kadotips voor man die 30 wordt?

23-09-2009 13:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ooo het is weer zover.. de verjaardag van mijn vriend (verloofde) zit er aan te komen... en natuurlijk heeft hij alles al.. en zit ik alweer weken na te denken wat ik hem nu weer zal geven...

hij wordt 30, kijkt graag voetbal, leest graag de krant, houdt erg van muziek (van house tot jazz), is niet zo vd gadgets, koopt behalve mooie kleding eigenlijk vrijwel nooit iets voor zichzelf... en is verder natuurlijk de liefste vd hele wereld!

alle tips zijn welkom!

ik kan vanav laat pas weer reageren maar hopelijk staan er dan wat goede tips tussen!!
Ideetje (mijn dochter heeft dit voor haar man gedaan): Een mooie (erotische) foto van jezelf bij een fotograaf laten maken. Mijn schoonzoon was er erg blij mee. Ik heb ze gezien (ze heeft een hele serie gemaakt) en het zijn echt mooie foto's, niet ordinair of zo: nee, heel mooi met bijv. een blouse die openstaat, maar je ziet net niks...od een randje van de lingerie
Super idee haarplukje.

Ik heb mijn vriend ook een fotoshoot cadeau gegeven, maar dan met zijn tweeën. We hadden zo weinig mooie foto's van ons samen.

Hij vond het een hele leuke ervaring en er zijn prachtige foto's uitgekomen.
Het mooiste cadeau dat ik van mijn vrouw kan krijgen is een middag / dag / weekeind weg of een avondje uit eten of naar de film.

Het klinkt heel klef, maar het mooiste cadeau is (romantisch) met haar samen zijn. In mijn geval heeft dat ook te maken met het feit dat we een kind hebben (en allebei een fulltime baan) en daarom niet altijd veel tijd voor elkaar.
Ik heb een kleine surprise borrel gegeven, geen enorm feest ofzo, 'gewoon een borrel' met wel veel schalen hapjes en hier en daar een slinger en ballon. De voor hem belangrijkste groep vrienden/familie uitgenodigd, hij vond het heel erg leuk. Voor ons samen had ik nog een weekendje weg geregeld, had aanbiedingen op internet afgespeurd en voor een zacht prijsje een mooi hotel gevonden (met sauna/zwembad) en lekker genoten nog met zijn twee.
Een citytrip voor jullie samen?

Een vliegles?
quote:ColeTurner schreef op 23 september 2009 @ 13:16:

Het mooiste cadeau dat ik van mijn vrouw kan krijgen is een middag / dag / weekeind weg of een avondje uit eten of naar de film.

Het klinkt heel klef, maar het mooiste cadeau is (romantisch) met haar samen zijn. In mijn geval heeft dat ook te maken met het feit dat we een kind hebben (en allebei een fulltime baan) en daarom niet altijd veel tijd voor elkaar.Nou Zwieb, je hoort het, ga eens wat regelen voor jullie twee
@Rollergirl: Zwieber heeft al een behoorlijke 'trackrecord' op het gebied van leuke uitjes verzinnen en cadeau geven. Volgens mij geeft zij hier ook regelmatig tips.

Adviesbureau Zwieber, voor al uw romantische uitjes.
Poeh wat heb ik allemaal geregeld: verrassing weekend weg naar dit hotel:

Hotelpegasus.nl

We hadden daar kamer 1, die met het hemelbed en het bruidarrangement (Mr. Zwieber was jarig toen). Heerlijk genoten.

Romantisch gaan kanooen, werd uiteindelijk meer hillarisch dan romantisch maar wel leuk.

Kookworshops

een slipcursus met de auto heb ik ook nog overwogen maar Mr. Zwieber is al zo'n levensgevaarlijke rijder die al zijn aggressie het rijden stop, dus ik dacht: laat maar, straks wordt het nóg erger.

Een ballonvaart of helikoptervlucht

Zo'n bezorg ontbijt of zelf gewoon maken net als in het hotel

Saunadingen
Oh en van der valk heeft enorm decadente hotelkamers met twee persoon jacuzzi en die zijn niet eens zo superduur.
Kitesurf cursus is hier in goede aarde gevallen.
Parashutesprong?

Uurtje in een Ferrari scheuren?

Tripje Venetie, Londen, Milaan?

Verrassingsfeestje?
@zwieber: je vergeet Antwerpen!
Oh ja, die minicruises naar Newcastle zijn ook een leuk en relatief goedkoop cadeau.
Ik heb mijn vriend voor zijn 30e verjaardag een weekendje meegenomen naar een leuk hotel in Vlissingen. We hebben heerlijk genoten van de prachtige luchten, zonsondergangen en grote zeeschepen. Het was super! En... ik was op de dag van zijn verjaardag onverwacht langsgekomen (hij woonde toen nog 200 km verderop). Hij wist nergens van en vond dat het mooiste cadeau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven