Knuffeltje van ex !!??

16-02-2009 14:24 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje van mij.

Mijn vriend heeft nog altijd een knuffelbeertje van zijn ex op zijn kast staat (incl. hartje I love you) terwijl het al ong. 5 jaar over is. Ik vind dit dus niet leuk, helemaal omdat hij hem ook nog naast mijn valentijnskaartje heeft gezet! Dit klinkt misschien ongelooflijk kinderachtig, maar ik vind het heel storend. Ik heb er al een aantal keer wat van gezegd, maar hij zegt dan dat het geen betekenis meer voor hem heeft, maar hij wil hem ook niet opbergen. Beetje scheef dacht ik zo. Ik wil graag jullie meningen horen hierover, en tips..:) want ik weet het echt niet meer.. het slaat eigenlijk nergens op, maar ondertussen vind ik het heel irritant!
Wil je tips over hoe je je vriend kan beinvloeden om het dinge weg te gooien, of wil je tips om je er overheen te zetten?
Verbranden, dat stomme, lelijke rot beertje!!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Vind je het zo irritant om je relatie er op stuk te laten lopen?

Of om vanavond er een knallende ruzie over te hebben en slecht te slapen?

Hoe lang hebben jullie een relatie en spelen er mogelijk meer problemen dan alleen dit?

Maak je niet al te druk om zoiets kleins als een knuffel van een ex. Ik heb echter zo'n vermoeden dat er meer speelt dan alleen dit en dan wordt zoiets kleins ineens tot iets heel groots gemaakt. Mijn advies, ga eens echt na wat jouw daadwerkelijke probleem is in deze.
Mijn ex had ook een knuffeltje van zijn ex op zn kamer staan, dat vond ik ook nogal achterlijk.. Wat je er aan kan doen? Geen idee.. Knuffeltje ontvoeren en verbranden!
Als het geen betekenis heeft dan kan hij het ook opbergen omdat jij er last van hebt ....

Heb je alles gezegd dat jij het vervelend dat het er nog staat en dat dat een goede reden zou zijn om het op te bergen?
Tja, je kunt je er heel druk over maken, maar het is al iets van 5 jaar geleden en nu heeft hij jou toch? Misschien is zij voor hem gewoon een goede herinnering die hij op deze manier nog in leven wil houden...?

Verder snap ik wel dat je het niet leuk vindt hoor, dat zou ik zelf namelijk ook niet leuk vinden, maar als hij dat stomme ding daar nou persé wil laten staan... ach...
Ik heb ook nog twee knuffeltjes van exen. We zijn momenteel aan het verbouwen, maar normaal staan ze in mijn boekenkast. Pontificaal in het zicht.

Ik weet niet of mijn echtgenoot weet dat ze afkomstig zijn van zijn voorgangers; hij maakt er in ieder geval geen probleem van.

Ik heb ze nog staan omdat ze betekenis voor me hadden en nog steeds hebben. Het was een mooie tijd, met mijn exen, en ik vind het leuk om er nog eens aan terug te denken. Bovendien heb ik warme gevoelens voor mijn exen: het zijn stuk voor stuk geweldige jongens, nog steeds. Alleen absoluut niet mijn type, vandaar ook dat ik het uit heb gemaakt.

Mocht mijn man er bezwaar tegen hebben, dan zou ik ze weghalen; niet wegdoen, maar wel uit het zicht zetten. Kleine moeite, als hij daar blij van zou worden.

Vertel je vriend dat je het echt storend vindt, als je er niet mee kunt leven. Ik kan me niet voorstellen dat hij er dan niet met liefde een ander plekje voor zoekt.
tsjah, er zijn wel wat meer problemen, maar snap niet dat hij uit liefde voor mij niet hem weg wil halen.. Ik weet niet goed wat ik moet, want erger me er elke keer weer aan. En misschien is het ook wel een beetje een prestigekwestie geworden tussen ons twee. Maar waarom heeft hij dat niet voor mij over? Of is dat gewoon iets mannelijks...
Ik snap dat je dat niet leuk vind.. Maar, hun relatie is niet voor niks al 5 jaar UIT!

Kijk, als er nou een foto van haar op zijn nachtkastje zou staan zou ik me persoonlijk meer zorgen gaan maken..
Tja kinderachtig? Het zou mij denk ik ook wel storen. Als het echt geen betekenis meer heeft, kan het toch gewoon de kast in? Je hoeft het niet weg te gooien, maar dan hoeft het toch ook zeker niet zo in het zicht te staan.
Hoe lang heb jij al wat met je vriend?

Wonen jullie samen?

Het is wel redelijk als dat ding op een gegeven moment verdwijnt. En al helemaal als je samen zou wonen.

Wat gebeurd er als jij het beertje in een la stopt?

Zou hij dat merken?
Tja, beter dan een naaktportret van zijn ex aan de muur

Dat had mijn man.... na een halfjaar op mijn tong bijten er wat van gezegd dat ik geen zin meer had tegen de doos en tieten van zijn ex aan te kijken. Toen heeft hij hem weggehaald.

Knuffeltjes, tja die heb ik ook nog wel. Alleen zetten we ze niet pontificaal neer.

Misschien kun je een leuk doosje kopen waar hij prullaria van zijn ex in kan bewaren, in de kast en niet zo in het zicht.
Ik zou 'n knuffeltje ook niet van mijn nachtkastje halen voor 'n (nieuwe) vriend. Zolang 't geen foto van 'n ex is die hij naast 't bed heeft staan waar ie nu met jou in ligt, waar bemoei je je mee als het in zijn eigen huis is?
jah dat snap ik ook wel! ik zou ook helemaal begrijpen als hij zou zeggen: jah, ik heb er nog wel degelijk wat mee, maar ik berg hem wel voor je op als je dat graag zou willen. Hij hoeft hem ook niet weg te gooien ofzo, maar in elk geval niet meer zo in het zicht! Die doos is misschien wel een goed idee idd, maar dan nog, hoe krijg je hem zover dat hij het daadwerkelijk doet?
Ha ha ha ja een naaktportret is nog vele malen erger inderdaad! Dan kun je inderdaad beter een beertje hebben....
quote:Avitje schreef op 16 februari 2009 @ 14:30:

tsjah, er zijn wel wat meer problemen, maar snap niet dat hij uit liefde voor mij niet hem weg wil halen.. Ik weet niet goed wat ik moet, want erger me er elke keer weer aan. En misschien is het ook wel een beetje een prestigekwestie geworden tussen ons twee. Maar waarom heeft hij dat niet voor mij over? Of is dat gewoon iets mannelijks...Tjongejongejonge... dus dit betekent dat hij niet van je houdt? Dramaqueen. Laat het gaan.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je kunt 'm aan de hond voeren (de knuffel, niet je vriend).

Je kunt ook je schouders ophalen en denken dat zij nu niet meer is dan een stoffige herinnering in de vorm van een synthetisch beertje.

Wat zou je doen als je vriend je zou vragen om brieven, kadootjes en andere herinneringen van vorige vriendjes weg te doen?
Ik heb een knuffel op mn bed liggen die ik van mijn ex heb gekregen. Mooi niet dat ik em weghaal omdat nieuwe vriend het vraagt. Omdat het mijn huis is ten eerste en omdat ik wel gehecht ben aan die knuffel, maar niet in relatie tot ex.
Perfectionisme is niet perfect...
nee zo erg nou ook weer niet EvyBlissy, maar ik vroeg het uit goed fatsoen, meerdere malen, al ong. 2 jaar lang..en hij zegt mij te begrijpen, maar hij doet het gewoon niet.. vind het beetje jammer gewoon..
Nou Avitje...helemaal niet kinderachtig hoor! Ik heb mij ook gestoord aan twee koffiemokken die mijn man van zijn ex had gekregen. Ik heb er zelfs nooit uit gedronken hihi. Maar mijn man zei het zijn toch mooie mokken? Uiteindelijk zijn ze gesneuveld met afwassen/opruimen...zo onhandig van mij!
Alle spullen van mijn ex zijn goddank de deur uit, dat heeft ook een tijd geduurd maar gelukkig ben ik er nu vanaf

Jammer dat hij nooit de spullen die van mij, bij hem lagen heeft geretourneerd.
quote:Avitje schreef op 16 februari 2009 @ 14:30:

tsjah, er zijn wel wat meer problemen, maar snap niet dat hij uit liefde voor mij niet hem weg wil halen.. Ik weet niet goed wat ik moet, want erger me er elke keer weer aan. En misschien is het ook wel een beetje een prestigekwestie geworden tussen ons twee. Maar waarom heeft hij dat niet voor mij over? Of is dat gewoon iets mannelijks...Of is het iets vrouwelijks dat jij je zin wilt hebben Misschien moet jij het voor hem over hebben die lelijke knuffel te laten staan?
Ik zou het beertje toch niet "per ongeluk" laten verdwijnen hoor.

Daar krijg je waarschijnlijk een hele grote ruzie door (ik zou dat in ieder geval niet pikken).

Gewoon het gesprek aan gaan.

Wonen jullie nu samen of niet? Dat maakt namelijk ook nogal een verschil uit.
Ja, dan is het misschien een principekwestie geworden inderdaad, beetje koppige vriend heb je zeker

Mannen zijn raar he? Ik zou persoonlijk nooit zoiets pontificaal in de kamer neerzetten.

(Heb de briefjes van mijn ex ergens ver weg in een la liggen, kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Ik koester de herinnering. Dat betekent niet dat ik mijn ex terugwil. Of dat ik niet om mijn nieuwe vriend geef.)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven