Is hij in to me?
woensdag 18 februari 2009 om 01:07
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik ben 31 heel wat dates gehad. Ik weet dus echt wel wanneer een man not that in to you is! Maar dit voelt anders...
Ik heb zaterdag een date met een man gehad. En nog steeds niks van hem vernomen. Het was gezellig we gingen om 3 uur naar huis. Hij heeft mij (nadat ik hem een jaar niet heb gezien) mijn vriendin gebeld om te vragen of ik een vriendje had. Daarnaast ken ik hem al 10 jaar van het stappen hier in Adam. Dus hij weet goed wie ik ben, dus kan hij niet afknappen op hoe ik lach of met dingen omga.
Vandaar dat ik niet snap dat ik niks van hem hoor, of ben ik te vroeg met mijn conclusie? Toch weet ik als het gevoel goed is dat iemand op zijn minst een sms stuurt dat het gezellig was. Het kan natuurlijk zijn dat het niet helemaal was wat hij had verwacht, maar dan neem ik wel aan als je iemand zo lang kent, dat je toch op zijn minst een tweede date wil om die bevestiging te krijgen.
Hoe zien jullie dit, of hebben jullie hier ook ervaring mee...
Ik ben 31 heel wat dates gehad. Ik weet dus echt wel wanneer een man not that in to you is! Maar dit voelt anders...
Ik heb zaterdag een date met een man gehad. En nog steeds niks van hem vernomen. Het was gezellig we gingen om 3 uur naar huis. Hij heeft mij (nadat ik hem een jaar niet heb gezien) mijn vriendin gebeld om te vragen of ik een vriendje had. Daarnaast ken ik hem al 10 jaar van het stappen hier in Adam. Dus hij weet goed wie ik ben, dus kan hij niet afknappen op hoe ik lach of met dingen omga.
Vandaar dat ik niet snap dat ik niks van hem hoor, of ben ik te vroeg met mijn conclusie? Toch weet ik als het gevoel goed is dat iemand op zijn minst een sms stuurt dat het gezellig was. Het kan natuurlijk zijn dat het niet helemaal was wat hij had verwacht, maar dan neem ik wel aan als je iemand zo lang kent, dat je toch op zijn minst een tweede date wil om die bevestiging te krijgen.
Hoe zien jullie dit, of hebben jullie hier ook ervaring mee...
donderdag 19 februari 2009 om 19:57
quote:prinseszonderpaard schreef op 19 februari 2009 @ 19:53:
Ja, ik heb al helemaal niks te verliezen als ik een gewoon sms-je en geen beladen van wat was het toch gezellig zaterdag.....Als het bericht "wat was het gezellig zaterdagavond" al beladen is dan vraag ik me af hoe je wilt gaan communiceren als jullie een relatie zouden krijgen. Het zou tenslotte best eens kunnen dat je voor hetere vuren komt te staan...
Ja, ik heb al helemaal niks te verliezen als ik een gewoon sms-je en geen beladen van wat was het toch gezellig zaterdag.....Als het bericht "wat was het gezellig zaterdagavond" al beladen is dan vraag ik me af hoe je wilt gaan communiceren als jullie een relatie zouden krijgen. Het zou tenslotte best eens kunnen dat je voor hetere vuren komt te staan...
donderdag 19 februari 2009 om 20:10
donderdag 19 februari 2009 om 20:23
Prinses, even wat dingen op een rijtje:
- hij is ouderwets dus daarom sms je niet
- je bent onzeker of hij jou wel zit zitten want hij sms't niet
- je sms't niet zelf want hij is ouderwets, laat de bal bij hem
- je laat de bal bij hem maar je wilt eigenlijk weten hoe of wat
- je bent niet verliefd maar wilt weten of dat er evt. in zit
Je bent gefrustreerd omdat je geen kant op kunt met al die tegenstrijdigheden. Ik denk dat mijn gevoel klopt en dat dit een ego-kwestie is. Als dat nl. niet zo was geweest dan had je je of bij je gevoel neergelegd en het initiatief bij hem gelaten of je had het heft in eigen handen genomen en hem gebeld/ge-sms't.
Er is nog helemaal niets tussen jullie en hij is nu al een obsessie voor je....
- hij is ouderwets dus daarom sms je niet
- je bent onzeker of hij jou wel zit zitten want hij sms't niet
- je sms't niet zelf want hij is ouderwets, laat de bal bij hem
- je laat de bal bij hem maar je wilt eigenlijk weten hoe of wat
- je bent niet verliefd maar wilt weten of dat er evt. in zit
Je bent gefrustreerd omdat je geen kant op kunt met al die tegenstrijdigheden. Ik denk dat mijn gevoel klopt en dat dit een ego-kwestie is. Als dat nl. niet zo was geweest dan had je je of bij je gevoel neergelegd en het initiatief bij hem gelaten of je had het heft in eigen handen genomen en hem gebeld/ge-sms't.
Er is nog helemaal niets tussen jullie en hij is nu al een obsessie voor je....
donderdag 19 februari 2009 om 21:17
quote:Moosey schreef op 19 februari 2009 @ 20:10:
[...]
Precies. Dus wat heeft dat smsje dan voor verschil gemaakt? Dat je iemand hebt laten weten dat je hem wel leuk vindt. En wat is daar zo erg aan?Je denkt de hele tijd van: hij vindt me leuk en doordat de man in kwestie niks laat horen word je met de neus op de feiten gedrukt. Dat is mijn punt een beetje hier... Het gaat hier dus om gevoelens van mijn kant, dat ik het rot vind dat elke keer niks werd...
[...]
Precies. Dus wat heeft dat smsje dan voor verschil gemaakt? Dat je iemand hebt laten weten dat je hem wel leuk vindt. En wat is daar zo erg aan?Je denkt de hele tijd van: hij vindt me leuk en doordat de man in kwestie niks laat horen word je met de neus op de feiten gedrukt. Dat is mijn punt een beetje hier... Het gaat hier dus om gevoelens van mijn kant, dat ik het rot vind dat elke keer niks werd...
It's 5 o'clock somewhere
donderdag 19 februari 2009 om 21:21

vrijdag 20 februari 2009 om 11:37
Ik vind een smsje als ''t was gezellig zaterdag! Doen we het binnenkort over?' echt helemáál niet zwaar beladen...
Het zou pas zwaar beladen zijn als je zou smssen:
"Ik ben eruit, ik wil kinderen met je, en zo snel mogelijk. Wanneer kan ik bij je intrekken?"
Of
"Ik heb erover nagedacht, en ik weet nog niet zeker of ik verliefd op je ben en/of kan worden. Om dat uit te zoeken zou ik graag zo snel mogelijk weer met je afspreken,om te kijken hoe serieus het kan worden tussen ons."
Kijk, dat soort dingen zijn beladen. Een 'gezellig was 't he?' niet.
Het zou pas zwaar beladen zijn als je zou smssen:
"Ik ben eruit, ik wil kinderen met je, en zo snel mogelijk. Wanneer kan ik bij je intrekken?"
Of
"Ik heb erover nagedacht, en ik weet nog niet zeker of ik verliefd op je ben en/of kan worden. Om dat uit te zoeken zou ik graag zo snel mogelijk weer met je afspreken,om te kijken hoe serieus het kan worden tussen ons."
Kijk, dat soort dingen zijn beladen. Een 'gezellig was 't he?' niet.
vrijdag 20 februari 2009 om 12:12
vrijdag 20 februari 2009 om 22:42
Ja Ja, gesmst....10 sms over en weer! Was leuk, hij vertelde dat hij vandaag naar het zuiden vertrekt om carnaval te vieren!! Ja ja leuk, lekker vrouwtjes in de kont en tieten knijpen hahahah...
Ik heb er wel een goed gevoel over gehouden, hij wimpelde me in ieder geval niet af...tja mannen kan ze toch niet volgen...
@mrspont ga je topic lezen...
Ik heb er wel een goed gevoel over gehouden, hij wimpelde me in ieder geval niet af...tja mannen kan ze toch niet volgen...
@mrspont ga je topic lezen...
zaterdag 21 februari 2009 om 07:46
Kom net binnen op je topic, las het door en dacht de hele tijd EN WANNEER STUURT ZE NOU GEWOON DIE SMS!!!!?? Heb je gedaan dus - goed zo! Ik begrijp je twijfel wel, vooral omdat je hem al kent, zijn vrienden kent etc. Maar wat heb je nou gesmst dan?? En wat zeidie?? (ik vind dat je dat op zn minst verplicht bent naar al die mensen toe die gereageerd hebben ) En komt er nog een vervolg-date of heb je t daar niet over gehad?
zaterdag 21 februari 2009 om 13:44
@olijfje...haahha nieuwsgierig snap het natuurlijk....echt gewoon koetjes en kalfjes praat, maar hij ging er gelukkig wel op door...werk, hoe het ging, wat het weekend voor plannen had en hij naar het zuiden ging om carnaval te vieren....
@betyy goed he hahahha.....Nu wel wachten wat er van zijn kant af komt nietwaar....ik heb mijn stap gezet....al is het allemaal geweest om te vragen hoe het ging...(hoef niet gelijk een liefdesverklaring want zo voelt het zeker (nog) niet hahhah)
@betyy goed he hahahha.....Nu wel wachten wat er van zijn kant af komt nietwaar....ik heb mijn stap gezet....al is het allemaal geweest om te vragen hoe het ging...(hoef niet gelijk een liefdesverklaring want zo voelt het zeker (nog) niet hahhah)
zaterdag 21 februari 2009 om 22:57
Hey,
Leuk dat jullie heen en weer gsmst hebben!!!
wat vind je dan van deze: (beetje gelijkaardig uitgezonderd het smsje)
Collega waar door omstandigheden meer mee moet samengewerkt worden neemt na een tijdje men gsm af en zet er zijn nr in. We beginnen te smsen en na zo'n 500 smsjes van hem in een maand tijd hadden we een date. Heel leuk was nog maar net thuis of smsjes kwamen al dit ging zo nog een week door (opt werk ook gezellig maar ja dan zitten er steeds andere collega's bij).Dan plots geen sms meer, ook geen reactie en hij is hele week niet komen werken (ziek).
Week nadien (afgelopen week) was hij er doet heel lief maar voor de rest hoor ik hem niet.
Iemand enige verklaring/ zelfde meegemaakt => wa heb je gedaan dan?
Collega waar door omstandigheden meer mee moet samengewerkt worden neemt na een tijdje men gsm af en zet er zijn nr in. We beginnen te smsen en na zo'n 500 smsjes van hem in een maand tijd hadden we een date. Heel leuk was nog maar net thuis of smsjes kwamen al dit ging zo nog een week door (opt werk ook gezellig maar ja dan zitten er steeds andere collega's bij).Dan plots geen sms meer, ook geen reactie en hij is hele week niet komen werken (ziek).
Week nadien (afgelopen week) was hij er doet heel lief maar voor de rest hoor ik hem niet.
Iemand enige verklaring/ zelfde meegemaakt => wa heb je gedaan dan?
zondag 22 februari 2009 om 07:33
@ reizendestrijdster: Ten eerste: hij vond je heel leuk, anders pakt hij niet je gsm af om zijn nummer erin te zetten. 500 smsen in een maand vind ik ook positief, wel ERG veel (hoeveel zijn dat er per dag????? meer dan 15!!!) Daarna uit geweest, nog een week hetzelfde ge-sms en toen niks meer en hij komt een week niet opdagen.
Vraag: is er iets gebeurd tussen jullie op die date? Zijn jouw smsjes in die tijd van toon veranderd? Maw: is hij ergens van geschrokken?
Vraag: is er iets gebeurd tussen jullie op die date? Zijn jouw smsjes in die tijd van toon veranderd? Maw: is hij ergens van geschrokken?
zondag 22 februari 2009 om 10:25
@ olijfje17 ja der is tijdens de date wel wat gebeurd
Volgens mij is de toon in mijn smsjes niet veranderd (of toch niet bewust).
Dus waar is hij van geschrokken :s
Weet wel dat hij uit een andere relatie is gestapt door heel zen hebbe en houde achter te late omdat het niet meer ging (veel aan/uit en toen opgestapt) en hij sindsdien geen serieuse relatie meer wil (maar ja da zei ik ook na mijn laatste relatie) mmm misschien ist dat :s (zou wel eens kunnen dat ik hem dat heb geantwoord toen hij dat verhaal vertelde, net voor hij zen nr gaf)
mmm hoe gaan we hem dat duidelijk maken dat da gevoel door hem wel veranderd is
Bedankt voor je reactie geeft me toch al wat moed
Volgens mij is de toon in mijn smsjes niet veranderd (of toch niet bewust).
Dus waar is hij van geschrokken :s
Weet wel dat hij uit een andere relatie is gestapt door heel zen hebbe en houde achter te late omdat het niet meer ging (veel aan/uit en toen opgestapt) en hij sindsdien geen serieuse relatie meer wil (maar ja da zei ik ook na mijn laatste relatie) mmm misschien ist dat :s (zou wel eens kunnen dat ik hem dat heb geantwoord toen hij dat verhaal vertelde, net voor hij zen nr gaf)
mmm hoe gaan we hem dat duidelijk maken dat da gevoel door hem wel veranderd is
Bedankt voor je reactie geeft me toch al wat moed
zondag 22 februari 2009 om 10:30
quote:reizendestrijdster schreef op 21 februari 2009 @ 22:57:
Hey,
Iemand enige verklaring/ zelfde meegemaakt => wa heb je gedaan dan?Zijn partner heeft het ontdekt?
Hey,
Iemand enige verklaring/ zelfde meegemaakt => wa heb je gedaan dan?Zijn partner heeft het ontdekt?
zondag 22 februari 2009 om 11:08
zondag 22 februari 2009 om 11:59
quote:reizendestrijdster schreef op 22 februari 2009 @ 11:08:
@wuiles ja heb da ook gedacht (opt werk staat hij bekend als vrijgezel)
En dan denk ik ook weer aan het aantal sms-en hoe doe je dat als je een partner hebt? enkele per dag ok maar zoveel dan heeft zen partner er wel héél lang over gedaan om erachter te komen, niet? :sIk krijg niet het idee dat hij een relatie heeft... Door die twee dingen die jij zegt: dan kun je nietb ongemerkt bendes smsjes versturen, EN op je werk zegt iedereen dat hij vrijgezel is. Jullie zijn uit geweest en er is wel "iets" gebeurd. Daarna heeft hij nog een week lang wel ge-sms-t. Hebben jullie het ook over een eventuele vervolg date gehad? Zo niet, dan zou je bij hem kunnen aangeven dat je het heel gezellig vond die 1e keer en dat je dat graag nog eens zou overdoen? Zoiets??
@wuiles ja heb da ook gedacht (opt werk staat hij bekend als vrijgezel)
En dan denk ik ook weer aan het aantal sms-en hoe doe je dat als je een partner hebt? enkele per dag ok maar zoveel dan heeft zen partner er wel héél lang over gedaan om erachter te komen, niet? :sIk krijg niet het idee dat hij een relatie heeft... Door die twee dingen die jij zegt: dan kun je nietb ongemerkt bendes smsjes versturen, EN op je werk zegt iedereen dat hij vrijgezel is. Jullie zijn uit geweest en er is wel "iets" gebeurd. Daarna heeft hij nog een week lang wel ge-sms-t. Hebben jullie het ook over een eventuele vervolg date gehad? Zo niet, dan zou je bij hem kunnen aangeven dat je het heel gezellig vond die 1e keer en dat je dat graag nog eens zou overdoen? Zoiets??
zondag 22 februari 2009 om 12:26
ja inderdaad een relatie lijkt me echt niet realistisch met zoveel smsjes
ja we gingen nog afspreken en hij weet dat ik dit weekend geen plannen heb...
Ik ga deze namiddag effe op pad maar denk dat ik inderdaad smsje ga sturen of hij vanavond iets te doen heeft :p
Hopelijk antwoord hij deze keer wel
Ik ga deze namiddag effe op pad maar denk dat ik inderdaad smsje ga sturen of hij vanavond iets te doen heeft :p
Hopelijk antwoord hij deze keer wel

zondag 22 februari 2009 om 12:42
@prinses: Ik was sowieso niet gaan daten met iemand die net drie maanden vrijgezel is na relatie met kinderen. Plaatje volgens mij: zijn relatie was uit, man voelt zich alleen, denkt 'hee, prinses was er ook nog, misschien kan die me wat opbeuren'. Date. Als jij hem ook verteld hebt dat je graag (snel) kinderen wil, is ie misschien wel geschrokken. Is weinig voor nodig bij een man helaas. En misschien kwam het wel over dat jij hem wel erg leuk vindt en is ie daar óók van geschrokken. Hij is tenslotte nog maar drie maanden vrijgezel. En misschien dacht ie van tevoren dat ie er wel aan toe was, maar na de date heeft ie nog es zitten nadenken en...
Maar ik vraag me nog wel af hoe het bij jou zit? Vind jij hem al tien jaar leuk of is dat pas onlangs gekomen? Verder word ik, maar da's heel persoonlijk, heel moe van 10 smsjes. Bel me even, denk ik dan. Maar uiteraard hoop ik dat ik het mis had en komt het helemaal goed!
@reizendestrijdster: of hij heeft gekregen wat hij wilde en is de lol er nu een beetje af? Ik ben ook van mening dat als een man je écht wil, hij dat zsm laat weten. Ivm kapers op de kust e.d.
Maar ik vraag me nog wel af hoe het bij jou zit? Vind jij hem al tien jaar leuk of is dat pas onlangs gekomen? Verder word ik, maar da's heel persoonlijk, heel moe van 10 smsjes. Bel me even, denk ik dan. Maar uiteraard hoop ik dat ik het mis had en komt het helemaal goed!
@reizendestrijdster: of hij heeft gekregen wat hij wilde en is de lol er nu een beetje af? Ik ben ook van mening dat als een man je écht wil, hij dat zsm laat weten. Ivm kapers op de kust e.d.
zondag 22 februari 2009 om 12:45
quote:reizendestrijdster schreef op 22 februari 2009 @ 12:26:
Hopelijk antwoord hij deze keer wel Heb ik iets gemist en is het niet langer toegestaan duidelijk te communiceren? Waarom niet gewoon bellen en zeggen dat het jóu leuk lijkt om samen iets te gaan doen?
Hopelijk antwoord hij deze keer wel Heb ik iets gemist en is het niet langer toegestaan duidelijk te communiceren? Waarom niet gewoon bellen en zeggen dat het jóu leuk lijkt om samen iets te gaan doen?