Jee, lijk wel een puber:)

23-10-2011 22:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Haha, ik lijk wel een puber:)

Sinds gisteravond heb ik compleet de kriebels. We hebben een ontzettend leuke avond gehad waarbij we een leuk concert van een bandje hebben bijgewoond...tijdens het optreden zei ik nog gekscherend tegen mijn vriendin; die ene ziet er echt wel leuk uit...na hun optreden gingen zij daarna ook nog wat drinken in de foyer. En tja, hij keek naar mij en ik naar hem, net wat langer dan de bedoeling is en hij lachte even en wende toen zijn blik af en dit gebeurde nog een paar keer.....ook vroeg hij of ik met hem op de foto wilde. Dit hebben we ook gedaan........en de vlinders hadden hun werk gedaan...poeh..wat een lekker ding...maar...

Ik heb al heel lang een vriend, twee kinderen en we zijn heel gelukkig, maar ben eigenlijk een beetje ondersteboven van mijn eigen gevoel.

Ik ga en wil hier ook niks mee doen, dit even vooropgesteld, maar het verwart me gewoon even.

We hielden gisteravond echt elkaars blik zo lang vast dat als ik er nu aan denk ik nog weer kriebels krijg.....heeft een van jullie dit ook weleens gehad?

Fijn om het even van me afgeschreven te hebben...
Dus je gaat ook geen contact meer met hem hebben?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Je hebt gewoon geflirt! En genoten. Zou ik niet teveel verwarring over voelen hoor. Je bent toch een leuke vrouw? Dat jij dat even vergeten was door baby's maakt niet dat anderen dit niet zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mali30 schreef op 23 oktober 2011 @ 22:06:

Dus je gaat ook geen contact meer met hem hebben?Er staat letterlijk : ik ga er ook niets mee doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Natuurlijk kun je ondanks dat je een vriend/ man hebt toch de kriebels krijgen van een andere leukerd. Gewoon lekker van het moment (in stilte) genieten en gaat vanzelf weer over als je het verder niet voedt.
Here I am - now what are your other two wishes...
@Enn, mijn vraagstelling is verkeerd.

TO ondanks dat je schrijft ik ga er niks mee doen, jullie hebben ook geen telnr of mail adres uitgewisseld?

En nee er is niks mis met flirten, je bent waarschijnlijk een hele leuke vrouw, ik knap er altijd van op als ik zie dat ik nog in de markt lig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hoi dames,

Ik ga er verder niks mee doen, maar wil wel graag de foto hebben die er van mij gemaakt is met hem, dus ik heb hem wel via FB gevraagd of ik die foto kan krijgen.

Maar verder niks hoor, maar merk dat ik gewoon steeds moet terugdenken aan gisteravond haha
Jaa tuurlijk!

Ik weet bijna zeker dat dit iedereen wel eens overkomt.

Ik heb ook een goeie relatie van 3 jaar maar toch heb ik wel eens gevoelens voor een ander gekregen. Als je verder geen contact houd is het zo weer voorbij,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven