Is he just not that into me?
zondag 9 januari 2011 om 20:29
Hallo allemaal,
Ik ben verliefd en daardoor zie ik het allemaal niet meer zo helder
De jongen die ik leuk vind is een collega waar ik al een aantal keren wat leuks mee heb gedaan. We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden. Vorige week kwam hij voor het eerst bij mij thuis en bleef hij hier eten. Hij was hier vroeg op de avond en ging heeel laat weg. Het was erg gezellig. We hebben lekker gegeten, gelachen en gestoeid. Alleen is er verder niks gebeurd en dat vind ik eigenlijk ook niet zo erg. Wel ben ik heel erg benieuwd of het wederzijds is. Van een collega hoorde ik dat hij het allemaal niet zo goed weet. Volgens mijn collega komt dat doordat hij nogal geplaagd wordt omdat andere collega's weten dat wij elkaar buiten werktijd zien. Ondertussen word ik gek van onzekerheid. Moet ik aan hem vragen wat hij van mij vindt of moet ik het gewoon tijd geven en afwachten wat hij doet? Pff..ik voel me echt een verliefde puber!!
Ik ben verliefd en daardoor zie ik het allemaal niet meer zo helder
zondag 9 januari 2011 om 21:01
Gelukkig! Ik ben weer een stuk zekerder van mijn zaak en weet gezeur richting hem nu beter te bedwingen 
@ Chardonnay: ik dacht dat het dé term op het viva forum was..sorry!
@ Eerwaarde: let's hope so!
Alleen de radiostilte van zijn kant afwachten..zucht..Ik maak het mezelf ook weer lekker moeilijk..
@ Chardonnay: ik dacht dat het dé term op het viva forum was..sorry!
@ Eerwaarde: let's hope so!
Alleen de radiostilte van zijn kant afwachten..zucht..Ik maak het mezelf ook weer lekker moeilijk..
zondag 9 januari 2011 om 22:57
Gewoon even afwachten en niet afgaan op wat een collega over hem zegt. Wat weet die collega er nou van? Dat soort via-via informatie moet je niet al te serieus nemen; haal je informatie altijd bij de bron (in dit geval de man in kwestie).
Gewoon even afwachten en niet al te wanhopig overkomen;
En als het je op een gegeven moment toch wat te lang duurt, hem gewoon luchtig uitnodigen om samen een hapje te gaan eten, bioscoopje te pakken, DVD-tje te kijken etc. en dan kijken hoe hij reageert. Simpel, doch doeltreffend!
Gewoon even afwachten en niet al te wanhopig overkomen;
En als het je op een gegeven moment toch wat te lang duurt, hem gewoon luchtig uitnodigen om samen een hapje te gaan eten, bioscoopje te pakken, DVD-tje te kijken etc. en dan kijken hoe hij reageert. Simpel, doch doeltreffend!
maandag 10 januari 2011 om 10:22
Ik kon me gisteravond toch slecht bedwingen en heb hem een smsje gestuurd. Hij vertelde dat hij inderdaad wat anders deed dan normaal omdat hij zijn eigen gevoelens nog niet helemaal op een rijtje heeft. Die collega had dus wel gelijk. We hebben het er op zijn initiatief vandaag over..ben heel benieuwd..