Konthaar vriend
vrijdag 24 juli 2020 om 16:36
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
vrijdag 24 juli 2020 om 18:14
Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco! Nee ik vond dat ook niet mooi.
Toen der tijd heb ik daar niks van gezegd. Nu zou ik denken: je kan misschien benoemen dat het je opvalt dat hij veel kont haar heeft, misschien snapt hij dan vanzelf de hint, zo niet, kun je voorzichtig zeggen dat je liever hebt dat hij het wegknipt.
Wat zou jij er zelf van vinden als hij jou liet weten dat hij je been of okselhaar opmerkt? Zou jij dat erg vinden of zou je denken: ach kleine moeite om het weg te halen?
Toen der tijd heb ik daar niks van gezegd. Nu zou ik denken: je kan misschien benoemen dat het je opvalt dat hij veel kont haar heeft, misschien snapt hij dan vanzelf de hint, zo niet, kun je voorzichtig zeggen dat je liever hebt dat hij het wegknipt.
Wat zou jij er zelf van vinden als hij jou liet weten dat hij je been of okselhaar opmerkt? Zou jij dat erg vinden of zou je denken: ach kleine moeite om het weg te halen?
vrijdag 24 juli 2020 om 18:24
‘Het valt me op dat je veel konthaar hebt’OliebolmetKrenten schreef: ↑24-07-2020 18:14Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco! Nee ik vond dat ook niet mooi.

vrijdag 24 juli 2020 om 19:04
Ik schreef het eerst aan elkaar, maar dan kreeg ik er een rode streep onder, dus dacht dat het fout was.
vrijdag 24 juli 2020 om 19:05

vrijdag 24 juli 2020 om 19:17
En na een paar dagen hadden ze dan konthaarstoppels?merelindesloot schreef: ↑24-07-2020 19:05Bij geen van mijn partners heb ik ooit konthaar bilspleet-haar geacepteerd. Van huis uit ben ik best dominant dus regelmatig na het douchen met de kont omhoog op bed en dan scheer ik hem mooi glad. Nooit commentaar op gehad. Ondergingen het gelaten en altijd kregen ze trouwens een erectie..![]()
Zou ik toch écht vreselijker vinden.
En scheurt het pleepapier ook nog eens als het te dun is

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

vrijdag 24 juli 2020 om 19:27
OliebolmetKrenten schreef: ↑24-07-2020 18:14Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco!

vrijdag 24 juli 2020 om 19:29
Oh jee, en dan glijdt ie zo met z'n vinger door het papier in z'n anus en in de....
nou ja, laten we maar niet in gaan op de details.....
Laat hem dan voor alle zekerheid eerst maar zijn nagels goed kort houden....

vrijdag 24 juli 2020 om 19:44
Juistem, licht in de duisternis!

vrijdag 24 juli 2020 om 20:58
When you stare into the abyss..

vrijdag 24 juli 2020 om 21:03
Ik denk dat ik niet wil weten wat jij doorgaans tussen een taco stopt...OliebolmetKrenten schreef: ↑24-07-2020 18:14Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco! Nee ik vond dat ook niet mooi.