is het "onze generatie" ??
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:30
Hallo ....
Naar aanleiding van mijn laatste date ervaringen , zit ik met een vraag ...
Ligt het nou aan mij of lijkt het wel of grootste meerderheid van de mannen en denk toch ook wel vrouwen zich niet willen binden ???
Ik bedoel moet je eens zien hoeveel mensen een SV hebben en dit als ideaal bestempellen ..we de lusten maar vooral geen lasten..
Wel een vaste SV, maar vaker als 1 of 2 keer per week afspreken zit er niet in want we willen vooral onze vrijheid behouden en vooral door kunnen gaan met onze sociale drukke leventje ...
Als ik om me heen kijk en ook lees hoor je niet anders....Mensen die gaan trouwen en of al heel lang samen zijn is cker in mijn omgeving meer de uitzondering als de regel..
Iemand een mening hierover ????
Naar aanleiding van mijn laatste date ervaringen , zit ik met een vraag ...
Ligt het nou aan mij of lijkt het wel of grootste meerderheid van de mannen en denk toch ook wel vrouwen zich niet willen binden ???
Ik bedoel moet je eens zien hoeveel mensen een SV hebben en dit als ideaal bestempellen ..we de lusten maar vooral geen lasten..
Wel een vaste SV, maar vaker als 1 of 2 keer per week afspreken zit er niet in want we willen vooral onze vrijheid behouden en vooral door kunnen gaan met onze sociale drukke leventje ...
Als ik om me heen kijk en ook lees hoor je niet anders....Mensen die gaan trouwen en of al heel lang samen zijn is cker in mijn omgeving meer de uitzondering als de regel..
Iemand een mening hierover ????

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:48
quote:korenwolf schreef op 04 augustus 2009 @ 22:46:
[...]
Ik weet niet of ik de afko's helemaal juist heb, maar boven de 35 doe je sowieso niet meer aan S.
AHA...........wel dan volg ik de laatste tijd wel helemaal de trend van 35+
Maare, hoe zat dat dan met de S-piek van vrouwen??
Is ie al geweest...en heb ik die &^#@@Q#$R ook al gemist???
[...]
Ik weet niet of ik de afko's helemaal juist heb, maar boven de 35 doe je sowieso niet meer aan S.
AHA...........wel dan volg ik de laatste tijd wel helemaal de trend van 35+
Maare, hoe zat dat dan met de S-piek van vrouwen??
Is ie al geweest...en heb ik die &^#@@Q#$R ook al gemist???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:50
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 22:47:
Maar HPL en Leo,ik moet me dus op datingsites gaan aanmelden?
Kunnen jullie mij helpen dan met een profiel wat er uitspringt,dat hij gewoon niet anders kan dan reageren zeg maar?
Wordt niemand boos als we dat hier doen? Ik wil jou namelijk best wat datingsites tips geven, van goed en fout en zo.
Maar als dat in een nieuw topic moet vind ik het ook goed.
Maar HPL en Leo,ik moet me dus op datingsites gaan aanmelden?
Kunnen jullie mij helpen dan met een profiel wat er uitspringt,dat hij gewoon niet anders kan dan reageren zeg maar?
Wordt niemand boos als we dat hier doen? Ik wil jou namelijk best wat datingsites tips geven, van goed en fout en zo.
Maar als dat in een nieuw topic moet vind ik het ook goed.

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:52
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:52
quote:korenwolf schreef op 04 augustus 2009 @ 22:51:
Die piek is rond je 28ste, meen ik me te herinneren. Zeg maar de leeftijd dat je je druk loopt te maken waarom die ene man niet wil blijven, in plaats van dat je zoveel mogelijk mannen te grazen neemt terwijl je libido nog meezit.Shit....ik wist dat ik iets fout aan het doen was op mijn 28ste.....DAT dus
Die piek is rond je 28ste, meen ik me te herinneren. Zeg maar de leeftijd dat je je druk loopt te maken waarom die ene man niet wil blijven, in plaats van dat je zoveel mogelijk mannen te grazen neemt terwijl je libido nog meezit.Shit....ik wist dat ik iets fout aan het doen was op mijn 28ste.....DAT dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 4 augustus 2009 om 22:58

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:02
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2009 @ 23:00:
Jee Suup, ik wist echt niet dat je zo'n lekker wief was zeg!!!
Ik voel me ineens heel klein en onbenullig worden....
Dat jij nog niemand hebt joh.....Laat ons dat eens beoordelen Summer, doe jij ook eens een kiek van jou? Ik zoek binnen no time een amand voor je hoor.....
Dat jij nog niemand hebt joh.....Laat ons dat eens beoordelen Summer, doe jij ook eens een kiek van jou? Ik zoek binnen no time een amand voor je hoor.....
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:02
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2009 @ 23:00:
Dat jij nog niemand hebt joh.....Ja dat komt lief Summertje omdat mannen bang voor mij zijn,ze zijn bang dat ik té mooi voor ze ben.
Dat jij nog niemand hebt joh.....Ja dat komt lief Summertje omdat mannen bang voor mij zijn,ze zijn bang dat ik té mooi voor ze ben.