Kadotips
woensdag 30 november 2011 om 14:27
Hai,
Ja weer zo'n topic.
Maar ik wil mijn vriend dus een kado geven.. niet omdat we een jaar bij elkaar zijn of zoiets... Maar omdat hij de laatste tijd zo ontzettend veel voor mij heeft gedaan. hij heeft mij letterlijk door dingen heengesleept.
Nou weet ik normaal wel een kado te bedenken..
Hij houd van echte gadgets en reisjes maken...dus voor de meeste momenten weet ik wel iets.
Maar nu wil ik hem iets geven, want niet onder de geijkte dingen valt...iets wat laat zien dat ik hem echt waardeer met alles wat hij heeft gedaan. Ook om hem er even doorheen te slepen(hij is onwijs druk en veel overwerken nu)...
Maar ik weet dus niet zo goed wat...Tips?
Ja weer zo'n topic.
Maar ik wil mijn vriend dus een kado geven.. niet omdat we een jaar bij elkaar zijn of zoiets... Maar omdat hij de laatste tijd zo ontzettend veel voor mij heeft gedaan. hij heeft mij letterlijk door dingen heengesleept.
Nou weet ik normaal wel een kado te bedenken..
Hij houd van echte gadgets en reisjes maken...dus voor de meeste momenten weet ik wel iets.
Maar nu wil ik hem iets geven, want niet onder de geijkte dingen valt...iets wat laat zien dat ik hem echt waardeer met alles wat hij heeft gedaan. Ook om hem er even doorheen te slepen(hij is onwijs druk en veel overwerken nu)...
Maar ik weet dus niet zo goed wat...Tips?
woensdag 30 november 2011 om 15:11
Als ik het druk heb met werk dan vind ik het wel lekker om thuis op de bank te kruipen met een dvdtje.
Misschien kan je lekker voor hem koken en zijn lievelingsfilm huren. En zijn/jullie huis even goed schoonmaken. Misschien een massage.
Dat soort blijken van waardering doen vaak meer dan een 'ding'.
Misschien kan je lekker voor hem koken en zijn lievelingsfilm huren. En zijn/jullie huis even goed schoonmaken. Misschien een massage.
Dat soort blijken van waardering doen vaak meer dan een 'ding'.
woensdag 30 november 2011 om 18:50
Een vriendin van me heeft ooit voor haar vriend een lege wijnfles gevuld met allemaal heel kleine opgerolde briefjes waar van alles opstaat. Een lief zinnetje of een mooi citaat, bijvoorbeeld, maar ook opdrachtjes voor haar (grappig dan wel sexy) of 'tegoedbonnen' voor een filmpje of een fijne maaltijd (ze kan wel koken, maar ze vindt het niet leuk, maar hij vindt het juist leuk als ze dat 's wél doet). Hij pakt er niet op gezette tijden een briefje uit, maar als hij zich een beetje down voelt, bijvoorbeeld, of bij speciale gelegenheden... Ik vond het altijd een beetje klef, maar toch ook wel weer erg lief, stiekem... Dat moet mijn ietwat onderdrukte romantische kant dan toch weer toegeven.
Zelf heb ik ooit alle foto's van dingen die hij en ik samen hebben gedaan laten uitprinten en die met andere memorabilia (en ik ben zo'n mafkees die alle bonnetjes/foldertjes/viltjes van reizen/lunches en dineetjes/kroegbezoeken bewaart, dus dat kwam mooi uit) in een scrapbook verwerkt. Het was toen net uit, maar omdat er nog zoveel fijne herinneringen zijn wilde ik die voor hem bij elkaar plakken. Werd erg goed ontvangen, dat moet bínnen een relatie vast ook lukken
Zelf heb ik ooit alle foto's van dingen die hij en ik samen hebben gedaan laten uitprinten en die met andere memorabilia (en ik ben zo'n mafkees die alle bonnetjes/foldertjes/viltjes van reizen/lunches en dineetjes/kroegbezoeken bewaart, dus dat kwam mooi uit) in een scrapbook verwerkt. Het was toen net uit, maar omdat er nog zoveel fijne herinneringen zijn wilde ik die voor hem bij elkaar plakken. Werd erg goed ontvangen, dat moet bínnen een relatie vast ook lukken