kan ik mijn relatie nog reden? lieve mensen help

08-06-2009 00:21 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Mensen hier is mijn verhaal- Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Ik heb nu een relatie van anderhalf jaar met een meid. We zijn erg raar begonnen. Zij had een relatie en ik ook. Wij waren goed bevriend met elkaar. Toen mijn relatie uit ging en heel slecht met mij ging- zij heeft mij goed ontvangen en verzorgt. Op gegeven moment onze vriendschap was meer geworden en ongewild waren we samen. Zij had toen een relatie van 3 jaar met een ander jongen, maar hij was erg slecht tegen haar en heeft haar erg slecht behandeld. Na een tijd was hen relatie ook uit.

Nu zijn we samen maar hebben de verliefdheid periode overgeslagen. Dat is iets, wat ze hele tijd last van heeft gehad. Ik hou heel heel heel erg veel van haar. Zij zegt ook dat zij van mij houdt. Maar het voelt toch niet helemaal goed. Dat voel ik en dat voelt zij.

Afgelopen zondag is iets heel ergs gebeurd, Zij had een vriend opzoek - die zou 4 avonden bij haar slapen. Zij waren al sinds de kinder tijd bevriend, en zoals een broer voor haar. Ik vond het eerst niet zo leuk, maar zij had mij overtuigt dat helemaal niks aan de hand is en moest ik haar 100 procent vertrouwen. Er was niks om bang voor te zijn! En zij had mij belooft dat als hij iets gaat probeert dan zou zij hem weg sturen. En na 4 dagen zou hij terug gaan met vliegtuig. Ik had mijn vriendin 4 dagen niet gezien en miste haar erg! Ik dacht ik ga naar het vliegveld en wacht op haar daar dan zijn we ook langer samen.. Maar toen kwam zij met hem hand in hand mond in mond. Ze gingen voor mij tongzoenen! Mijn wereld storteneer.. Mijn ziel vloog uit mijn lichaam….

Ik ging naar ze toe en zei tegen hem: weet je dat ik met haar ben? Zij begon te huilen en naam mij naar buiten. En zei: is niet wat je denkt ik hou van jou en hij betekent niks voor mij!! Zij heeft het ook erg moeilijk mee. En zei ik zal mij zelf niet kunnen vergeven. En zei dat toen het gebeurt was dacht ik dat onze relatie is al uit omdat je gaat het nooit accepteren!

De situatie is nu wel zo: ik wil haar vergeven en ik heb haar vergeven. Omdat ik haar geloof dat zij dat niet wilde en dat zij van mij houd… Maar nu zegt zij tegen mij dat zij ook niet wilde met mij zijn en toch zijn we samen begonnen, omdat ik dat heb gewild..En dat zij eigenlijk niet verliefd is op mij.. (Maar wil heel graag verliefd worden op mij)

Haar geluk is erg belangrijk voor mij… ze zegt tegen mij: ik wil voor jou zo voelen als jij voor mij voelt dat ik echt verliefd ben en mijn hart snel gaat kloppen!!

Het is ook niet zo dat zij het uitwilt maken.

Ik weet het echt niet wat ik doen moet.. Ik hou erg veel van haar en kan haar niet los laten..Dat anderhalf jaar is niet goed gegaan heb altijd hoop gehad.. Maar ik weet niet hoe het verder moet.. In tussen die andere jongen heeft ook gezegd het was stom en fout wat gebeurt is tussen mij en jou!

Maar is er nog hoop dat het goed komt tussen ons? En kan zij nog verliefd worden op mij?

Pleas help…
Alle reacties Link kopieren
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 13:16:

Ja, Ik heb haar gesproken.. wat gebeurt is, was afgelopen vorge zondag. We zijn gisteren uit geweest> Het voelt natuurlijk niet echt goed.. Maar zij doet ook haar best om alles weer normal te maken.. Maar ja..

Ik heb veel van mijn vrienden nog niet vertelt. Ik denk niet dat ze het zullen begrijpen..

Ik moet zo meteen weg..Ja ik moet werken..

Dank je wel medsWaarom zouden je vrienden het niet begrijpen, zij zijn vast ook wel eens bedonderd door een meisje. Waarom las je niet een tijdelijke break in. Gewoon haar een paar weken niet zien of spreken, dan kan je tenminste voor jezelf helder krijgen wat je wil, want nu wordt je beheerst door je gevoel dat je haar niet kwijt wilt. Maar er is ook nog een ratio, die moet ook de kans krijgen om gehoord te worden. Even wat afstand doet wonderen, bovendien geef je dan aan je vriendinnetje heel duidelijk het signaal dat je dit niet pikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven