is dit normaal met valentijn
donderdag 15 februari 2018 om 13:58
uit een eerder topic van je kreeg ik de indruk dat ze misschien nog wel haar gedachten naar iemand anders liet uitgaan ook...Verlegen77 schreef: ↑15-02-2018 13:55tja zit ruim 6 maanden in relatie met haar, die relatie is echt hahaha.
Was nogal flabbergasted, zeg je dat zo? Zelf maakte ze er niet zoveel van toen ik er naar vroeg. Tis pas nu dat ik erover nadenk. Maar vindt stom om er ook nu nog op terug te komen. Overigens is het sinds ik haar ken, een goudeerlijke meid. Geen enkel iets wat er ook maar voor zorgt dat er twijfel is. Alleen heb ik de pech dat ze iets te goed in de markt ligt.......
Lorem Ipsum
donderdag 15 februari 2018 om 13:59
ik had ze op mijn werk gelaten.sugarmiss schreef: ↑15-02-2018 13:57Ik vind het niet kunnen dat je als collega een bos rode rozen geeft met valentijnsdag als je weet dat een collega in een relatie zit.
Als ik die rozen had gekregen was ik waarschijnlijk zo verbouwereerd geweest dat ik niet had geweten hoe te reageren en ze dus ook maar gewoon had aangepakt.
Niet om ze te verbergen voor thuis, maar ik had er richting de gever iets van gemaakt als "dan kan iedereen er van genieten"
donderdag 15 februari 2018 om 14:03
donderdag 15 februari 2018 om 14:06
Een bos rode rozen krijgen van een collega op Valentijn heeft natuurlijk wel wat te zeggen. Dat ze de rozen heeft aangenomen, mee naar huis neemt en het feit dat ze jouw roos daar gewoon tussen propt zou voor mij nog duidelijker zijn. Dat ze die rozen krijgt kan ze in principe niets aan doen, hoe ze vervolgens doet wel.
donderdag 15 februari 2018 om 14:08
Van de andere kant... Zo'n lullig vaasje met daarin één roos en daarnaast een grote vaas met een vol boeket erin, dat staat dan ook weer zo lullig.
Als ze nou een beetje klasse had gehad dan had ze die bos weggegooid en de jouwe ervoor in de plaats gezet. Maar ja, je kunt niet alles hebben. In plaats daarvan heb je een hele praktische vriendin.
donderdag 15 februari 2018 om 14:10
???Verlegen77 schreef: ↑15-02-2018 13:55tja zit ruim 6 maanden in relatie met haar, die relatie is echt hahaha
donderdag 15 februari 2018 om 14:12
Nee waarschijnlijk niet, was een aanname... maar dan toch goed in het zicht van vriendlief...
donderdag 15 februari 2018 om 14:14
Heel erg mee eens!! Die collega is niet zo slim bezig. Bloemen geven, prima, maar op Valentijnsdag, nee....sugarmiss schreef: ↑15-02-2018 13:57Ik vind het niet kunnen dat je als collega een bos rode rozen geeft met valentijnsdag als je weet dat een collega in een relatie zit.
Als ik die rozen had gekregen was ik waarschijnlijk zo verbouwereerd geweest dat ik niet had geweten hoe te reageren en ze dus ook maar gewoon had aangepakt.
Dat ze jouw roos dan bij die rozen in een vaas stopt is gewoon praktisch.
Die collega deugt niet maar dit zegt niets over de gevoelens van jouw vriendin.
Maar ik had ze ook aangenomen. Sterker nog, ik ben niet altijd goed in het opvatten van hits dus het zou mij ook kunnen overkomen dat ik niet direct zie wat daar de bedoeling van is. Achja, ik zou het gewoon aan haar vragen, en dan komt ze vast met een logische verklaring voor het aannemen van de bloemen.
donderdag 15 februari 2018 om 14:18
Ik vind het wel OK van collega, want weet hij wel niet hoe de relatie van jouw vriendin is. Misschien praat ze wel nooit over je. Sterker nog (ik wil absoluut niet stoken) misschien klaagt ze wel over haar relatie. En is hij verliefd en waagt een gokjeVerlegen77 schreef: ↑15-02-2018 14:16al met al denk ik zo gezien de reacties, dat het niet OK is van die collega, en misschien wat naief, praktisch, onhandig van mijn vriendin maar geen paniek of doodzonde....
Ik vind alleen haar reactie raar. De rozen aannemen omdat je overrompeld bent, kan nog. Maar mee naar huis nemen? Dat doe je niet. Ze moet toch snappen hoe dat op jou overkomt?
Ik zou het er toch even over hebben hoor.
donderdag 15 februari 2018 om 14:20
donderdag 15 februari 2018 om 14:20
Zou ik ook doen ja, als je relatie zo goed is kan je daar toch best gewoon naar vragen, zonder haar van iets te beschuldigen uiteraard.
Wie weet heeft die collega wel voor iedereen bloemen gekocht, of wou hij haar al ergens voor bedanken en wat dit een goed moment voor hem. Weet jij veel. Kan van alles zijn.