Jongens problemen

20-11-2019 23:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,

Ik heb zo’n 9 maanden geleden de broer van een vriendin van mij ontmoet het klikte al snel en we hebben de tweede dag dat we elkaar zagen ook gezoend.

Mijn vriendin was hier helemaal niet blij mee. Via via hebben we uiteindelijk toch nummers uitgewisseld. Ik heb nooit echt met hem afgesproken omwille van die vriendin (Julia). Ik en haar broer(Tom) zijn elkaar wel vaak “tegen gekomen” in de stad (lees; we appte elkaar of we er waren en gingen vervolgens naar elkaar toe). Ik vind dit toch niet echt oke tegenover Julia dus heb hem zo’n 2 maanden niet gesproken in de hoop dat het een beetje over zou waaien en ik hem niet meer echt leuk zou vinden. Uiteindelijk zijn we toch weer in contact gekomen en zien we elkaar “onverwacht” eigenlijk best vaak. Ik wil echt de vriendschap voorop stellen maar vind ook dat ze een beetje moeilijk doet. Tom was ook vrij onduidelijk dus tot op heden was ik ook niet bereid echt de vriendschap op het spel te zetten voor een mogelijke relatie. Tot ik hem dit weekend weer tegen kwam tijdens het uitgaan in de stad. Hij vertelde mij dat hij me echt leuk vind en me op een serieuze date wil nemen. Ik zei dat we het wel eerst eerlijk tegen Julia moeten zeggen omdat ik het vreemd vind dit achter haar rug om te doen. Hij was het hiermee eens. De volgende dag appte hij mij of er nog iets geks was gebeurd aangezien hij niks meer wist van de avond daarvoor (door de drank) dus ook niet van ons gesprek.

Ik zit dus met een paar dingen:
1. Moet ik wel met hem doorgaan ivm mijn vriendschap met Julia.
2. Zal ik beginnen over het gesprek dat ik met Tom gehad heb en zo ja hoe/wanneer/etc?
3. Was het gesprek tussen mij en Tom gemeend (dronken mensen spreken de waarheid), of meer dronke praat dat ik niet serieus moet nemen?

Help....

Groeten
Alle reacties Link kopieren
1. Nee
2. Nee
3. Nee Ja
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat hij het zich niet meer kan herinneren klinkt als een smoes. Ik zou geen energie meer steken in die jongen. Als hij jou écht leuk vindt komt 'ie wel achter jou aan, dan kun je alsnog bedenken wat je met hem aan moet.
For whom the bell tolls
Een man die zoveel zuipt dat hij niets meer weet heeft wel een ernstig probleem. Het klinkt nogal triest en niet als relatiemateriaal.
Alle reacties Link kopieren
"De volgende dag appte hij mij of er nog iets geks was gebeurd aangezien hij niks meer wist van de avond daarvoor (door de drank) dus ook niet van ons gesprek".

En toen zei jij: Je vertelde dat jij me echt leuk vindt en mij op een serieuze date wil meenemen? Dus vertel ik je zus vanavond alles en dan kunnen we snel samenwonen en misschien wel kinderen krijgen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem dus de ballen uit zijn broek hebben laten schrikken. Wat een droeftoeter.
enn wijzigde dit bericht op 21-11-2019 00:03
Reden: *een
6.83% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gruwelijk op afknappen!
"Is er iets geks gebeurd? ik kan me niets meer van gisteren herinneren?!" really?? kom op zeg!
Partijtje terugkrabbelen heet dat.. en nog op zeer slappe wijze ook.
Ik zou voor Julia kiezen.
Alle reacties Link kopieren
per ongeluk een quote
enn wijzigde dit bericht op 21-11-2019 00:03
94.25% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Of hij gaat voor je en gaat een goed gesprek aan met zn zus of t is n twijfelachtige zak hooi en kan je beter afstand nemen en voor je vriendin kiezen.

Iig niet meer stiekem afspreken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
20-11-2019 23:58
Ik zou hem dus de ballen uit zijn broek hebben laten schrikken. Wat aan droeftoeter.

Haha, dat zou best leuk kunnen zijn ja!!

"Weet je echt niet meer wat er gisteren gebeurd is?
We hebben heerlijke woeste, onveilige seks gehad.. ik heb alleen wel soa's.. sorry, was ik even vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-11-2019 00:04
Haha, dat zou best leuk kunnen zijn ja!!

"Weet je echt niet meer wat er gisteren gebeurd is?
We hebben heerlijke woeste, onveilige seks gehad.. ik heb alleen wel soa's.. sorry, was ik even vergeten.
:proud:
Kan ook!

Nja, hoe dan ook ; TO deze jongen is niet zo héél leuk tegen je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
"De volgende dag appte hij mij of er nog iets geks was gebeurd aangezien hij niks meer wist van de avond daarvoor (door de drank) dus ook niet van ons gesprek".

"Huh? Welk gesprek? Waarom zou er iets geks gebeuren? Je bent toch gewoon de broer van Julia?"
Alle reacties Link kopieren
1. Nee, maar luister altijd naar je hart
2. Nee, beter niet
3. Ja, uit mijn ervaring komt er vaak de waarheid uit als je dronken bent
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe oud deze Tom is maar jou met een drankje op inpalmen en er de volgende dag 'zogenaamd' niks meer vanaf weten is natuurlijk wel erg kinderachtig.
Als de vriendschap met Julia je wat waard is, zou ik deze zeker niet op het spel zetten voor een type als deze jongen.
Daarbij, houd de eer aan jezelf!
Ik wil mijn dochters ook meegeven dat ze aan niemand's voeten gaan liggen en achter niemand zijn kont aanhobbelen.
Alle reacties Link kopieren
bryanna69 schreef:
21-11-2019 00:21
1. Nee, maar luister altijd naar je hart
2. Nee, beter niet
3. Ja, uit mijn ervaring komt er vaak de waarheid uit als je dronken bent

Men kan ook echt een hoop onzin uitkramen met een slok teveel op hoor!
Dan is het misschien 'op dat moment' de waarheid.. maar niks serieus aan!
Daarbij is de andere dag je verschuilen achter: "Ik herinner me niks meer!" nou niet bepaald hoopgevend.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zo dronken is dat hij zich een gesprek niet meer kan herinneren heeft een alcoholprobleem.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Hij weet echt wat jij je gezegd heeft.
Hij neemt het terug
Wat een sukkelaar
Okee hij is misschie geen relaasiemateriaal maar die Julia is ook een zeikerd. Waarom zou jij niet met haar broer mogen daten? Klinkt als een prinsesje.
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijkdoenerij, je mag niet met d'r broer.

Afgezien van de vraag of je die broer moet willen, waar houdt zo'n lijst op?

Mag je dan wel met haar ex, iemand waar ze een eenzijdige crush op heeft, iemand die ooit eens heel stom tegen haar gedaan heeft etc?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-11-2019 00:04
We hebben heerlijke woeste, onveilige seks gehad.. ik heb alleen wel soa's.. sorry, was ik even vergeten.
"O, ik barst ook van de SOA's, dus geeft dat niet".
Waarom wil Julia niet dat je met haar broer date?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren een buurmeisje/vriendin gehad. Heb letterlijk met haar in de zandbak gezeten. We kwamen al jaren bij elkaar over de vloer.
Zij werd verliefd op mijn broer en dit werd een kortstondige romance.
Broer had het al snel gezien en maakte het uit.
Buurmeisje is nooit meer bij ons in huis geweest omdat ze mijn broer niet wilde zien. En de keren dat ik bij haar thuis was, zat ze overduidelijk naar mijn broer te vissen en hints te geven.
De vriendschap werd niet meer wat het was en bloede dood.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat je haar goedkeuring nodig hebt?
1 nee
2 nee
3 nee/ja
Ik zou het trouwens heel leuk vinden als mijn vriendin een relatie zou krijgen met een broer, dan wordt ze zelfs mijn familie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven