een 'type' heeft? En ik vind dat het na meer dan een halfjaar best kan, zeker bvb als in de 3jr het al een beetje is doodgebloed naar het einde toe.
Een reden waarom ik denk dat hij niet over zijn ex heen is, is ook dat ze elkaar nog steeds geblokkeerd hebben, waar ik geen reden toe zie als je zonder gevoelens uit elkaar gaat. Lijkt mij dat er nog veel onverwerkte emoties van zijn kant zijn. Misschien wat vergezocht ja
Plus, toen ik die vraag stelde over of zij normaal uit elkaar gegaan waren begon hij zijn verhaaltje met "Ugh" en "hoopte en dacht dat het meer wederzijds zou zijn", wat op mij overkomt alsof hij er nog van baalt
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 15:50
:-D :-D
Blijkbaar is dat iets heel bijzonders. Alleen sex willen met iemand waar je gevoelens voor heb. Er is helemaal een nieuwe term voor bedacht.
Hahaha ik weet niet of het in het algemeen bijzonder is, ik weet alleen wel dat ik door mijn omgeving altijd raar wordt aangekeken als ik vertel dat ik eigenlijk niet wil zoenen etc. met jongens waarmee ik mezelf niet in een relatie zie belanden/verliefd op zie worden. Dus toen ging ik even googelen en toen kwam demiseksueel aardig in de buurt!

Heb ook best lang gedacht dat ik aseksueel was, totdat ik echt verliefd werd eigenlijk
Minder googlen op termen.
Alle reacties Link kopieren
zomerlover schreef:
27-01-2020 15:57
Een reden waarom ik denk dat hij niet over zijn ex heen is, is ook dat ze elkaar nog steeds geblokkeerd hebben, waar ik geen reden toe zie als je zonder gevoelens uit elkaar gaat. Lijkt mij dat er nog veel onverwerkte emoties van zijn kant zijn. Misschien wat vergezocht ja
Plus, toen ik die vraag stelde over of zij normaal uit elkaar gegaan waren begon hij zijn verhaaltje met "Ugh" en "hoopte en dacht dat het meer wederzijds zou zijn", wat op mij overkomt alsof hij er nog van baalt
Ik heb mijn ex van jaren terug ook nog geblokkeerd. Waarom? In eerste instantie omdat hij zich gedroeg als een eikel. Maar waarom zou ik 'm dan ineens later gaan deblokkeren? Dat doe je toch alleen als je nog een keer een gesprek aan wilt gaan?
Als je geen behoefte meer hebt aan een gesprek of contact, is het helemaal niet gek als je iemand niet deblokkeert.

En je kunt ook kut uit elkaar gaan maar alsnog blij zijn dat het over is en over iemand heen is. Je hebt zelf gewoon heel weinig ervaring hierin, dus ik zou geen dingen in gaan vullen.
Alle reacties Link kopieren
Mag hij even zelf bepalen hoe hij met zijn ex om gaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Soms ben je gewoon nog niet toe aan een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven