Jaha...en nu?? Hellup?!

01-12-2011 22:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb onder luid gejuich van een vriendin een account aangemaakt op een datingprofiel en afgelopen 2 weken beetje aangekeken, 3 likes gekregen en afgelopen week heb ik een like gegeven aan een leuke man. Iets jonger, maar erg leuk op zn foto's.

En nu vindt hij mijn profiel ook leuk! En ik wil iets naar hem mailen (moet er dan toch maar iets mee doen, toch??) Maar ben spontaan inspiratieloos wat ik moet mailen!! Wie helpt me?? Ik weet dat er dames zijn die hier erg goed in zijn (weet het topic van een dame met haar collega waar iedereen met wijn en popcorn elke dag voor inlogden nog als de dag van gister) en ik ben gewoon even compleet blanco...

Help, anyone??
Wel laten weten als hij wat laat horen hoor. Ben heus niet nieuwsgierig ofzo :p
quote:Marsepeintje schreef op 01 december 2011 @ 23:43:

"Het is de eerste keer dat ik dit doe/ik heb dit nooit eerder gedaan" vind ik altijd wat wanhopig overkomen eerlijk gezegd.

Alsof ík degene ben die dit teweeg heeft gebracht en er niemand anders is die dit bij diegene heeft kunnen bewerkstelligen. Komt een beetje benauwend over meteen.

Misschien moet je het in het begin niet al te serieus nemen, veel mannen op internet reageren in het begin enhousiast maar het blijkt een wassen neus. Sorry als ik een beetje "bitter" overkom, maar internetmailen moet je in eerste instantie niet te hoog insteken denk ik.

Ik had het erin gezet omdat ik dus gewoon geen ervaring heb met datingsites en daarom dus ook aangeef: en nu? En ik vind het niet bitter, het is juist goed om ook even een andere kant te belichten...

Ik neem het ook niet te serieus, als ik niks meer hoor, is het ook prima...

En ennieweej, tja...zo ben/ schrijf ik nou eenmaal, als hij daarover valt, dan is hij niets voor mij.... Ga me niet anders voordoen om iemand te pleasen..
quote:cheerlesscard schreef op 02 december 2011 @ 02:05:

Wel laten weten als hij wat laat horen hoor. Ben heus niet nieuwsgierig ofzo :pHaha, is goed!!
Ben ook best wel nieuwsgierig hoe hij gaat reageren.

Zet hem op jojo1981, wij supporteren je wel hoor.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven