Laag libido man

19-08-2018 13:36 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn 18 jaar samen. We hebben 2 kindjes, een leuk gezin, beiden een vaste job, een mooi huis en een hond.
In bed hebben we ook nooit problemen gehad. We hadden een gelijklopend libido en hadden het fijn tussen de lakens. Als we door omstandigheden eens een periode minder seks hadden, dan vond mijn man dat lastig. Het laatste 1.5 jaar is dat veranderd, zonder duidelijk aanwijsbare reden.
Ik had het zelf niet in de gaten. De frequentie ging wat achteruit, zonder duidelijke reden. De kinderen zijn al wat groter, eindelijk zouden we nu veel meer moeten genieten, maar het komt er niet van.
Mijn man heeft nog weinig seks. De laatste twee maanden hebben we geen seks gehad, daarvoor was het ook enkele maanden geleden. Ik begrijp niet waardoor dit komt.
Ik heb het gisterenavond nogmaals geprobeerd. Man lag in bed, ik ben hem beginnen strelen over zijn rug en buik. Hij vroeg of ik iets nodig had. Ik zei dat ik zin had in hem. Hij antwoordde dat we toch gingen slapen.
Ik begrijp niet hoe dit komt en wat er aan te doen valt.
Ik weet niet wat ik kan doen om hem meer zin in mij te doen krijgen of hoe ik dit moet aanpakken.
Is er herkenning? Of Tips?
Alvast bedankt!
quattro35 schreef:
19-08-2018 14:08

Optie 4: hij is na bijna twee decennia uitgekeken op zijn vrouw
Helaas maar al te waar vaak. Jullie hebben het meer dan 15 jaar volgehouden. De meeste mannen en vrouwen doen je dit niet na. Mij is dit ook nog nooit gelukt jammer genoeg.
Ik denk ook optie 4.
Kun je iets met de reacties TO ?
En wat ga je nu doen ?i
Ouwedibbes schreef:
19-08-2018 19:41
Kun je iets met de reacties TO ?
En wat ga je nu doen ?i

Ik weet niet hoe ik met mijn man nog kan praten. Hij sluit zich af en ontkent alles. Ik heb natuurlijk alle rampscenario's al bedacht, ook dat hij uitgekeken is op mij, dat hij mij niet meer aantrekkelijk vindt, dat hij een ander heeft. Ik weet niet hoe ik tot hem moet doordringen.
Ik gok erop dat er vanavond wat tussenkomt; hij wordt ziek, of de sfeer wordt bewust of onbewust zo gespannen dat hij met ruzie gaat slapen.
Zijn tostestoronspiegel daalt of hij is zijn geiligheid voor jou kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven