Is dit raar?

19-08-2011 17:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een onschuldige kennis vertelt nooit tegen zijn vriendin dat ik weleens bij hem thuis zit.

Ook mag ik niet bij hem langs komen als zijn vriendin er is.

Ik kan beter wegblijven van zijn verjaardag (iedereen mag gewoon binnenvallen)...omdat zijn vriendin er dan waarschijnlijk is.

Wat is er dan precies gaande, als je geen relatie samen hebt, maar alleen weleens op de koffie gaat?

Hij behandeld me als iets dat geheim gehouden moet worden...zonder reden.

Dan kraam je toch onzin uit en maak je het onnodig verdacht?

Vaak heb ik ook aangekaart er niet meer te komen, maar dat wil hij niet.

Zouden jullie zoiets raar vinden?

N.B. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar hij verteld me wel dat ze vaak ruzie hebben en dat ze een onstabiele relatie hebben.
Egotripperij omdat ze zich beiden imo geweldig vinden en die bevestiging bij elkaar zoeken.
TO, jij vind die aandacht volgens mij wel leuk. Je zegt dat je het vaak heb gezegd dat je er niet meer wilde komen, maar toch blijf je gaan.

Some people really like drama..
Ik vind dit een heel raar verhaal. Niet zo zeer omdat het verhaal an sich ongeloofwaardig is, maar ik vind eerder de houding van TO erg ongeloofwaardig.

Ik had ooit een collega waar ik het érg goed mee kon vinden. Toen ik bij dat werk wegging, leek het me leuk contact te houden en misschien vrienden te worden. Maar hij wou alleen maar stiekem met mij afspreken, zijn vriendin vond het anders misschien niet leuk. Dat vond ik zo belachelijk, dat ik de collega dus nooit meer gezien heb.
quote:Kastanjez schreef op 25 augustus 2011 @ 13:02:

Ik vind dit een heel raar verhaal. Niet zo zeer omdat het verhaal an sich ongeloofwaardig is, maar ik vind eerder de houding van TO erg ongeloofwaardig.

Ik had ooit een collega waar ik het érg goed mee kon vinden. Toen ik bij dat werk wegging, leek het me leuk contact te houden en misschien vrienden te worden. Maar hij wou alleen maar stiekem met mij afspreken, zijn vriendin vond het anders misschien niet leuk. Dat vond ik zo belachelijk, dat ik de collega dus nooit meer gezien heb.

Ben je er ooit achter gekomen waarom hij dat alleen stiekem wilde?

Is ook raar ja, eerlijkheid duurt in mijn ogen toch het langst.
quote:Aubrey schreef op 25 augustus 2011 @ 08:41:

Egotripperij omdat ze zich beiden imo geweldig vinden en die bevestiging bij elkaar zoeken.

Nou, dat is weer een beetje overdreven.

Iedereen heeft weleens een kennis, en dan ben je niet gelijk een egotripper denk ik!
Pinkgun, het gaat niet over het hebben van een kennis. Het gaat erom hoe je met elkaar in de omgang bent. En deze omgang spoort niet.
quote:Aubrey schreef op 25 augustus 2011 @ 16:28:

Pinkgun, het gaat niet over het hebben van een kennis. Het gaat erom hoe je met elkaar in de omgang bent. En deze omgang spoort niet.

Misschien niet.

Ik kijk wel, voorlopig laat ik hem even 'betijen'.
Ik vind je wel erg naïef. Als een man alleen met jou wil afspreken wanneer zijn vriendin er niet is, dan heeft hij bijbedoelingen met je. Dadelijk gaat hij bij je 'uithuilen' over z'n slechte relatie en komt van het een het ander.

Hij is ook nog eens 25 jaar ouder. Waarom zoek je geen kennissen van je eigen leeftijd? Ik zou deze man lekker in z'n sop laten gaarkoken met z'n vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven