is mijn man raar?

10-08-2011 17:57 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zat net een topic te lezen (man kijkt naar andere vrouwen) en mijn oog viel op een reactie , die was: ik begrijp die mannen niet die zeggen dat hun vrouw de allermooiste is, zoiets, mijn man schept over mij op tegen vooral zijn collega`s is dat echt zo vreemd?

en wat zegt dat dan over mijn man?

ik vind het wel leuk eigenlijk , goed voor mijn ego dacht ik.
Nee het is niet raar als je man zegt dat jij de allermooiste vrouw bent. Dat is juist leuk!! Het is pas raar als jij het ook echt gaat geloven. Want de kans dat je ECHT de allermooiste vrouw bent is 1 op ehm...3 miljard?
quote:thee schreef op 10 augustus 2011 @ 18:40:

[...]

Same here. Hij vindt me mooi/leuk/lekker maar we zien ook samen regelmatig vrouwen waarbij we elkaar aankijken met zo'n blik van 'wow, wat een lekker 'wijf' ' en zo zie ik ook mannen die ik lekkerder vind qua uiterlijk. Of het daarmee zou klikken is een tweede maar mijn/onze ogen zitten niet in onze zakken sinds we een relatie hebben.Dit vind ik mooi, eerlijk en open! Want iedereen ziet wel eens iemand lopen die ze heel mooi en aantrekkelijk vinden maar vaak mag dat niet openlijk gezegd worden omdat de partner dan jaloers of onzeker wordt.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2011 @ 19:01:

Nee het is niet raar als je man zegt dat jij de allermooiste vrouw bent. Dat is juist leuk!! Het is pas raar als jij het ook echt gaat geloven. Want de kans dat je ECHT de allermooiste vrouw bent is 1 op ehm...3 miljard?

Pessimist!

Ik geef mijn man liever het voordeel van de twijfel, want er is een kans van 1 op 3miljard dat hij gelijk heeft.... wie ben ik dan om zijn claim in twijfel te trekken
quote:gember999 schreef op 10 augustus 2011 @ 19:10:

[...]

Pessimist!

Ik geef mijn man liever het voordeel van de twijfel, want er is een kans van 1 op 3miljard dat hij gelijk heeft.... wie ben ik dan om zijn claim in twijfel te trekken Als je er zelf maar in gelooft
Het zegt over je man dat hij je lief vindt, je mooi vindt en van je houdt!

Ik was laatst alleen in de stad, en stond bij de kassa van een warenhuis. Stom toevallig liep mn vriend daar ook rond (we wisten het niet van elkaar!) en belande achter me bij de kassa.

In een split second dacht hij: "wat staat daar een stoot", totdat het kwartje viel en hij zag dat ik het was.

Toen hij het me thuis vertelde voelde ik me zeer vereerd!
is toch hartstikke lief als hij dat zeg en denk laat hem lekker opscheppen .
Mannen weten precies wat vrouwen graag willen horen
Mijn man heeft me eens verteld dat hij zijn vrouwelijke collega mooier vond dan mij (en eigenlijk is dat ook wel zo maar dat doet er niet toe). Het enige wat ik kon denken was "Christus wat ben jij onwijs dom zeg dat je dit zegt, weet je wel hoeveel jaren ik jou dit ga nadragen"?

Eerlijkheid wordt zo overschat...
Oef, Vl43inder :O

dan zou ik in één klap ontnuchterd zijn, als ik dat van mijn vriend te horen zou krijgen.. daar gaat je ego aan diggelen.

Hoe heeft hij dit weer recht kunnen breien?
quote:missfieldman schreef op 10 augustus 2011 @ 18:04:

Hij zegt dat ik mooi ben, maar als ie de allermooiste zegt kan ik het niet serieus nemen en lach ik om zo'n opmerking. Ik snap juist niet wie 'allermooiste' wel serieus kan nemenHuh? Waarom niet? Als ik vreselijk verliefd op iemand ben/van iemand hou dan dan is die persoon ook de allermooiste, in alle aspecten, ook al is iemand niet klassiek knap ofzo. Iemand is dan zo mooi in op allerlei manieren, en dat kan iemand de mooiste maken. Zeker.
quote:arpeggio schreef op 10 augustus 2011 @ 19:27:

Oef, Vl43inder :O

dan zou ik in één klap ontnuchterd zijn, als ik dat van mijn vriend te horen zou krijgen.. daar gaat je ego aan diggelen.

Hoe heeft hij dit weer recht kunnen breien?Mijn ego moest ik toch al niet van mijn man hebben. Niet dat hij niet lief voor me is, maar vleierij is hem vreemd zeg maar en hij is nogal onhandig eerlijk dus. Ik hem hem gevraagd nooit meer met haar uit eten te gaan, alleen, en dat heeft ie ook nooit meer gedaan. Verder niks.
quote:Vl43inder schreef op 10 augustus 2011 @ 19:24:

Mijn man heeft me eens verteld dat hij zijn vrouwelijke collega mooier vond dan mij (en eigenlijk is dat ook wel zo maar dat doet er niet toe). Het enige wat ik kon denken was "Christus wat ben jij onwijs dom zeg dat je dit zegt, weet je wel hoeveel jaren ik jou dit ga nadragen"?

Wat een sukkel! Net of we zelf niet weten dat er zo onwijs veel mooie vrouwen rondlopen op deze planeet, met de perfecte maten, prachtig haar, mooie lange benen etc etc. Maar het is juist de bedoeling dat onze mannen óns zien als de mooiste vrouw, gewoon omdat ie helemaal gek op je is wat betreft innerlijk en uiterlijk.

Maar helaas, niet alle mannen zijn even tactisch...

Het enige wat ik kon denken was "Christus wat ben jij onwijs dom zeg dat je dit zegt, weet je wel hoeveel jaren ik jou dit ga nadragen"?

Zie QR
@ TO, da's lief.

@ Vlinder, daar zou ik ook niet van gecharmeerd zijn.

Ik ben wel mijn man's bureaublad. Dat zegt ook wel genoeg, toch
Heeft toch ook alles met smaak te maken!
quote:roosdezoveelste schreef op 10 augustus 2011 @ 18:09:

ik heb een voorbeeld , laatst kwamen we tijdens het uitgaan een paar collega`s tegen , ze hadden mij nog niet gezien ik was op het toilet , en ik hoorde een collega zeggen: moet je kijken daar wat een stoot zeg! waarop mijn man zei: pfhahaha dan heb je mijn vrouw nog niet gezien haha.Zeggen mensen dit echt? Een stoot? Dat vind ik nou echt een woord dat je alleen maar leest en niemand in het echt gebruikt.

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik ken genoeg mannen die hun vriendin/vrouw voor van alles en nog wat uitmaken in het kader van stoere mannenpraat. Ik moet bekennen dat ik daar ook wel om meelach, want ik begrijp dat het allemaal niet serieus bedoelt is. Maar zelf heb ik al mijn exen altijd als de mooiste beschouwd. Vind het zelf ook veel stoerder tbh.

Kantoorsituatie:

Man 1: "Trouwen, daar moet je niet aan beginnen, wat een ellende, hahaha"

Man 2: "Pff, je hebt je vrouw gewoon niet onder de hand, die van mij weet precies dat haar enige recht het aanrecht is hahaha"

Man 3 (man van Roos): "Mijn vrouw is zo geweldig, ik ga gewoon elke dag met een lach op mij gezicht naar huis wetende dat zij op me wacht"

Nu mag jij kiezen, welke man is nu raar? En ik kan je mededelen dat er ergere dingen over vrouwen gezegd worden met mannen onder elkaar. Ik denk dat je het gewoon getroffen hebt met jou vent!
quote:Blackdress schreef op 10 augustus 2011 @ 19:23:

Mannen weten precies wat vrouwen graag willen horen

hihi indeed

ik hoor liever dat ik de allermooiste ben

dan dat ik de allermooiste ben die hij op dit moment kan krijgen
quote:missfieldman schreef op 10 augustus 2011 @ 18:04:

Hij zegt dat ik mooi ben, maar als ie de allermooiste zegt kan ik het niet serieus nemen en lach ik om zo'n opmerking. Ik snap juist niet wie 'allermooiste' wel serieus kan nemen, zeker wanneer het in publiek geuit wordt. Alle anderen die het horen denken dan 'heb wel mooier gezien vriend'. Moet er niet aan denken.Nou, inderdaad. En opscheppen over mijn schoonheid moet ie ook maar niet doen, het is gewoon niet waar. Zou ik heel raar vinden. Maar misschien ben ik te realistisch. We zijn gewoon blij met elkaar zoals we zijn, dat vind ik belangrijker dan of hij me de mooiste vindt. Waar kun je je al niet druk om maken he?
quote:Pien252 schreef op 10 augustus 2011 @ 19:34:

[...]

Maar helaas, niet alle mannen zijn even tactisch...

wat je zegt.... die van mij heeft mee 1x versteld doen staan....

een vriend van hem had net een nieuwe vriendin. meidje is echt knap, goed verzorgd enz. vriend van hem is juist een beetje vadsig, ziet eruit alsof ie maar eens in de week doucht.

zeg ik tegen mijn vent: snap niezo echt wat ze in hem ziet, zij is echt zo knap. zegt mijn vent: hoh als ik haar had gekend toen ik nog vrijgezel was had ik haar allang gehad.

hoppa in your face.... nu heb ik wel wat antwoorden klaar maar kon toen echt ff niks uitbrengen.. wat een ego
Ik maak me er niet druk om wat mannen tegen elkaar zeggen over vrouwen. Wat een kinderachtigheid lees ik hier zeg.
als ik het zo lees heb ik het inderdaad getroffen met mijn man.

@bergje aah geweldig!

@manopviva mijn man kon niet wachten om te trouwen , vind man en vrouw gelijkwaardig, wil absoluut geen onderdanige vrouw en vind het juist fijn als ik af en toe wat tegengas geef, hij komt ook nog steeds thuis met een glimlach.

ik heb wel het idee dat hij andere vrouwen vergelijkt met mij, bijv. mja das wel een mooie vrouw maar niet zo mooi als jij , ik moet de eerste vrouw die mooier is dan jij nog tegenkomen en nog ben jij liever/lekkerder

hij heeft overigens meer vertrouwen in mij dan ikzelf

toch interessant om te lezen dat er mensen zijn die er zo anders over denken (bijv missfieldman)
Mijn vriend zegt ook altijd dat ik de mooiste ben.... Dat ben ik natuurlijk niet en dat weet ik zelf ook wel, maar vind het wel heel lief dat hij het zegt. Vaak zeg ik dan als reactie: 'maar objectief gezien niet' of 'er zijn genoeg mooiere vrouwen'. Hij reageert daar weer op door te zeggen: maar voor mij wel! Dan voel ik me wel altijd even heel speciaal....

Overigens zei hij in het begin vaak genoeg dat andere vrouwen mooier waren hoor! Denk dat hij nu aant overcompenseren is!
De beste vriendin van mijn vriend is echt een bombshell, bloedmooi, wulpse vormen, altijd tot in de puntjes verzorgd, echt zo'n vrouw die alle hoofden doet omdraaien. Toen ik haar voor het eerst had ontmoet zei ik dus ook, zo zij is mooooooooi, ze lijkt wel een celibrity ofzo. Zei ie toch doodleuk dat ie mij mooier vindt.

Dacht toen nog jaja, maar hij meent het nog ook, zal wel met aantrekkingskracht te maken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven