Kiezen tussen gezin en soulmate

02-05-2019 12:13 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een man van 40 en ben al 12 jaar getrouwd en heb 3 kinderen tussen 6 en 11 jaar. Altijd gelukkig geweest. Ben erg sportief en avontuurlijk. Als vader ben ik er altijd voor de kids, als coach bij het voetballen, als hulp bij school, enz. Ik ben er altijd als ze thuiskomen uit school om hun verhaal te horen. Leg dan alle afleidingen opzij, zoals een telefoon.

Naar mijn vrouw ben ik in het begin heel respectvol en liefdevol geweest. Schreef gedichten, kwam thuis met bloemen, boekte verassing dagen, etc. Ik miste haar ook altijd als ik weg was met bijvoorbeeld wat vrienden. We hebben ook veel gereisd over de gehele wereld.

We wonen fantastisch en we zijn een toonbeeld voor het ideale gezinnetje voor de buitenwereld.

Echter is er wat gebeurd...

Ik ben tijdens onze relatie altijd onderweg zeg maar. Ben ook altijd degene die initiatieven onderneemt. Ik sport heel graag, tot op het extreme toe. Ik kampeer graag en geniet van het buitenleven. Altijd wel met mensen en vrienden. Echter zag ik de laatste jaren dat het ook anders kan. Ik zag stelletjes elkaars passie delen.

Bij toeval (geloof het of niet) heb ik zoiemand ontmoet. We matchen op alle vlakken. Humor, sportief, initiatief, muzieksmaak, opvoeding, avontuurlijk, buitenmens, etc etc. We voelen elkaar zoooo goed aan. We zitten beide in hetzelfde schuitje en zij is zelfs al in scheiding getreden. We kennen elkaar al een jaar nu en zijn nog steeds mega verliefd. We kunnen uren praten, lachen en genieten. Is dit dan mijn soulmate (sorrie voor de term).

Ik heb alles aan mijn vrouw verteld en zij wil ondanks wat er gebeurd is door met ons. Ze is heel lief en vergevingsgezind.

Ik kan haar nu vergelijken met mijn affaire (die ik op pauze heb gezet). Ik heb met mijn vrouw nooit de connectie gehad die ik nu ervaar.

Ik weet niet wat ik moet doen. Kiezen en vechten voor mijn gezin? Ik woon ook fantastisch en heb zelfs een zwembad in de tuin waar de kinderen zomers van genieten. De kinderen zijn mijn alles. Ik zou m’n leven ervoor geven. Zijn ze beter af als ik blijf nu ik deze kenniz heb?

Of moet ik nu kiezen voor mijn nieuwe relatie. En de hele shit ingang zetten om te scheiden. Ik geloof er heilig in dat wij gaan slagen.

Ik voel me ook een verrader en ben respectloos geweest. Maar ik heb niet zo veel aan negatieve reacties. Geloof me, ik zit al op de blaren en ik wens deze situatie niemand toe. Maar ik hoop op een reactie met een heldere kijk.

Bedankt

John
Alle reacties Link kopieren
Chicky10 schreef:
13-11-2019 16:34
Ook ik heb m’n eigen huwelijk ervoor opgezegd. Nu nog wachten op het moment dat hij dat ook gaat doen.
Ook mijn minnaar en ik hebben geprobeerd om een jaar zonder elkaar door te brengen, maar onze liefde voor elkaar is te sterk.
Ok ik wacht geduldig met je mee. Laat je nog weten óf het tot dit punt is gekomen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zeker😅
Enn schreef:
14-11-2019 18:39
Ok ik wacht geduldig met je mee. Laat je nog weten óf het tot dit punt is gekomen? Zeker
Enn schreef:
14-11-2019 18:39
Ok ik wacht geduldig met je mee. Laat je nog weten óf het tot dit punt is gekomen?
Hey, een nieuwe ava! Effe wennen
Julus schreef:
14-11-2019 18:27
So far de zoolmeet. Die nu opeens niks meer voorstelt. En daarvoor was de vrouw niks meer waard. En volgend jaar is er die andere enige, echte liefde.

Pijnlijke situatie! Maar het gezin blijft intact, daar is iets voor te zeggen.
Vooralsnog wel. Tot de volgende zoolmeet opduikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven