Is dit vreemd?

12-02-2018 12:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hou me liever buiten, het is duidelijk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-02-2018 12:57
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
93.33% gewijzigd
Wat voor gezondheidstesten?
Normaal is orgaanhandel toch de andere kant op?

Maar ik zou persoonlijk passen voor een man die zwart op wit wil dat ik gezond ben. Ik ben geen stuk vlees. Maar goed, misschien vindt jouw vriendin het heel normaal om als een stuk vlees behandeld te worden.
Nu heb ik weer zin om een thriller te schrijven.
En weg openingspost.

Om nog maar even antwoord te geven op je vraag: Ja
Ik gok dat het gaat over een vrouw die een man heeft leren kennen, hij wil dat zij gezond is want stiekem wil hij haar drogeren en een nier gaan doorverkopen..klopt het?
Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd?

Ik stem op orgaanhandel.
Frox schreef:
12-02-2018 12:29
Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd?

Ik stem op orgaanhandel.
En de partner van deze vrouw vind het volkomen normaal dat zijn vrouw actief op zoek is naar mannelijke contacten in het buitenland.
Ik vind van wel.

Frox schreef:

Ik stem op orgaanhandel.
Ik zat een eind in de richting. TO is toch niet die vrouw hoop ik? Bizar zeg..
Ik denk dat het niet gaat om de partner van TO, maar om een gewone vriendin. Anders zou het helemaal wat slavenhandelige trekjes krijgen.

Ik hoop ook dat TO niet die vriendin in. Zo wel: Doe het niet meid, als mensen idioot lijken, moet je er ver uit de buurt blijven.
OP is weg (superirritant), maar het klinkt wel interessant :popcorn:
Frox schreef:
Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd.
Oh. Wow. Ja natuurlijk is dat vreemd.
Frox schreef:

Ik stem op orgaanhandel.

O_O

Hij had het wel expliciet over "mijn vriendin"
Of zij :) In sommige kringen is het de norm om een gewone (als in: niet seksuele) vriendin te omschrijven als 'mijn vriendin'.
En als ze later kanker krijgt? Dump je haar dan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Frox schreef:
12-02-2018 12:41
Of zij :) In sommige kringen is het de norm om een gewone (als in: niet seksuele) vriendin te omschrijven als 'mijn vriendin'.
Goed punt. Ik kreeg de indruk dat TO een man was, maar misschien is dat alleen in mijn hoofd |-)
Aan de andere kant, zo kun je wel je hele lijf kosteloos laten doorlichten. Ook wel weer fijn.
Natuurlijk is dit vreemd. Helemaal omdat 'gezond zijn' niets meer is dan een tijdelijke toestand. Van de een op andere dag kun je spontaan gewoon gruwelijk en dan ook echt gruwelijk ziek worden. van Tia tot Kanker tot joost mag weten welke ziekte. En dan? Een contract op stellen dat als ze toch ziek wordt hij kostenloos bij haar weg mag? ...

Kortom, nee, ik zou die vent keihard uitlachen en hem een ander laten zoeken. Een die wel gezond is alhoewel ze dan wel een paar hersencellen her en der mist anders had ze er nooit mee ingestemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven