Kapot van liefdesverdriet

09-07-2019 22:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
boeitnietema wijzigde dit bericht op 27-07-2020 16:43
99.95% gewijzigd
dit is het welbekende jojo-effect
"Het doet zo fucking veel pijn, ze is echt de vrouw van men leven."

Je zegt en voelt het bovenste, maar je moet je bewust worden van het onderste;

Zij doet jou zo fucking veel pijn, wil je echt een relatie met een vrouw die zo met je omgaat de rest van je leven?
Leuk zo'n vrouw voor t leven.
Aanhalen-Afstoten...

Ik zou die meneer veel suc-6 wensen met deze drama queen en blij zijn dat je er vanaf bent.

Uithuilen en doorgaan met je leven.
Nope
Balen man...

Zelf 2 jaar geleden in zelfde jojo gezeten. Uiteindelijk via relatietherapie wel het respect voor elkaar kunnen vinden, maar voor de relatie was het te laat.

Vrij snel na de verbreking ben ik tinder opgegaan om een soort van zelfbevestiging te krijgen... maar dat was het ook niet. Na een maand of 6 heb ik het toch allemaal achter mij kunnen laten en vanaf dat moment ben/was ik een happy single. Ik zie haar nog regelmatig, want zij is de moeder van mijn kinderen - maar ik heb sinds dat moment geen behoefte meer om haar terug te krijgen. Ze heeft mij te veel pijn gedaan destijds.

Sterkte, maar je gaat er zeker over heen komen. En idd sluit je even volledig af van al die socials - die gaan je niet helpen in deze periode.
:hug:
Sterkte, het lijkt echt voorbij te zijn. Accepteer dat.
Ik probeer dat maar heb het er heel moeilijk mee... Heb er alles aan gedaan om haar terug te winnen, heb er echt zwaar gevochten en daar was zij zo blij mee... ze was zo blij dat ik altijd van haar ben blijven houden, en zij ook van mij zei ze... zo blij dat ze me terug had.

En dan ineens dat...

Gadver ik ben er zo kapot van... iemand dat ze 7 jaar kent en een uitstekende band mee had zomaar weggooien voor iemand dat ze een dikke maand kent...
Je bent niet meer zo belangrijk voor haar maar net leuk genoeg om je af en toe een snoepje toe te gooien wanneer ze alleen is en eventjes niets beter op het oog heeft. Heeft ze dat wel dan dumpt ze jou in de veronderstelling dat je er toch wel weer bent wanneer het met de ander niets wordt. Zodat je haar weer kan opvangen terwijl ze rondkijkt naar de volgende.
Want longterm met jou dat gaat niet gebeuren.
Moet je niet willen, verbreek alle contact, even door de zure appel heen bijten. Daarna gaat het beter, echt.
Gewoon volhouden, vaker stappen, weekendje weg, veel met vrienden praten en niet vergeten om te flirten. Zo heb ik mijn pijn verwerkte. Mijn relatie duurde ook 7 jaar.
Dit heb ik pas ook al gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven