is dit normaal met valentijn

15-02-2018 13:42 135 berichten
gesloten en opgelost onderwerp
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 08-11-2018 14:28
Reden: update
94.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 14:16
al met al denk ik zo gezien de reacties, dat het niet OK is van die collega, en misschien wat naief, praktisch, onhandig van mijn vriendin maar geen paniek of doodzonde....
Onhandig van je vriendin? Ik zou een bos rozen ook niet weggooien hoor! ;-D

Ze heeft een relatie met jou, daar kan een bos rozen niets aan veranderen hoor. Niet zo druk maken.
Life is short. Eat dessert first.
Rare actie van haar collega, precies op Valentijnsdag. Ik zou de rozen niet aangenomen hebben. En ik vind het ook raar dat collega's niet zouden weten dat je een partner hebt.
doornroosje9 schreef:
15-02-2018 14:29

Ze heeft een relatie met jou, daar kan een bos rozen niets aan veranderen hoor. Niet zo druk maken.
Ik denk gezien alles, nu, gelezen, en hoe wij zijn, dit de beste stap is.
Nou, ze is er wel open over.

Misschien denkt die collega: alles kan stuk.

Of had ze zelf gekocht ;-))
Het heeft geen nut om jezelf dingen aan te praten. Vraag haar gewoon om opheldering, dat is toch normaal in een relatie.
doornroosje9 schreef:

Dat dacht ik dus ook, als je ze dan toch al aangenomen hebt ga je ze toch niet weggooien :proud: Zonde toch !!
Zonnebloem1996 schreef:
15-02-2018 14:32
Dat dacht ik dus ook, als je ze dan toch al aangenomen hebt ga je ze toch niet weggooien :proud: Zonde toch !!
ik heb wel eens bloemen weggegooid van iemand hoor
lise1985 schreef:
15-02-2018 14:31
Het heeft geen nut om jezelf dingen aan te praten. Vraag haar gewoon om opheldering, dat is toch normaal in een relatie.
Dat heeft hij toch gedaan, en volgens haar was het zonder bijbedoelingen. Dus dan moet je dat toch gewoon aannemen?
AnnBritt79 schreef:
Rare actie van haar collega, precies op Valentijnsdag. Ik zou de rozen niet aangenomen hebben. En ik vind het ook raar dat collega's niet zouden weten dat je een partner hebt.
Weet jij van AL je collega's hun relatiestatus? Ook wanneer ze pas zes maanden bij elkaar zijn?
Zonnebloem1996 schreef:
15-02-2018 14:33
Dat heeft hij toch gedaan, en volgens haar was het zonder bijbedoelingen. Dus dan moet je dat toch gewoon aannemen?
maar ja, hoe had ze anders kunnen reageren dan?
lilalinda schreef:
ik heb wel eens bloemen weggegooid van iemand hoor
Moet je zelf weten. Ik vind het zonde, al helemaal als het mooie roze zijn. Tenzij je ze op dat moment zelf al niet aanneemt, maar weggooien vind ik overdreven.
lilalinda schreef:
15-02-2018 14:35
maar ja, hoe had ze anders kunnen reageren dan?
Hoe bedoel je?? Ze had inderdaad niet anders kunnen reageren als dit gewoon de waarheid is.
QueenArachnia schreef:
Weet jij van AL je collega's hun relatiestatus? Ook wanneer ze pas zes maanden bij elkaar zijn?
wel van diegene die ik zo leuk vind, dat ik rozen geef
QueenArachnia schreef:
Ik kom er soms heel laat achter dat iemand getrouwd is. We waren al aan het koppelen :rofl:
exact, misschien niet zo druk maken. Weet iemand hoe je dit weer verwijderd? Ben nieuw hier en weet nu genoeg hoe ik ermee moet dealen, dus kan weer weg? Hoe doe je dat?
Zonnebloem1996 schreef:
15-02-2018 14:35
Moet je zelf weten. Ik vind het zonde, al helemaal als het mooie roze zijn. Tenzij je ze op dat moment zelf al niet aanneemt, maar weggooien vind ik overdreven.
ik heb ook eens een boek gekregen van iemand, die ik zo´n lul vind, dat ik het boek niet in huis wil hebben
Heb een tijd een stalker gehad en no way dat ik zijn bloemen op mijn tafel wilde hebben hoor.
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 14:37
exact, misschien niet zo druk maken. Weet iemand hoe je dit weer verwijderd? Ben nieuw hier en weet nu genoeg hoe ik ermee moet dealen, dus kan weer weg? Hoe doe je dat?

als jij het topic weghaalt, ga je tegen de regels van het forum in
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 14:37

Niet. Dat is tegen de regels.
Zonnebloem1996 schreef:
15-02-2018 14:36
Hoe bedoel je?? Ze had inderdaad niet anders kunnen reageren als dit gewoon de waarheid is.
en stel, dat het Niet de waarheid is? dan had ze ook precies zo gereageerd. Obv haar reactie kun je niks concluderen
lilalinda schreef:
15-02-2018 14:38
ik heb ook eens een boek gekregen van iemand, die ik zo´n lul vind, dat ik het boek niet in huis wil hebben
Heb een tijd een stalker gehad en no way dat ik zijn bloemen op mijn tafel wilde hebben hoor.
Dan begrijp ik het!! Er zijn uitzonderingen. Maar als het om een collega gaat waar je gewoon goed mee omgaat zou ik dat niet doen.
Zonnebloem1996 schreef:
15-02-2018 14:43
Dan begrijp ik het!! Er zijn uitzonderingen. Maar als het om een collega gaat waar je gewoon goed mee omgaat zou ik dat niet doen.
als een collega mij rode rozen geeft, bedank ik er vriendelijk voor.
zeg ik hem, dat ik ze echt niet aan kan nemen.
Mocht ik overrompeld zijn, dan laat ik ze op mijn werk. Op de balie
Maar ik neem ze niet mee naar huis, dat is naar mijn partner toe een verkeerd statement en naar mijn collega toe ook
lilalinda schreef:
15-02-2018 14:36
wel van diegene die ik zo leuk vind, dat ik rozen geef

Maar er is toch helemaal geen duidelijkheid over de reden achter de bloemen? Misschien kregen alle vrouwen wel een bosje van hem, misschien had hij ze zelf gekregen en wilde hij ze niet, misschien was hij eerder op de dag al afgewezen en werden zijn bloemen niet aangenomen, weet ik veel. Ik kan allerlei redenen bedenken. Maar aangezien ik steeds maar geen antwoord krijg op de vraag of zij de enige was die rozen kreeg én de TO de op wil verwijderen denk ik dat we die duidelijkheid ook niet echt gaan krijgen..
Ik heb ook wel cadeaus gekregen van iemand waar ik Totaal geen interesse in had.
Het komt heel raar over.
Mijn vriendin maakte daar toen wel grapjes over.
Ik was not amused. Gelukkig geen stalker.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 14:28
ik had er naar gevraagd, ze reageerde niet heel bijzonder, gewoon dat ze gekregen had zonder bijbedoeling, wat schouderophalend.
Dan is er van haar uit niets aan de hand.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
lilalinda schreef:
15-02-2018 14:40
en stel, dat het Niet de waarheid is? dan had ze ook precies zo gereageerd. Obv haar reactie kun je niks concluderen
Ja natuurlijk had ze dan ook zo gereageerd, en nee je weet het nooit zeker. Maar het idee van in een relatie zitten is toch dat je elkaar vertrouwd? Tot er iets gebeurd waardoor je vertrouwen beschadigd binnen een relatie, maar dat zou voor mij niet zo'n situatie zijn. Aangezien zij er zelf niks aan kan doen dat een collega haar bloemen geeft. Het aannemen ervan is nog discutabel maar ook dat heeft nog niks met vertouwen te maken. Maar meer met lompigheid of onwetendheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven