kinderachtige actie of...?!

25-08-2009 22:05 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forumsters heb even jullie mening nodig

Werd vandaag opeens uit het niets gesmst door de nieuwe vriendin van mijn ex met de dringende mededeling dat ik iets qua post wat nog bij mijn ex in de bus komt te wijzigen. ( Het is al ruim een half jaar uit en ben al een ruim half jaar bij hem weg qua samenwonen)

Waarop ik mijn ex heb gesmst (vond het namelijk iets tussen ons 2) dat ik van zijn vriendin hoorde dat er nog post lag bij hem. Of hij die post even netjes bij mijn ouders door de bus wilde doen en dat ik dan het adres zal wijzigen. Waarop ik vervolgens van hem een sms kreeg waarin hij behoorlijk flipte en dat hij dit niet oké vond en hij de post wel zou weggooien. (vreemde reactie naar mijn neming)

Vervolgens sms ik naar hem dat ik het anders deze week wel wil komen ophalen als het allemaal zo'n probleem is. Waarop zijn nieuwe vriendin mij weer smst met het volgende: "je hoeft niet meer langs te komen ik heb het al verscheurt en weggegooid".

Nou mijn klomp brak echt! Moet ik hier nog op in gaan of helemaal laten zitten?!
Dat wegflikkeren vind ik dan inderdaad wel weer best kinderachtig van hen, ze hadden beter gewoon retour afzender kunnen doen.

verder krijg ik vooral de indruk dat jij er moeite mee hebt dat zij zo makkelijk jouw plaats heeft ingenomen, en dat je daarom zo overdreven reageert. als jij het gewoon zou kunnen proberen te zien als "een nieuwe bewoner die de dingen doet die normaal zijn voor nieuwe bewoners t.a.v post van oude bewoners, dan heof je je niet meer druk te maken om smsjes, kun je er boven stan en accepteren dat zij nu samen met je vriend een huishouden voert en dat zij bepaalde huishoudelijke klussen uitvoert. misschuien bedoelt ze het goed, misschien ook wel niet, maar laat het lekker langs je afglijden en ga niet kinderachtig je ex smssen. Ga verder met je eigen leven en maak je niet meer druk om of en wanneer nieuwe vriendin er achtyer komt wat ze aan de haak heeft geslagen. Hun relatie zou geen issue moeten zijn in jouw leven.
quote:return_of_kreng schreef op 26 augustus 2009 @ 18:21:

Dat wegflikkeren vind ik dan inderdaad wel weer best kinderachtig van hen, ze hadden beter gewoon retour afzender kunnen doen.

verder krijg ik vooral de indruk dat jij er moeite mee hebt dat zij zo makkelijk jouw plaats heeft ingenomen, en dat je daarom zo overdreven reageert. als jij het gewoon zou kunnen proberen te zien als "een nieuwe bewoner die de dingen doet die normaal zijn voor nieuwe bewoners t.a.v post van oude bewoners, dan heof je je niet meer druk te maken om smsjes, kun je er boven stan en accepteren dat zij nu samen met je vriend een huishouden voert en dat zij bepaalde huishoudelijke klussen uitvoert. misschuien bedoelt ze het goed, misschien ook wel niet, maar laat het lekker langs je afglijden en ga niet kinderachtig je ex smssen. Ga verder met je eigen leven en maak je niet meer druk om of en wanneer nieuwe vriendin er achtyer komt wat ze aan de haak heeft geslagen. Hun relatie zou geen issue moeten zijn in jouw leven.

Maar zoals ik al aangaf zit ik nog in het verwerkingsproces ervan. Dit neemt niet weg dat het al flink gesleten is hoor en tuurlijk moet ik er boven staan en dat lukt me aardig al vreet ik me van binnen soms op maar laat het zeker niet merken aan hun.

Ik vind het prima dat ze samen wonen en zeker niet erg dat ze mijn plek in heeft genomen. Aangezien ik weet hoe vervelend het was met hem. Maar zoals zoveel topics hier blijft het "loslaten" lastig. En zoals zo'n irritatie momentje doet de boel weer een beetje oplaaien.
Ik vind dat je zelf nogal kinderachtig uit de hoek bent gekomen. De nieuwe vriendin stuurt een sms omdat ex daar te laks voor is. En waarom commandeer je je ex een half jaar na de break-up nog steeds om het bij jouw ouders in de bus te doen? Had even gebeld, het zelf opgehaald en excuses aangeboden dat ze nog steeds rotzooi voor jouw krijgen.
Nou, die ex van BiBi heeft wel lef hoor... Hij zadelt zijn nieuwe vriendin met de post van zijn ex! Als ik de nieuwe vriendin was, dan liet ik vriendlief dit ZELF communiceren met zijn ex.

BTW, BiBi, als jij je postzaken op tijd en goed had geregeld, dan was dit kinderachtige gedoe niet gebeurd. Bij TNT heb je diverse mogelijkheden o.a je post 3 maanden of langer na dato door te laten sturen naar je nwe adres.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ja Bibi, je hebt gelijk. De kans bestaat dat hij je terugpakt dus dat heeft geen zin. Ik denk dat er al genoeg sores aan vooraf is gegaan bij hem dus laat die zoete wraak maar zitten.

Geniet van de zon en sterkte!
quote:Sagrera schreef op 26 augustus 2009 @ 20:28:

Ik vind dat je zelf nogal kinderachtig uit de hoek bent gekomen. De nieuwe vriendin stuurt een sms omdat ex daar te laks voor is. En waarom commandeer je je ex een half jaar na de break-up nog steeds om het bij jouw ouders in de bus te doen? Had even gebeld, het zelf opgehaald en excuses aangeboden dat ze nog steeds rotzooi voor jouw krijgen.

Ik vind het heel ongepast dat zij mij smst. Hij weet namelijk heel goed wat er aan vooraf is gegaan en ik ook totaal niks met haar van doen wil hebben. Maar ik weet gewoon dat hij het een leuk spelletje vind op deze manier (ken hem als geen ander). Als hij te laks is om mij dat door te geven is dat alsnog zijn/hun probleem.

Heb aangegeven dat ik het zelf wou ophalen. Dit was aan de reactie van zijn vriendin uit den boze. Ik had graag willen bellen, maar heb wat adviezen van mensen aangenomen en die vonden het toch beter om het zo te doen, vond het uitendelijk zelf ook toch iets te cofronterend. Als dat een fijne manier was geweest hadden hun mij ook wel gebeld.

Ik vind niet dat ik hiervoor mijn excuses moet maken. Hij mag mij zijn excuses maken over het weggooien van de post en voor nog 1000 dingen.
quote:Jaja007 schreef op 26 augustus 2009 @ 20:38:

Nou, die ex van BiBi heeft wel lef hoor... Hij zadelt zijn nieuwe vriendin met de post van zijn ex! Als ik de nieuwe vriendin was, dan liet ik vriendlief dit ZELF communiceren met zijn ex.

BTW, BiBi, als jij je postzaken op tijd en goed had geregeld, dan was dit kinderachtige gedoe niet gebeurd. Bij TNT heb je diverse mogelijkheden o.a je post 3 maanden of langer na dato door te laten sturen naar je nwe adres.Dit komt per toeval nog bij hun terrecht en is waarschijnlijk iets van reclame van de mobiel provider. Had het adres allang netjes en optijd doorgegeven (daar ligt het niet aan) maar blijkbaar is het daar nog niet goed geregistreerd. Kreeg namelijk verder nooit post daarvan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven