jongen met veel vriendinnen

zondag 5 oktober 2008 om 22:52
Ik ben nu 2weken aan het daten met een jongen. Hij is super leuk en ik kan veel bespreken met hem. Het enige wat mij zo erg onzeker maakt is dat hij zoveel goede vriendinnen heeft. Hij gaat meer met meiden om dan met jongens. Hij heeft bijvoorbeeld de opleiding verpleegkunde gedaan (ook vandaar die vele contacten) Hij kan er gewoon beter mee opschieten. Daarbij danst hij ook close met die meiden die hij goed kent (gewoon gek doen). Hij gaf aan dat hij nooit vreemd zou gaan(seks en zoenen). hij gaf aan dat hij 1 meid zoent op de mond. Ik zei dat ik dat niet prettig vond en toen zei hij dat hij dit dan ook niet meer zou doen. Net las ik een berichtje op zijn hyves van een meisje, wanneer hij weer eens tijd had om te daten. Ik meteen hem opgebeld en gevraagd: hij zei dat het een goede vriendin van hem was en dat zij dat altijd op die manier zei (ze bedoelde gewoon vriendschappelijk afspreken).
HIj wil het rustig aandoen door mij 1a2keer in de week te zien.
Ik vind het erg moeilijk om hiermee om te gaan. Ik heb dat besproken met hem, hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. IK hoor ook van een collega van hem dat hij me echt leuk vindt.
Ben ik nou zo jaloers? overdrijf ik? ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
HIj wil het rustig aandoen door mij 1a2keer in de week te zien.
Ik vind het erg moeilijk om hiermee om te gaan. Ik heb dat besproken met hem, hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. IK hoor ook van een collega van hem dat hij me echt leuk vindt.
Ben ik nou zo jaloers? overdrijf ik? ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
zondag 5 oktober 2008 om 23:10
zondag 5 oktober 2008 om 23:21
zondag 5 oktober 2008 om 23:34
Ja je bent te jaloers. En dat is vaak de grootste afknapper voor iemand. Dus wil je kerst 2008 met hem vieren, geef hem wat meer ruimte en ga niet als een idioot zijn hyves 38000 keer per dag bekijken. Spreekt hij af met vriendinnen, wat hij al zijn hele leven heeft gedaan!!! laat hem. Hij is er tenminste gewoon eerlijk over!
maandag 6 oktober 2008 om 00:57
Je date nu pas twee weken met hem, dus ik zou zeker nu nog even niet zo achterdochtig zijn. Mag hij er ook even aan wennen dat 'ie nu ineens iemand heeft en dus niet meer zo vrij is als eerst?
Meisje op de mond zoenen zou ik ook niet leuk vinden. Maar hij heeft dus gezegd dat niet meer te doen. En hij is wel eerlijk over die andere meiden.
Geniet er gewoon een beetje van, iets minder krampachtig.
Als je het lastig blijft vinden, over bijv een maand of wat, moet je gaan bedenken of je ermee kan leven dat 'ie zoveel vriendinnen heeft. Maar voor nu zou ik even loslaten en genieten van dat hij jou leuk vind, en jij hem!
Meisje op de mond zoenen zou ik ook niet leuk vinden. Maar hij heeft dus gezegd dat niet meer te doen. En hij is wel eerlijk over die andere meiden.
Geniet er gewoon een beetje van, iets minder krampachtig.
Als je het lastig blijft vinden, over bijv een maand of wat, moet je gaan bedenken of je ermee kan leven dat 'ie zoveel vriendinnen heeft. Maar voor nu zou ik even loslaten en genieten van dat hij jou leuk vind, en jij hem!
maandag 6 oktober 2008 om 00:58
Hm ik begrijp je wel, zo was ik ook altijd, maar dat is idd voor hen een afknapper.
Je zal het anders moeten aanpakken hoe moeilijk het ook is.
Als ik andere koppels bekijk, jongens die ook eerst heel veel vriendinnen hadden, dan zie ik naarmate hun relatie serieuzer wordt, hoe minder contact zij hebben met die vriendinnen. Als ze dan gaan samenwonen zien ze die vriendinnen helemaal niet meer staan. Dan hoort het ook zo vind ik, dan ben je met zijn tweetjes en daar horen geen 'dates' met vriendinnen meer bij.
Dus je zal hem zo gek moeten maken om met je te gaan samenwonen :p
Je zal het anders moeten aanpakken hoe moeilijk het ook is.
Als ik andere koppels bekijk, jongens die ook eerst heel veel vriendinnen hadden, dan zie ik naarmate hun relatie serieuzer wordt, hoe minder contact zij hebben met die vriendinnen. Als ze dan gaan samenwonen zien ze die vriendinnen helemaal niet meer staan. Dan hoort het ook zo vind ik, dan ben je met zijn tweetjes en daar horen geen 'dates' met vriendinnen meer bij.
maandag 6 oktober 2008 om 01:12
quote:Konijntje99 schreef op 06 oktober 2008 @ 00:58:
Als ze dan gaan samenwonen zien ze die vriendinnen helemaal niet meer staan. Dan hoort het ook zo vind ik, dan ben je met zijn tweetjes en daar horen geen 'dates' met vriendinnen meer bij.
Nou ik woon al jaren samen en zie een aantal van mijn mannelijke vrienden nog steeds geregeld hoor. Ze zijn inmiddels ook vrienden van mijn vriend geworden, maar ik zie ze ook vaak zonder mijn vriend. Ik ga ook wel eens een paar dagen weg met een vriend, zonder mijn eigen vriend. Dat vindt hij niet echt leuk, maar hij vertrouwt er terecht op dat ik zijn vertrouwen nooit zal beschamen. Als mijn vriend mijn vrienden niet geaccepteerd had, was hij allang mijn vriend niet meer geweest.
Dus als je je vriend weg wil jagen moet je vooral van hem eisen dat hij zijn vriendinnen laat vallen.
Als ze dan gaan samenwonen zien ze die vriendinnen helemaal niet meer staan. Dan hoort het ook zo vind ik, dan ben je met zijn tweetjes en daar horen geen 'dates' met vriendinnen meer bij.
Nou ik woon al jaren samen en zie een aantal van mijn mannelijke vrienden nog steeds geregeld hoor. Ze zijn inmiddels ook vrienden van mijn vriend geworden, maar ik zie ze ook vaak zonder mijn vriend. Ik ga ook wel eens een paar dagen weg met een vriend, zonder mijn eigen vriend. Dat vindt hij niet echt leuk, maar hij vertrouwt er terecht op dat ik zijn vertrouwen nooit zal beschamen. Als mijn vriend mijn vrienden niet geaccepteerd had, was hij allang mijn vriend niet meer geweest.
Dus als je je vriend weg wil jagen moet je vooral van hem eisen dat hij zijn vriendinnen laat vallen.
.
maandag 6 oktober 2008 om 01:19
Er zijn natuurlijk ook mannen die wel alles alleen maar samen willen doen en ook van jou zouden verwachten dat jij je mnl vrienden niet meer ziet. Ik vind dat niet zo gezond en kan er niet mee leven, maar anderen wel. Als jij ook zo bent, kun je misschien beter een jongen zoeken die er net zo over denkt.
.
maandag 6 oktober 2008 om 07:52
Dance_girl je kent hem 2 weken en dit is al het 2e topic over hem.
Als je zo doorgaat dan open je volgende week het 3e topic over dat hij het uitgemaakt heeft.
Lees alle topics die je de afgelopen tijd hier geopend hebt eens door je bent constant maar bezig met jongens.
Doe jezelf een plezier en doe iets om van die onzekerheid af te komen.
Je hebt nu 2 weken iets met hem en als het claimen nu al begint dan is het denk ik heel snel afgelopen.
Als je zo doorgaat dan open je volgende week het 3e topic over dat hij het uitgemaakt heeft.
Lees alle topics die je de afgelopen tijd hier geopend hebt eens door je bent constant maar bezig met jongens.
Doe jezelf een plezier en doe iets om van die onzekerheid af te komen.
Je hebt nu 2 weken iets met hem en als het claimen nu al begint dan is het denk ik heel snel afgelopen.
maandag 6 oktober 2008 om 07:54
quote:impala schreef op 06 oktober 2008 @ 01:12:
[...]
Zou wat zijn zeg dat je wanneer je een relatie hebt je vrienden (mannelijk of vrouwelijk) links laat liggen. Mijn mannelijke vrienden zijn mij net zo veel waard dan mijn vrouwelijke. Maar zullen nooit een bedreiging zijn voor mijn relatie. Dat is inherent aan vriendschap. Een partner die mijn vrienden niet accepteert kan rechtsomkeert maken.
[...]
Zou wat zijn zeg dat je wanneer je een relatie hebt je vrienden (mannelijk of vrouwelijk) links laat liggen. Mijn mannelijke vrienden zijn mij net zo veel waard dan mijn vrouwelijke. Maar zullen nooit een bedreiging zijn voor mijn relatie. Dat is inherent aan vriendschap. Een partner die mijn vrienden niet accepteert kan rechtsomkeert maken.
maandag 6 oktober 2008 om 09:27
Mijn vriend doet ook een vrij vrouwelijke opleiding en heeft daar bijna alleen maar vrouwelijke klasgenoten en daarvan zijn somige vriendinnen. Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik ken een aantal van die meiden, maar ook een aantal niet. Ik vertrouw hem 100% en als hij het met die meiden gezellig heeft; leuk voor hem!
Je moet je niet zo druk maken, want zo jaag je hem (zoals boven al gezegt) weg! Hij zal dit niet heel lang leuk vinden gok ik zo. Geef hem je vertrouwen, check niet te vaak zijn hyves en ga helemaal niet meteen bellen als er iets op staat wat je niet bevalt. Enne, ik krabbel ook naar vriendinnen "wanneer we weer een date plannen" en dat doen zij ook bij mij. We bedoelen daar idd mee "wanneer zien we elkaar weer/ spreken we weer wat af". Je ziet spoken die er naar mijn idee niet zijn.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Je moet je niet zo druk maken, want zo jaag je hem (zoals boven al gezegt) weg! Hij zal dit niet heel lang leuk vinden gok ik zo. Geef hem je vertrouwen, check niet te vaak zijn hyves en ga helemaal niet meteen bellen als er iets op staat wat je niet bevalt. Enne, ik krabbel ook naar vriendinnen "wanneer we weer een date plannen" en dat doen zij ook bij mij. We bedoelen daar idd mee "wanneer zien we elkaar weer/ spreken we weer wat af". Je ziet spoken die er naar mijn idee niet zijn.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
maandag 6 oktober 2008 om 09:31
Juist daar sluit ik me ook bij aan.
En dat op de mond zoenen, waarom is dat anders?
Ik zoen mijn vrienden ook bijna allemaal op de mond, maar niet met andere bedoelingen dan hallo zeggen of dag.
Hij heeft toch wat met jou? En niet met een van die andere meiden dat zegt toch genoeg?
Sommige mannen gaan nou eenmaal beter samen met een hoop vrouwen om zich heen.
En dat op de mond zoenen, waarom is dat anders?
Ik zoen mijn vrienden ook bijna allemaal op de mond, maar niet met andere bedoelingen dan hallo zeggen of dag.
Hij heeft toch wat met jou? En niet met een van die andere meiden dat zegt toch genoeg?
Sommige mannen gaan nou eenmaal beter samen met een hoop vrouwen om zich heen.
maandag 6 oktober 2008 om 09:40
Mijn vriend, waarmee ik 3 maanden samen ben, heeft ook een aantal goede vriendinnnen. Die heeft hij al jaren en daar zoent (op de wangen) en knuffelt hij ook mee als ze elkaar weer zien.
Afgelopen weekend heb ik een aantal van hen voor het eerst ontmoet. Het klikte tussen ons en ze zijn oprecht blij voor ons.
Ik maak me totaal geen zorgen. Hij kent deze meiden al jaren en als ze in elkaar geïnteresseerd waren op een andere manier dan alleen vriendschap was dat allang gebeurt. Hij gaat af en toe met hen naar de kroeg, maar komt 's nachts bij mij thuis!
Er zitten ook voordelen aan: mijn vriend kan heel goed luisteren en goed over zijn gevoelens praten. Dit komt mede door zijn contact met de meiden.
Afgelopen weekend heb ik een aantal van hen voor het eerst ontmoet. Het klikte tussen ons en ze zijn oprecht blij voor ons.
Ik maak me totaal geen zorgen. Hij kent deze meiden al jaren en als ze in elkaar geïnteresseerd waren op een andere manier dan alleen vriendschap was dat allang gebeurt. Hij gaat af en toe met hen naar de kroeg, maar komt 's nachts bij mij thuis!
Er zitten ook voordelen aan: mijn vriend kan heel goed luisteren en goed over zijn gevoelens praten. Dit komt mede door zijn contact met de meiden.

maandag 6 oktober 2008 om 12:12
dankje voor jullie reacties. Ik zal proberen hem niet te benauwen. Ik ben trouwens 20 en hij 21jaar. Eerst was hij diegene die best wel snel van stapel liep (hij wou me bijvoorbeeld meenemen naar een bruiloft terwijl ik hem pas 1keer had gezien) een vriendin van mij heeft tegen hem gezegd hij het wat rustiger aan moet doen want anders zou ik alleen maar hard wegrennen. Nu lijkt het wel andersom. (dat ik diegene ben die te graag wilt) Bij veel trek ik mijn twijfels wat hij doet of zegt. ik vroeg bijvoorbeeld aan hem of we nu iets met elkaar hebben. Hij zei: wat denk je zelf? Ik zei: ik denk het wel. Hij: jah oke, is goed :S
Het lijkt net alsof hij me na 1 keer zien leuker vond dat nu (of hij laat het nu minder zien dat kan ook)
P.s hij vind trouwens dat flirten wel kan met anderen meiden als hij een relatie heeft.
Het lijkt net alsof hij me na 1 keer zien leuker vond dat nu (of hij laat het nu minder zien dat kan ook)
P.s hij vind trouwens dat flirten wel kan met anderen meiden als hij een relatie heeft.
maandag 6 oktober 2008 om 12:16
quote:dance_girl schreef op 06 oktober 2008 @ 12:12: ik vroeg bijvoorbeeld aan hem of we nu iets met elkaar hebben. Hij zei: wat denk je zelf? Ik zei: ik denk het wel. Hij: jah oke, is goed :SDit vind ik trouwens een beetje raar... Hoezo 'wat denk je zelf?' Of was het een grap?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

maandag 6 oktober 2008 om 18:00
Komt op mij niet echt over als een doldwaze verliefde periode. Twee weken een 'relatie' en dat al issues hebben over wat dan ook.
Juist deze fase moet probleemloos zijn, jullie moeten stapelgek zijn op elkaar en zeker elkaars tekortkomingen niet zien.
Hij geeft nu al de indruk dat hij minder gek op je is dan 2 weken geleden????
Komt op mij niet echt over als ware liefde.
Juist deze fase moet probleemloos zijn, jullie moeten stapelgek zijn op elkaar en zeker elkaars tekortkomingen niet zien.
Hij geeft nu al de indruk dat hij minder gek op je is dan 2 weken geleden????
Komt op mij niet echt over als ware liefde.
maandag 6 oktober 2008 om 19:24
quote:dance_girl schreef op 06 oktober 2008 @ 12:18:
hoezo naief? met wat?Ik denk dat je ietwat in de knoop zit met jezelf. Je opent veel topics, en ik denk dat daarop gedoeld wordt. Elke keer weer maak je je zo druk, en ben je ervan overtuigd dat er iets mis is. Sorry, maar ik heb het gevoel dt aje altijd wel iets vindt bij iemand. Geniet gewoon van verliefd zijn, en kijk hoe het gaat. Maak jezelf niet elke keer zo gek!
hoezo naief? met wat?Ik denk dat je ietwat in de knoop zit met jezelf. Je opent veel topics, en ik denk dat daarop gedoeld wordt. Elke keer weer maak je je zo druk, en ben je ervan overtuigd dat er iets mis is. Sorry, maar ik heb het gevoel dt aje altijd wel iets vindt bij iemand. Geniet gewoon van verliefd zijn, en kijk hoe het gaat. Maak jezelf niet elke keer zo gek!