Is het al aan?

30-03-2020 18:37 89 berichten
Daag!

Ja, zelfs in deze tijden is het mogelijk om een liefde blijkbaar te vinden. Sinds januari met een leuke man aan het appen (tinder), sinds februari op date. Nu, ondertussen eind maart heeft de beste man een aantal keer hier geslapen. Het daten buiten de deur staat natuurlijk op onhold ivm quarantaine maar voor de rest is het gezellig,

Ik ben een een vrouw van net 30 en heb nog nooit een relatie gehad, dus dit is eigenlijk allemaal wat nieuw voor mij. En niet alleen voor mij, blijkbaar is mijn omgeving super nieuwsgierig en wil graag weten hoe het zit. "Is het al aan"? of "heb je eindelijk een relatie"? Zijn de vele vragen die ik krijg.

Ikzelf weet het eigenlijk niet zo goed. Want... wanneer is het aan?

Zijn jullie gevraagd door je kerel (of vrouw) of het aan is? Hoe lang duurde het uberhaubt voordat het "aan" was?

(Even een kleine aanvulling ivm reacties "waarom vraag je het hem niet gewoon? Als ik dat wil, doe ik dat ;). Mijn vraag gaat over jouw realtie(s), wanneer het "aan" was)

Gewoon even nieuwsgierig ;-)
anoniem_63bbf8624fbc6 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 09:52
9.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
31-03-2020 09:53
Even offtopic.

Doet mij denken aan een uitspraak van Frederik van Eeden:


Voor wie het geldt zal het weten,
Voor wie twijfelt geldt het niet
Mooi!
TO, ik wil niet bruskeren, maar jouw naïeviteit, is die echt of neem je ons allemaal te grazen?
mammezel schreef:
31-03-2020 12:09
TO, ik wil niet bruskeren, maar jouw naïeviteit, is die echt of neem je ons allemaal te grazen?
Ik volg je niet, wat is nu je daadwerkelijke vraag?
Mai* schreef:
31-03-2020 12:14
Ik volg je niet, wat is nu je daadwerkelijke vraag?
Zoals ik schreef, of je ons te grazen neemt.
Te grazen nemen = foppen.
mammezel schreef:
31-03-2020 12:21
Zoals ik schreef, of je ons te grazen neemt.
Te grazen nemen = foppen.
Dus ik vraag, wat is dan je daadwerkelijke vraag? Waarom vraag je dit? Waarom denk je dat?
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
31-03-2020 12:14
Ik volg je niet, wat is nu je daadwerkelijke vraag?
of je topic wel echt is
zoveel naïviteit, op jouw leeftijd, zoiets

(weet je ondertussen al, of het al aan is??)
Alle reacties Link kopieren
Als je met elkaar neukt dan is het aan.
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:25
of je topic wel echt is
zoveel naïviteit, op jouw leeftijd, zoiets

(weet je ondertussen al, of het al aan is??)
Naïviteit, ik heb nog nooit een relatie gehad ;). Daarom de vraag.
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
31-03-2020 12:29
Naïviteit, ik heb nog nooit een relatie gehad ;). Daarom de vraag.
en?
heb je nu wel een relatie?
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
31-03-2020 12:27
Als je met elkaar neukt dan is het aan.
dat geloof je toch niet echt?
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:30
dat geloof je toch niet echt?
Het helpt wel als je voor het neuken wel eens een praatje met elkaar maakt over hoe je in dit soort dingen staat. Dat voorkomt een hoop giswerk achteraf.
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:30
en?
heb je nu wel een relatie?
We hebben het er nog niet over gehad. Dus nee, naar mijn idee dan niet.
starbright schreef:
31-03-2020 12:37
Het helpt wel als je voor het neuken wel eens een praatje met elkaar maakt over hoe je in dit soort dingen staat. Dat voorkomt een hoop giswerk achteraf.
Klopt, daarover is in mijn geval wel gesproken ;).
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
31-03-2020 12:37
Het helpt wel als je voor het neuken wel eens een praatje met elkaar maakt over hoe je in dit soort dingen staat. Dat voorkomt een hoop giswerk achteraf.
of er gewoon van uit gaan, dat neuken en een relatie hebben voor heel veel mensen geen direct verband hebben

als iemand wel een verband ziet, is het slim om eerst even verkering te vragen
Mai* schreef:
31-03-2020 12:38
Klopt, daarover is in mijn geval wel gesproken ;).
Nou, dan weet je toch waar je aan toe bent?
Van de buitenwereld verder maar niet teveel aantrekken. Die willen altijd dat je binnen 3 maanden samenwoont "anders is het niet echt".
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
31-03-2020 12:38
Klopt, daarover is in mijn geval wel gesproken ;).
en?
wat was de boodschap uit dat praatje?
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:47
of er gewoon van uit gaan, dat neuken en een relatie hebben voor heel veel mensen geen direct verband hebben

als iemand wel een verband ziet, is het slim om eerst even verkering te vragen
Nu doe je net of de standaard is dat neuken en relatie niet samen gaan. Zal afhangen van de kringen waar je je in begeeft, maar in mijn sociale cirkel is dat niet zo standaard. Maar goed, een gesprekje en je weet wel hoe de ander erin staat.
starbright schreef:
31-03-2020 12:48
Nou, dan weet je toch waar je aan toe bent?
Van de buitenwereld verder maar niet teveel aantrekken. Die willen altijd dat je binnen 3 maanden samenwoont "anders is het niet echt".
Thnx ;)
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:51
en?
wat was de boodschap uit dat praatje?
Nou, beide niet voor one night stands etc.. dus in dat geval neem ik aan dat het tussen ons "serieus" is.

Maar wat ik al eerder zei, mijn topic was gericht op de vraag hoe dat bij "jullie" was gegaan, niet perse over mijzelf :P
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
31-03-2020 12:59
Nou, beide niet voor one night stands etc.. dus in dat geval neem ik aan dat het tussen ons "serieus" is.

Maar wat ik al eerder zei, mijn topic was gericht op de vraag hoe dat bij "jullie" was gegaan, niet perse over mijzelf :P
ik nam niks aan, ik besprak
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
31-03-2020 12:59
Nou, beide niet voor one night stands etc.. dus in dat geval neem ik aan dat het tussen ons "serieus" is.

Maar wat ik al eerder zei, mijn topic was gericht op de vraag hoe dat bij "jullie" was gegaan, niet perse over mijzelf :P
Hmm ja heb ik ook weleens gehad, dat ik dacht dat omdat een man zei ook niet van de ONS te zijn, en wij al voor langere tijd aan het daten waren, het daarom tussen ons ook serieus was. Toen ik het hem recht op de man vroeg bleek hij mij echter niet leuk genoeg te vinden voor een relatie, iemand anders vond hij een paar weken later wel leuk genoeg.

Ik zou het altijd vragen voor de zekerheid en anno 2020 niet zomaar ergens vanuit gaan.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
To, je mag het best vragen hoor als je al best veel samen doet. Gewoon voor de administratie en zo. ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Is het al aan?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-03-2020 12:30
dat geloof je toch niet echt?
Jawel, maar de vraag is natuurlijk of die ander dat net zo ziet.😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven