Is mijn Relatie ten einde?

29-02-2020 20:30 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mijn relatie is ten einde... Maar hoe ga je dat vertellen aan je partner ik vind het serieus zo moeilijk. Wanneer is het juiste moment of is dat er nooit?
Vast en zeker zijn er tips hoe dit aan te pakken...
Heb je nog nooit iets tegen hem gezegd dan?
Hoe lang zijn jullie samen?
Je praat toch weleens?
Er is geen juiste moment. Zeker als jouw partner er heel anders in staat.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
hoe voel je dat dan? het is toch geen zak chips?
Terwijl je in de snackbar zit bij een patatje oorlog.

"Weet je, schat, ik voel onze relatie aan als dit patatje. Tijd dus om de boel op te blazen."
Ghosten is erg in
En verder de klassiekers:
We moeten praten
Het ligt niet aan jou, maar aan mij
Je bent te goed voor me
De koek is op
Hoe lang zijn jullie samen? Hoe oud zijn jullie? Heb je al eerder je twijfels uitgesproken?
ik denk dat het tijd is om andere mensen te ontmoeten ( en dan in uw eigen= ha dat doe ik al)
Hoe oud zijn jullie ?
lilalinda schreef:
29-02-2020 20:45
Ghosten is erg in
We moeten praten
Je bent te goed voor me
De koek is op
:yes:
lilalinda schreef:
29-02-2020 20:45
Ghosten is erg in
We moeten praten
Je bent te goed voor me
De koek is op
Nee er is niemand anders.
In de titel vraag je het nog jezelf af toch? En in de OP ben je er al uit? :?:
Vreemdgaan en zorgen dat hij/zij/het er achter komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
29-02-2020 21:53
En dan wil hij / zij je toch houden :-D.
Wat denk je er van om eens met je partner te gaan praten. Een relatie aangaan beslis je toch ook samen. Of ben je uitgehuwelijkt?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Eerlijk zijn. Gebruik de ik boodschap. Wees concreet. Blijf bij jou waarden. Wat heb jij nodig om gelukkig te zijn, accepteer dat de ander het anders zal zien.

Wens je veel wijsheid toe!

Mijn relatie heb ik uitgemaakt omdat ik een groot verlangen had hem te geloven dat wat hij zei echt was en echt van me hield waardoor ik mijn grenzen niet goed bewaakte en steeds zwichtte voor zijn (achteraf loze) argumenten. Hij was niet eerlijk. Gaf me steeds een schuldgevoel. Ik heb de knoop doorgehakt en dat was een opluchting. Deze relatie duurde maar 3 maanden. Heftig en intens. Ik mis hem maar weet dit was niet wat ik wilde.

Liefs!
Gewoon zeggen tijdens een casual gesprek. Dat zal het minder spannend en eng maken.
himalaya schreef:
29-02-2020 21:53
😅😅😅😅
Tegen een ex die altijd moest praten als ik tentamens had heb ik toen wel gezegd dat dat soort gesprekken mooi na de tentamens komen.
Daarom lijkt zondagochtend wel een goed moment, succes morgen.
Het moet toch gezegd worden, trek die pleister er in één keer af, stap over die drempel. Diep ademhalen en gaan.

En denk om: natuurlijk ben je het beste dat hem ooit is overkomen, maar dan kan hij tenminste ook verder met een vrouw die hem echt leuk vindt ( of vrouw, ik heb niet goed opgelet)
Gewoon je verantwoording nemen en praten en eerlijk zeggen waarom en hoe en ook goed naar de ander luisteren en je bedenken dat het als je nog nooit iets hebt laten merken, die er niet hetzelfde instaat en dus niet zoals jij zal reageren, maar praten voordat je de oplossing van himalaya kiest want dat is echt vreselijk om mee te maken.
kes49240 schreef:
29-02-2020 22:58
Gewoon je verantwoording nemen en praten en eerlijk zeggen waarom en hoe en ook goed naar de ander luisteren en je bedenken dat het als je nog nooit iets hebt laten merken, die er niet hetzelfde instaat en dus niet zoals jij zal reageren, maar praten voordat je de oplossing van himalaya kiest want dat is echt vreselijk om mee te maken.
Nee die oplossing kies ik natuurlijk niet... Vind jou advies goed... Maar ik vind het zo lastig. Nu maak ik hem gelukkig en mijzelf dus meer. En toch blijft het moeilijk
Het blijft moeilijk, maar je zult er toch ff doorheen moeten bijten. Hoe langer je hem aan het lijntje houdt hoe moeilijker het wordt.
oudebaas schreef:
29-02-2020 20:39
Er is geen juiste moment. Zeker als jouw partner er heel anders in staat.
Dat denk ik ook idd... En hij staat er anders in dat maakt het lastig... Ik weet moet ook de consequenties dragen maar valt niet mee
Panda1987 schreef:
29-02-2020 23:10
Het blijft moeilijk, maar je zult er toch ff doorheen moeten bijten. Hoe langer je hem aan het lijntje houdt hoe moeilijker het wordt.
Daar heb je gelijk in
justagirly schreef:
29-02-2020 20:38
Heb je nog nooit iets tegen hem gezegd dan?
Hoe lang zijn jullie samen?
Je praat toch weleens?
Moet eerlijk zeggen communiceren dat gaat altijd moeizaam bij ons... En helemaal over dit onderwerp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven