Kriebels terwijl ik dat niet wil!!!

14-01-2010 23:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 3 jaar samen met mijn vriend. We zijn bezig om samen een huis te kopen en ik hou heel veel van hem.

Maar nu komt het: op het werk heb ik een jongen leren kennen. Hij is veel jonger terwijl ik op ouder val. Mijn vriend is ook 4 jaar ouder dan ik ben. Ik en mijn collega kunnen het heel goed vinden samen. Dezelfde humor en het vervelende is dat we altijd samen werken en ook samen reizen aangezien we uit dezelfde plaats komen.

Eerder had ik het niet zo door. Maar na een opmerking van een collega dat we het wel heel goed kunnen vinden samen, ging ik daar ook eens over nadenken bij mezelf. En toen begonnen de kriebels terwijl ik die helemaal niet wil hebben! Ik hou van mijn vriend, ik mis niks bij hem, we hebben geen ruzie of sleur. Maar toch! Ik merk wel dat mijn collega me iets doet. Ben niet van plan er iets mee te doen want ik hou van mijn vriend en wil de kriebels ook niet meer maken dan dat ze zijn. Een paar kriebels..

Wilde het gewoon even kwijt omdat ik graag van die kriebels af wil. Ik kan er gewoon met mijn vriend over praten, we hebben een hele open relatie (qua praten dan, niet qua seksen met een ander haha) en hij weet ook dat ik goed met mijn collega op kan schieten.

Moest het gewoon even kwijt! Bedankt voor het lezen en eventuele adviezen.
Hey, zoals je al zegt je hebt deze gevoelens maar hoeft er niets mee te doen. Weet je of hij hetzelfde heeft? Anders hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.

Ik neem gewoon aan dat jij de stap niet gaat zetten.
gewoon niets mee doen. het gaat vanzelf over! succes
inderdaad. gewoon niks mee doen en 99% kans dat het straks weer voorbij is dat gevoel, en dan ben je maar wat blij dat je er niks mee gedaan hebt.
Ik ga het in ieder geval wel aan mijn vriend vertellen dat er wat kriebels zijn. Ik zou het ook fijn vinden als hij er eerlijk over tegen mij is als hij dat zou hebben. Neem aan dat het niet gelijk je relatie in gevaar hoeft te brengen. Aangezien ik er niks mee wil.

Heb vannacht in mijn droom nog eens duidelijk verteld aan mensen waarom ik zo gek ben op mijn vriend :-).
quote:wateendilemma schreef op 15 januari 2010 @ 10:40:

Ik ga het in ieder geval wel aan mijn vriend vertellen dat er wat kriebels zijn. Ik zou het ook fijn vinden als hij er eerlijk over tegen mij is als hij dat zou hebben. Neem aan dat het niet gelijk je relatie in gevaar hoeft te brengen. Aangezien ik er niks mee wil.

Heb vannacht in mijn droom nog eens duidelijk verteld aan mensen waarom ik zo gek ben op mijn vriend :-).Dat zou ik vooral doen als je zin hebt in een hoop heibel en wantrouwen. Je vriend schiet er toch niets mee op om dit te weten? Gewoon niets mee doen en het slijt vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven