jeugd liefde

22-02-2012 21:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
na 40jaar heb ik mijn jeugd liefde opnieuw ontmoet via facebook ,raar genoeg de klik was er weer gelijk heerlijk gevoel ,we waren gelukkig allebei op dit moment single.

hij is al heel snel bij mij komen wonen ,het gaat zo goed dat we zelfs al over trouwen praten .heeft iemand dit ook al eens ervaren ?het lijk mij echt iets speciaals om na zo een lange tijd elkaar terug te vinden .en zo verliefd te zijn .
Nou het klinkt heel romantisch. Ben je er zèlf ook blij mee?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Na 40 jaar? Hoe oud was je tóen dan? Dan lijkt het mij dat het dit keer toch anders is, ik neem aan allebei volwassen en wijzer geworden. Ik zou niet met mijn eerste (kalver)liefde willen samenwonen....
Ja ikke! Na 10 jaar pauze kwam ik mijn jeugdliefde weer tegen en ik ben binnenkort alweer 3 jaar met hem getrouwd!

Oude liefde roest niet he!
Hey wat een leuk verhaal! Geniet ervan...
hoi nammma ,we waren toen 12jaar en voor kinderliefde heel verliefd we zijn gek genoeg ook nooit uit elkaars gedachten geweest .

.je ervaar het nu inderdaad als volwassen ,we hebben ook een verleden achter de rug .maar we zijn echt heel gek met elkaar soms zeggen we ook wel eens dat we net pubers zijn .
quote:h_l_g schreef op 22 februari 2012 @ 21:24:

Hey wat een leuk verhaal! Geniet ervan...ja dankje zullen we zeker doen .
quote:tess97 schreef op 22 februari 2012 @ 21:23:

Ja ikke! Na 10 jaar pauze kwam ik mijn jeugdliefde weer tegen en ik ben binnenkort alweer 3 jaar met hem getrouwd!

Oude liefde roest niet he!zie het bestaat dan toch ,leuk dat jullie ook getrouwd zijn .geniet er van
quote:EvyBlissy schreef op 22 februari 2012 @ 21:22:

Nou het klinkt heel romantisch. Ben je er zèlf ook blij mee?het is ook heel romantisch en genieten er echt van ,we hadden ook nooit verwacht elkaar nog eens tegen te komen .en dit gevoel te kunnen hebben .
Genieten doen we zeker Luna! Het was zo mooi om elkaar weer te treffen na elkaar 10 jaar niet gezien te hebben. Net of die tijd er helemaal niet tussen had gezeten en de bliksem sloeg weer dubbel en dwars in!
Ik ben nu 5.5 jaar samen met mn vriendje van vroeger. Erg leuk, ben er erg blij mee!

Geniet er van!
goh wat leuk om te horen dat er nog meer zijn die hun jeugdliefde opnieuw hebben ontmoet .het is soms best vreemd ook als we over vroeger praten en leuke herinneringen op halen .maar het voelt zo heerlijk en sterk aan .we zeggen ook het heeft zo moeten zijn .
ik was 12 toen we voor t eerst verkering hadden, ik was hopeloos verliefd en zoooo verdrietig toen hij het uitmaakte. maar ik had nog altijd contact met zn mams en zodoende zag ik m af en toe wel. Na 13 jaar hebben we elkaar herontdekt en nu zijn we al weer bijna 16 jaar getrouwd, 2 kids en zijn nog steeds happy!! (op een dipje hier en daar natuurlijk..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven