Konthaar vriend

24-07-2020 16:36 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.

We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.

Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco! Nee ik vond dat ook niet mooi.

Toen der tijd heb ik daar niks van gezegd. Nu zou ik denken: je kan misschien benoemen dat het je opvalt dat hij veel kont haar heeft, misschien snapt hij dan vanzelf de hint, zo niet, kun je voorzichtig zeggen dat je liever hebt dat hij het wegknipt.

Wat zou jij er zelf van vinden als hij jou liet weten dat hij je been of okselhaar opmerkt? Zou jij dat erg vinden of zou je denken: ach kleine moeite om het weg te halen?
apiejapie schreef:
24-07-2020 17:18
Dat hij zijn buik- en borsthaar scheert vind ik vreemder dan konthaar eigenlijk.
Ja dat deed mijn ex ook :no:
Had ‘ie na een paar dagen allemaal stoppels :roll:
OliebolmetKrenten schreef:
24-07-2020 18:14
Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco! Nee ik vond dat ook niet mooi.

Toen der tijd heb ik daar niks van gezegd. Nu zou ik denken: je kan misschien benoemen dat het je opvalt dat hij veel kont haar heeft, misschien snapt hij dan vanzelf de hint, zo niet, kun je voorzichtig zeggen dat je liever hebt dat hij het wegknipt.

Wat zou jij er zelf van vinden als hij jou liet weten dat hij je been of okselhaar opmerkt? Zou jij dat erg vinden of zou je denken: ach kleine moeite om het weg te halen?
‘Het valt me op dat je veel konthaar hebt’ :roll:
zephora schreef:
24-07-2020 18:03
Sjan (van MAFS), ben jij het?
:rofl:
Die heeft vast al meer dan 1 sekspartner gehad.
Antoon69 schreef:
24-07-2020 17:46
Ja, dingle berries in het engels
:proud:
minnimouse schreef:
24-07-2020 18:24
‘Het valt me op dat je veel konthaar hebt’ :roll:
Ik schreef het eerst aan elkaar, maar dan kreeg ik er een rode streep onder, dus dacht dat het fout was.
Bij geen van mijn partners heb ik ooit konthaar bilspleet-haar geacepteerd. Van huis uit ben ik best dominant dus regelmatig na het douchen met de kont omhoog op bed en dan scheer ik hem mooi glad. Nooit commentaar op gehad. Ondergingen het gelaten en altijd kregen ze trouwens een erectie.. ;)
Waar stopt zo’n konthaarman dan met harsen? In de bilplooi, met of zonder ballen, tot de enkels?
:popcorn:
merelindesloot schreef:
24-07-2020 19:05
Bij geen van mijn partners heb ik ooit konthaar bilspleet-haar geacepteerd. Van huis uit ben ik best dominant dus regelmatig na het douchen met de kont omhoog op bed en dan scheer ik hem mooi glad. Nooit commentaar op gehad. Ondergingen het gelaten en altijd kregen ze trouwens een erectie.. ;)
En na een paar dagen hadden ze dan konthaarstoppels?

Zou ik toch écht vreselijker vinden.

En scheurt het pleepapier ook nog eens als het te dun is :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Licht eraan of hij ook Krul of glansshampoo gebruikt. Anders dumpen.
:moon:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Wissewis schreef:
24-07-2020 19:17

:HA:
Gewoon met pincet een voor een epileren. Lekker opwindend! :-D
Ik had een heel kort iets met een man met teveel kont haar. Het leek wel een taco!
:HA:
Wissewis schreef:

:rofl:
Wissewis schreef:

Oh jee, en dan glijdt ie zo met z'n vinger door het papier in z'n anus en in de....
nou ja, laten we maar niet in gaan op de details.....

Laat hem dan voor alle zekerheid eerst maar zijn nagels goed kort houden....
HTH schreef:
24-07-2020 19:19
Licht eraan of hij ook Krul of glansshampoo gebruikt. Anders dumpen.

Ik zou er inderdaad een bouwlamp op laten schijnen :biggrin:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
24-07-2020 19:30
Ik zou er inderdaad een bouwlamp op laten schijnen :biggrin:

Juistem, licht in de duisternis!
Ik zou het er gewoon eens met hem over hebben. Mijn partner scheert zijn konthaar trouwens. Lijkt me niet zo gek ook om je bilspleet mee te nemen als je je ballen scheert :)
In_Tenebris schreef:
24-07-2020 19:44
Juistem, licht in de duisternis!
When you stare into the abyss..
Ik denk dat ik niet wil weten wat jij doorgaans tussen een taco stopt...
Desayuno schreef:
24-07-2020 21:03
Paardenhaar
Desayuno schreef:
24-07-2020 21:03

Categorie of je het verschil kent tussen een theezakje en een tampon. Nee?, kom ik niet bij jou theedrinken.
wij slapen nooit.
Ja als het als een soort shag uit zijn billen komt snap ik wel dat je het vies vindt. Die stukjes poep blijven daar echt wel aan hangen :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven