Konthaar vriend
vrijdag 24 juli 2020 om 16:36
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?

vrijdag 24 juli 2020 om 17:01
Je kijkt hem regelmatig in zijn bilspleet?) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.
Het is nou niet echt een handige plek om te scheren. Maar als hij er zo van walgt dan kun je hem aanbieden om hem Daar te scheren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 24 juli 2020 om 17:18
Buik- en borsthaar scheren zou ik bijna een afknapper vinden. Dat is toch niet fijn, die stoppels na een dag.
En haar rond de anus hebben we allemaal en niet iedereen vindt ontharen even fijn. Al dan niet ontharen heeft helemaal niets met hygiëne te maken. Hygiëne zit in andere dingen dan in ontharen.
En haar rond de anus hebben we allemaal en niet iedereen vindt ontharen even fijn. Al dan niet ontharen heeft helemaal niets met hygiëne te maken. Hygiëne zit in andere dingen dan in ontharen.

vrijdag 24 juli 2020 om 17:19
Dan maak je er gelijk zo'n issue van. Ik zou het gewoon achteloos brengen en gelijk voorstellen om het te regelen. Natuurlijk wel ná het douchen!

vrijdag 24 juli 2020 om 17:22
Precies! Dan kun je

vrijdag 24 juli 2020 om 17:23
In_Tenebris schreef: ↑24-07-2020 17:04Gewoon aanbieden om hem eens te harsen daar omdat je dat lelijk of vies vindt. Denk eens wat daar allemaal in kan zitten als ie nog niet gedoucht heeft.

vrijdag 24 juli 2020 om 17:25
Nou dat is het toch ook. Een beetje konthaar hebben, gadverdamme.