Je vrijetijdsbesteding (avond en weekend) met je partner..
donderdag 7 februari 2008 om 20:15
Ik zat me zo eens af te vragen; wat doen mensen nou eigenlijk allemaal samen zo 's avonds na het werk en in het weekend?
Ik bedoel, je moet eten natuurlijk en seksen en slapen maar wat ondernemen jullie verder?
Ga je alleen dingen doen? Of samen of ben je een bankhanger of ... Nou ja ik was gewoon benieuwd..
Wij hebben door de weeks geen spannend leven . Laat eten vaak en dan even lekker ontspannen voor de tv, lekker badderen of zoiets en dan in slaap dommelen..
In het weekend zijn we actiever . Buiten de boodschappen gaan we vaak ergens lunchen en lekker bijkletsen.. Afspraak met vrienden of naar de film. Hapje eten of lekker samen koken en een filmpje kijken... Even uitwaaien op het strand of genieten van een luie zondagmiddag .. Uitgebreid badderen met borrel en hapje is ook een graag geziene optie hier... We zijn dus wel mensen die graag bij elkaar zijn ... Sporten doe ik wel maar door de weeks en alleen en dat bevalt goed
Ik bedoel, je moet eten natuurlijk en seksen en slapen maar wat ondernemen jullie verder?
Ga je alleen dingen doen? Of samen of ben je een bankhanger of ... Nou ja ik was gewoon benieuwd..
Wij hebben door de weeks geen spannend leven . Laat eten vaak en dan even lekker ontspannen voor de tv, lekker badderen of zoiets en dan in slaap dommelen..
In het weekend zijn we actiever . Buiten de boodschappen gaan we vaak ergens lunchen en lekker bijkletsen.. Afspraak met vrienden of naar de film. Hapje eten of lekker samen koken en een filmpje kijken... Even uitwaaien op het strand of genieten van een luie zondagmiddag .. Uitgebreid badderen met borrel en hapje is ook een graag geziene optie hier... We zijn dus wel mensen die graag bij elkaar zijn ... Sporten doe ik wel maar door de weeks en alleen en dat bevalt goed
dinsdag 12 februari 2008 om 22:54
Mijn vriend en ik zien elkaar alleen in het weekend.
En wat we dan zoal doen?
De stad in, lekker lunchen en winkelen.
Een lange wandeling maken in het bos.
Naar de sauna.
Filmpjes huren.
Familie bezoek.
Naar een museum.
Uit eten gaan en naar de bioscoop.
Samen koken, lang aan tafel zitten en veel praten.
Bank hangen.
Op zondag uitslapen en lekker uitgebreid ontbijten.
En wat we dan zoal doen?
De stad in, lekker lunchen en winkelen.
Een lange wandeling maken in het bos.
Naar de sauna.
Filmpjes huren.
Familie bezoek.
Naar een museum.
Uit eten gaan en naar de bioscoop.
Samen koken, lang aan tafel zitten en veel praten.
Bank hangen.
Op zondag uitslapen en lekker uitgebreid ontbijten.