is het "onze generatie" ??

04-08-2009 18:30 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ....

Naar aanleiding van mijn laatste date ervaringen , zit ik met een vraag ...

Ligt het nou aan mij of lijkt het wel of grootste meerderheid van de mannen en denk toch ook wel vrouwen zich niet willen binden ???

Ik bedoel moet je eens zien hoeveel mensen een SV hebben en dit als ideaal bestempellen ..we de lusten maar vooral geen lasten..

Wel een vaste SV, maar vaker als 1 of 2 keer per week afspreken zit er niet in want we willen vooral onze vrijheid behouden en vooral door kunnen gaan met onze sociale drukke leventje ...

Als ik om me heen kijk en ook lees hoor je niet anders....Mensen die gaan trouwen en of al heel lang samen zijn is cker in mijn omgeving meer de uitzondering als de regel..

Iemand een mening hierover ????
Goedenmorgen.....

ik ben bij gelezen en heb me rot gelachen.... wat een plaatjes ....

Wij lachen erom maar oh.. je zal er zo uit zien ..
quote:Chardonnay schreef op 05 augustus 2009 @ 07:37:

Sum en Suup, ik wil jullie beide feliciteren met jullie nieuwe liefdes. Wat een plaatjes. En zo zie je maar weer, stalken en/of negeren is helemaal niet nodig. Leo, die heb je nodig.

*Gaat snel Sheera en Phiep inlichten*

Dank je char,jij komt toch ook op onze bruiloft?

Wil jij dan bruidsmeisje zijn?

Onvoorstelbaar hè,heb ik de beste jaren van mijn leven aan foute mannen gespendeerd terwijl ik alleen maar Leo nodig had.
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 23:46:

Meiden ik ga naar bed lekker dromen van mijn a.s. man..

Jeetje ik word helemaal opgewonden van het idee dat ik hem over een tijdje gewoon elke dag aan mijn borst mag drukken.. Worden we schoonzussen Suup? Of heb je een ander lekkertje uitgezocht?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
waahahahaha ik heb erg gelachen om jullie berichten..

Pff had ik een plaatje van mezelf erbij willen doen, maar dat lukte dan weer niet.. hihi..
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 augustus 2009 @ 09:20:

[...]

Worden we schoonzussen Suup? Of heb je een ander lekkertje uitgezocht?

Kijk HPL dit is mijn aanstaande man.

Hoe vind je hem? Is het een lekkertje of niet..

Jummie .....

Jammer dat ie al vergeven is dan .... anders had ik daar wel mee willen daten
Stroller, ik heb blijkbaar nog steeds de broer van Mr N in de aanbieding, dus als je interesse hebt....
Mmm

Zou die geen last hebben van het feit dat ie alleen maar een SV`tje wil zijn ????

Want dan wil ik hem wel proberen
Hij heeft een wild leven achter de rug Strol maar nu is het tijd om zich te binden zegt ie zelf. Dus sla je slag!
Hahaha ....
quote:Chardonnay schreef op 05 augustus 2009 @ 07:37:

Sum en Suup, ik wil jullie beide feliciteren met jullie nieuwe liefdes. Wat een plaatjes. En zo zie je maar weer, stalken en/of negeren is helemaal niet nodig. Leo, die heb je nodig.

*Gaat snel Sheera en Phiep inlichten*

Dank je lieverd, ik ben er zo blij mee joh, je hebt geen idee

Kan ik eindelijk achtrer die geraniums weg.

Suup, ik het misschien een leuk idee om een duo-wedding te doen.

Gezellig in de kantine van een voetbalvereniging en dat een band van 1 man achter een keyboard....nou,nou,nou.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 05 augustus 2009 @ 10:02:

[...]

Dank je lieverd, ik ben er zo blij mee joh, je hebt geen idee

Kan ik eindelijk achtrer die geraniums weg.

Suup, ik het misschien een leuk idee om een duo-wedding te doen.

Gezellig in de kantine van een voetbalvereniging en dat een band van 1 man achter een keyboard....nou,nou,nou.....O ja geweldig,en dan gaan we na de middagthee eerst gezellig bingoën...
quote:superstar_2 schreef op 05 augustus 2009 @ 10:29:

[...]

O ja geweldig,en dan gaan we na de middagthee eerst gezellig bingoën...

Ho ho damens.......mag ik daar als weddinglanner/bruidsmeisje/getuige/ceremoniemeester dan wél even de notulen van ontvangen, van die bingo van jullie?

Of ben ik nu in de war met brainstormen......?
Nou het is nog maar een vaag ideetje hoor Leo,maar het lijkt me zo leuk een bingo.

Ja dat is toch weer eens wat anders.

Ik zag het ineens helemaal voor me een voetbalkantine,met leuke gehaakte kleedjes op tafel en een geranium en dan gezellig met z'n allen bingoën.

Maar het mag ook een ander spel zijn hoor,kaarten is misschien ook wel leuk.. alle ideeën zijn welkom

O ja van die lekkere chocolaatjes bij de thee die wil ik ook.

Owwww, daar gaan we al, was ik al bang voor, verschil van mening tussen bruid en planner......Maar, we komen er wel uit!

Ik dacht namelijk aan een campingkantine. Jij dus aan een voetbalkantine.

Bij de camping, in Pijnacker dus, is een camping met een kantine, waar een biljart staat en waar ook (en daar tippelde ik nogal op) een karaoke installaties staat + discolampen en een glitterbol aanwezig zijn.

Toch iets om even in overweging te nemen dacht ik. Een kaartje leggen kan overal, maar een heuze disco waar we dan ook nog de voetjes van de vloer kunnen en waar jouw vader zijn repertoire van Frank Sinatra en Neil Diamond ten gehore kan brengen, lijkt mij een streepje voor hebben op de voetbalkantine, waar slechts een gokkast staat.
Doe die campingkantine dan maar Leo..

Oooow een karaoke wat dolletjes en dan aan het einde van de avond de polonaise lopen over de camping..

Maar wil je er wel goed op letten dat mijn ome Piet niet meer dan 2 borreltjes drinkt?

Als hij er meer krijgt dan wil het nog wel eens gebeuren dat hij het vrouwelijk schoon in de billen knijpt en zijn hoofd spontaan aan de boezem van een vreemde vrouw drukt.

Mijn tante Riekie word dan helemaal hysterisch en dan krijgen we natuurlijk helemaal een genante vertoning.

Ja het is al meerdere keren gebeurd hoor dus vandaar dat tante Riekie hem verboden heeft om meer dan 2 borrels te drinken en dan ook echt alleen maar met verjaardagen en partijtjes.
Jeetje Leo. jij hebt ook overal connecties zeg!

Wat goehoed, een voetbalkantine.

Neef Rino belde me vanmiddag of hij in zijn nieuwe ADO shirt mag komen.

Lijkt mij geen probleem toch?

En tante Jannie is al druk bezig met een ABCtje.

Mag ze voor de moeilijke letters dan jou even contacten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven