Is dit raar?

06-05-2012 14:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het raar dat ik meer voor mijn moeder voel als voor mijn vader?

Ik kan echt heel goed met mijn vader, maar met mijn moeder heb ik een betere band en het meeste vertel ik toch aan haar, het is een soort vriendin.

Maar soms voel ik mij schuldig door de gevoelens, het gevoel is erger als ik denk dat ik mijn moeder verlies als mijn vader.
Nee hoor, dat heb ik ook.

Hou groots van die man. Maar meer van mijn moeder
Internagelaktisch
Ja dat is heeeel raar...
Ik denk niet dat dat raar is.
Je houdt gewoon van ze, ieder op een eigen en speciale manier. Dat hoeft niet persé minder of meer te zijn.

Zo kun je het ook bekijken.
Neejoh, helemaal niet raar je kunt met de één toch een betere band hebben dan met de ander? Ik hou meer van (of lees: heb een betere band met) mijn moeder dan van mijn vader en nóg meer hou ik van mijn omaatje..

En daar voel ik me nooit schuldig over hoor
Een andere band hebben wil niks zeggen over de hoeveelheid liefde. Misschien denk je dat je meer van je moeder houdt omdat je beter contact met haar hebt. Maar dat contact zegt niks over de hoeveelheid liefde. Liefde komt in vele vormen. Je hoeft je er zeker niet schuldig over te voelen
Nee dit is niet raar ik hoor dat vaker van zij heeft veel meer met d'r vader ze doen alles samen en soms hoor je weer van zij doet heel veel met haar moeder samen... Is normaal lijkt me
Eens met S.Med
Dit heb ik ook, lijkt me niet raar toch? Dit is je gevoel nou eenmaal en je houdt van beide, op een andere manier.
Eens met Sabbaticalmeds.
Eens met Meds. Ik hou ook heel veel van mijn vader, al mijn hele leven. Van wijlen mijn moeder heb ik nooit of te nimmer gehouden. Ik heb er nooit een schuldgevoel over gehad.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Nee hoor dat is helemaal niet raar, ik houd denk ik ook meer van mijn moeder. het is anders gewoon.
Nee ik vind het niet raar, ik houd ook meer van mijn moeder dan van mijn vader. Fijn trouwens om te lezen dat ik dus niet de enige ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven