Jullie mening over uit de hand gelopen verrassing

29-05-2017 08:51 980 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
lauren85 wijzigde dit bericht op 05-06-2017 19:07
Reden: Herkenbaarheid
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jin wist dat er een bbq was en je hebt zijn ouders niet even gemeld dat hij er niet zou zijn vind ik dat best raar ja.

Kleine moeite toch?
Verrassing blijft er voor hem, en Ijn ouders waren behoed gebleven voor een teleurstelling..

Gewoon een kwestie van rekening houden met elkaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tja, zowel van jouw vriend als van jou vind ik het niet erg slim, hij woont nog thuis en er wordt een barbecue op zijn verjaardag gehouden. Dat is dan wel om zijn verjaardag te vieren. Als je huisgenoten hebt, in dit geval zijn familie, is het wel handig om je plannen daarmee te bespreken.
Hoe oud is hij en woont hij nog thuis? Dat hij er niet bij is is tot daar aan toe, maar het is wel heel lullig dat ze dat op het laatste moment hoorden. Ik zou ook not amused zijn.
Alle reacties Link kopieren
reisa1978 schreef:
29-05-2017 08:56
Tja, zowel van jouw vriend als van jou vind ik het niet erg slim, hij woont nog thuis en er wordt een barbecue op zijn verjaardag gehouden. Dat is dan wel om zijn verjaardag te vieren. Als je huisgenoten hebt, in dit geval zijn familie, is het wel handig om je plannen daarmee te bespreken.
Hoezo is het van vrieind niet slim?
De beste jongen wist van niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als ik zijn moeder was zou ik ook pissig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal aso om hem op de dag zelf daar weg te halen. Boodschappen zijn waarschijnlijk al gedaan, ook voor jou lijkt me, voorbereidingen getroffen. Dus ja ik snap moeders heel goed. En natuurlijk was het feestje in principe voor hem.
impala wijzigde dit bericht op 29-05-2017 09:00
4.99% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind toch dat je had kunnen bedenken dat de BBQ voor zijn verjaardag was. Ik had het ook niet heel grappig gevonden als je dit bij mijn zoon had gedaan terwijl je wist dat er een BBQ was. Maar goed ik had er dan ook weer geen heel drama van gemaakt, maar ik vind het behoorlijk naïef van je. Je had ook je schoonouders in kunnen lichten dat je een hotelletje geboekt had. Verder heb je ook nog maar 6 maanden een relatie met hem en dan heb je meestal nog niet heel veel credit opgebouwd.

Succes ermee
Eerlijk gezegd geef ik zijn moeder gelijk. Je wist dat er een barbecue georganiseerd was voor zijn verjaardag. Dan had je wel even kunnen melden dat je een weekendje weg had geboekt. Dan had moeder de barbecue misschien een week kunnen verplaatsen. Lullig van je.
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk? Ik vind het ook nogal vreemd dat je een verrassing plant zonder zijn ouders in te lichten op de dag van zijn verjaardag.
Ik snap de opmerking van moeder wel (moet ik het uittekenen). Daarbij heeft ze vast ook het eten e.d. al in huis.

Ik zou hier ook niet blij mee zijn. Ik snap ook niet dat je hierover 2 uur in discussie gaat met zijn moeder i.p.v. toegeeft dat je fout zat...
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik geef je vriend zijn moeder gelijk. Alleen wel een beetje dom van je vriend ook. Heb je dat ook aan zijn moeder uitgelegd? Of heeft hij dat uitgelegd? Niet dat jij straks de gebeten hond bent omdat je vriend zei dat die bbq niks voorstelde.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
En jij bent niet in staat geweest om zijn moeder even in te lichten???? Ze heeft gelijk.
ceylon wijzigde dit bericht op 29-05-2017 09:02
10.69% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik vind dat je schoonmoeder overdrijft.

Bij het boeken wist je niet dat er een bbq gehouden zou worden, dat hoorde je pas later en je vriend heeft tegen jou gezegd dat het niet zou uitmaken of hij erbij was. Moet je hem dan maar niet geloven?

Ik vind dat als ze er van baalt bij haar zoon moet zijn in plaats van jou. Hoe oud is hij?
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 29-05-2017 09:03
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De bbq stond al vast op zijn verjaardag, de familie zou ook van ver komen en jij dacht kom ik boek een hotel voor 2 en heb schijt aan de rest.
Ja ik kan die familie begrijpen dat ze boos zijn.
Ook al was de BBQ niet speciaal voor zijn verjaardag, je had wel kunnen bedenken dat zij aan hem gedacht hebben met misschien wel taart, cadeautjes etc.

Je vriend heeft zichzelf niet af kunnen melden. Hij heeft aangegeven dat hij weg kan van tevoren, maar hij heeft dat niet kunnen melden.

Er is niemand dood en in zoverre is er niets aan de hand. Maar een not amused sfeer zal er wel hangen. Shit happens. Gaat wel weer over. Alleen ben jij niet de persoon om boos te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou er een 2 uur durende discussie over houden vind ik ook wel ver gaan, maar was het nou echt niet bij jullie opgekomen dat die bbq natuurlijk wel met zijn verjaardag te maken had?
Ik vind het wel een beetje onverschillig overkomen van jou, maar de reactie van de familie kon ook wel wat minder heftig.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie kwamen die andere familieleden naar de bbq, op die dag, denk je? Hadden vast kadootjes gekocht. Nee dit is echt niet ok. Ik zou maar ns diep door het stof gaan.
.
Summerdance schreef:
29-05-2017 08:58
Hoezo is het van vrieind niet slim?
De beste jongen wist van niets
Hij heeft gezegd dat het niet uitmaakt of hij bij die bbq zou zijn of niet, hij kon toch ook wel bedenken dat die bbq voor zijn verjaardag was.
anoniem_15025 wijzigde dit bericht op 29-05-2017 09:03
0.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het was idd wel handig geweest om vantevoren hem af te melden daar. Les voor volgend jaar: bespreek je plannen met schoonmoeder.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Nou, echt leuk zou ik het niet vinden. "Gewoon een familiebbq", die 'toevallig' op zijn verjaardag is en waar zijn zus een uurtje voor moet rijden, nou, inderdaad.. moet ze het uittekenen?
Sowieso is het wel zo netjes van te voren te laten weten of je mee-eet of niet en zéker bij een verjaardag kun je ervan uitgaan dat er extra uitgepakt wordt. Dat je vriend dat zo niet ziet, is misschien omdat hij dit nooit zelf heeft hoeven regelen.

Slordig van je.jullie
dreamer wijzigde dit bericht op 29-05-2017 09:06
1.40% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heb je een hekel aan familiefeestjes? Had je geen zin om kennis te maken met de rest van de familie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je eerlijk gezegd ook wel wat naïef. Een barbecue op zijn verjaardag met alle familie erbij? Gevalletje 1 + 1 = 2, logisch dat het voor zijn verjaardag is. En als ik dat georganiseerd had voor m'n zoon zou ik ook teleurgesteld zijn dat hij er zonder overleg zelf niet bij is.

Overigens vind ik het ook raar van je vriend dat hij zegt dat je hier geen rekening mee hoefde te houden. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik kan me voorstellen dat dat je wel op het verkeerde been zet.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat je de link niet hebt gelegd tussen de barbecue en zijn verjaardag. Het was dan ook sympathiek geweest als je zijn ouders had betrokken bij je plan. Nu snap ik wel dat ze boos zijn geworden. Je hebt nog maar heel kort een relatie met elkaar en nog weinig credits, vermoed ik.

Misschien kan je je excuses aanbieden en zeggen dat je het niet zo handig hebt aangepakt. Dan komt het vast wel weer goed.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Tja. Communicatie. Vind het van jullie allebei een beetje onhandig dat jullie zelf niet bedacht hadden dat jarig+famjliebbq=verjaardagsbbq. Maarja. Ongelukkige misconmunicatie. Bied daar je excuus voor aan allebei. Je schoonfamilie komt er wel weer overheen.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-05-2017 09:01
Ik vind dat je schoonmoeder overdrijft.

Bij het boeken wist je niet dat er een bbq gehouden zou worden, dat hoorde je pas later en je vriend heeft tegen jou gezegd dat het niet zou uitmaken of hij erbij was. Moet je hem dan maar niet geloven?

Ik vind dat als ze er van baalt bij haar zoon moet zijn in plaats van jou. Hoe oud is hij?
Maar het is toch gewoon heel logisch als je iets plant voor iemand die jarig is op zijn verjaardag, dat je de anderen dan even inlicht. Wel of geen bbq.
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven