kind noemt mij lelijk (geen OP)

woensdag 2 oktober 2019 om 19:19
Je hoeft het niet te tolereren dat ze zich zo gedraagt natuurlijk. Maar leer je haar ook andere manieren om haar emoties te uiten, of ben je meer bezig met hoe vervelend / manipulerend je haar vindt? Ik heb het gevoel dat jouw beeld van jouw dochter erg negatief is. Kinderen gaan zich ook gedragen naar de verwachtingen van hun ouders.

woensdag 2 oktober 2019 om 19:21

woensdag 2 oktober 2019 om 19:24
:alongwiththesunshine schreef: ↑02-10-2019 19:22Werkt jouw benadering en die van je kakelclubje ook?
Het kwartje valt maar niet.

anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 19:36
1.30% gewijzigd

woensdag 2 oktober 2019 om 19:26
Je hoeft echt geen betweter te zijn om te snappen dat TO zelf een heel groot aandeel heeft in de problemen met haar kind. Gewoon even loepen is genoeg.

woensdag 2 oktober 2019 om 19:27
Het doosje zeikt graag op mij. Mag hoor,a ls ze zich dan een grote meid voelt.Lady*Voldemort schreef: ↑02-10-2019 19:26Je hoeft echt geen betweter te zijn om te snappen dat TO zelf een heel groot aandeel heeft in de problemen met haar kind. Gewoon even loepen is genoeg.
woensdag 2 oktober 2019 om 19:35
Je lijkt niet te begrijpen waar het gedrag vandaan komt. De hele (thuis)situatie is niet best. Denk je nou echt dat ze haar lesje zal leren als jij haar spullen afpakt? Probeer eens verder te kijken dan het gedrag wat ze laat zien. Ze uit het niet voor niets. In plaats van dat je jezelf gaat verdedigen en passief-agressieve reacties plaatst, kun je de tips die je krijgt ook meenemen en er iets mee doen. Waarom open je een topic als je anderen dramatisch vindt?
woensdag 2 oktober 2019 om 19:58
Ligt ook aan de manier hoe ze wordt aangesproken. Sommige mensen prikken nu eenmaal graag. Op een bepaalde manier. Die niet heel behulpzaam is.Rosebloom schreef: ↑02-10-2019 19:35Je lijkt niet te begrijpen waar het gedrag vandaan komt. De hele (thuis)situatie is niet best. Denk je nou echt dat ze haar lesje zal leren als jij haar spullen afpakt? Probeer eens verder te kijken dan het gedrag wat ze laat zien. Ze uit het niet voor niets. In plaats van dat je jezelf gaat verdedigen en passief-agressieve reacties plaatst, kun je de tips die je krijgt ook meenemen en er iets mee doen. Waarom open je een topic als je anderen dramatisch vindt?
wij slapen nooit.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:02
Hadden we dat weer nodig dan na 2 dagen grote mensen praat. Dank je meiskealongwiththesunshine schreef: ↑02-10-2019 20:01Wees me dankbaar, dan hebben jullie ook weer een gespreksonderwerp voor in het nakwettertopic.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:03
Nah, zo interessant ben je nou ook weer niet.alongwiththesunshine schreef: ↑02-10-2019 20:01Wees me dankbaar, dan hebben jullie ook weer een gespreksonderwerp voor in het nakwettertopic.
woensdag 2 oktober 2019 om 20:04
Goddank
wij slapen nooit.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:05
Vertrek zelf ff naar napraat ipv hier te gaan zitten zieken zeg.
woensdag 2 oktober 2019 om 20:10
Ik neem het voor TO op. Sinds wanneer geldt dat als zieken?the_Wicked_Witch schreef: ↑02-10-2019 20:05Vertrek zelf ff naar napraat ipv hier te gaan zitten zieken zeg.
wij slapen nooit.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:13
alongwiththesunshine schreef: ↑02-10-2019 20:10Ik neem het voor TO op. Sinds wanneer geldt dat als zieken?
Oh. Ik wist niet dat opnemen en afzeiken hetzelfde waren.

woensdag 2 oktober 2019 om 20:14
Ik struikel inderdaad over al je ontopic adviezen.alongwiththesunshine schreef: ↑02-10-2019 20:10Ik neem het voor TO op. Sinds wanneer geldt dat als zieken?
woensdag 2 oktober 2019 om 20:16
Mee eens
Dus A. Dit kind hoort enkele woorden blijkbaar al bij vader,, en B. Dit is NIET TE DOEN voor dit kind!! Voelt zich nergens veilig zo!
chardo wijzigde dit bericht op 02-10-2019 20:20
0.98% gewijzigd
Never stop making wishes♡
woensdag 2 oktober 2019 om 20:26
Sorry hoor maar lees toch eens hoe je over je eigen dochter praat. Je gaat mij niet vertellen dat ze niet merkt dat je van haar baalt. Je lijkt me geen liefdevolle moeder naar aanleiding van je teksten hier.
Daarnaast vind ik je ex ook een respectloze hufter door zo tegen jou te praten. Lekker voorbeeld zeg.... krijgt ze echt een fijn zelfbeeld van. Je gaat vast zeggen dat jij er niets aan kan doen maar je zou haar moeten beschermen tegen zo iemand of in elk geval communiceren met ex dat dit niet door de beugel kan; niet voor jouw gevoel maar dat van je dochter. En voortaan maar niet meer geluidsopnames openen waar je dochter bij is...
Heb je een duidelijk ouderschapsplan opgesteld?
Daarnaast vind ik je ex ook een respectloze hufter door zo tegen jou te praten. Lekker voorbeeld zeg.... krijgt ze echt een fijn zelfbeeld van. Je gaat vast zeggen dat jij er niets aan kan doen maar je zou haar moeten beschermen tegen zo iemand of in elk geval communiceren met ex dat dit niet door de beugel kan; niet voor jouw gevoel maar dat van je dochter. En voortaan maar niet meer geluidsopnames openen waar je dochter bij is...
Heb je een duidelijk ouderschapsplan opgesteld?