Lang verhaal!!!

23-07-2012 21:09 14 berichten
Hallo allemaal,

ik heb zelf hier geen acount maar van een vriendin mocht ik even op die van haar.

Ik heb nu sinds 2 jaar een scharrel. Het is niet echt een vaste scharrel want soms zie ik hem maar 1x in de maand en soms spreek ik hem gewoon een half jaar niet ofzo.

Heb het nooit erg gevonden omdat ik toch nooit een relatie wou dus dan is het wel makkelijk.

Nu ben ik laats weer bij hem geweest en het voelde heel anders. Het was gewoon gezellig zo als altijd, maar na de sex was hij ineens veel liever!! lekker geknuffelt en beetje gezoent en tijdje in zijn armen gelegen.

Toen ik thuis kwam dacht ik echt van volgens mij ben ik meer voor hem gaan voelen.

Dit durf ik dus niet aan hem telaten weten omdat het al 2 jaar zo gaat en ik het dan eng vind om ineens teroepen van vind je leuk.

Hij heeft ook een groep vrienden die mij blijkbaar niet aardig vinden enz. Dus ben eigelijk bang dat als ik het vertel en dat voor hem niet zo is ze me vet voor schut gaan zetten.

Ik weet zeker dat hij het wel aan een goede vriend gaat vertellen en met hem kan ik al niet overweg.

nou had ik na die dag al 2 dagen niks meer gehoord (wat gewoonlijk normaal is) dus ik smsten van dat ik weer eens uit ging. normaal is hij heel kort via de sms en noemt hij me bij me hele naam xD.

nu kreeg ik terug ''Hey Sexy, zo dus jij gaat ook weer eens uit, ik ook mischien zie ik je daar X''

ik heb hem uit eindelijk niet gezien en rond 2 heb ik hem nog gesmst van lig je al teslapen en heb er niks meer van gehoord.

wat moet ik hier mee ik durf het hem niet direct tevertellen. moet ik hem smsen en dan gewoon iets sturen als wat ben je aan het doen. of moet ik wachten tot hij mij smst aangezien ik op de vorige ook niks terug kreeg?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je wel een verhaal kunt typen, maar je niet kunt aanmelden voor een eigen account, en dat van een vriendin gebruikt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ja als ik me aanmeldt via mijn email stuurt hij hem niet op zeg maar die mail. ben er mee bezig hoor maar wou dit gewoon even kwijt bij jullie
Zo lang is jouw verhaal niet, heb langere gezien.
quote:lautjje16 schreef op 23 juli 2012 @ 21:12:

ja als ik me aanmeldt via mijn email stuurt hij hem niet op zeg maar die mail. ben er mee bezig hoor maar wou dit gewoon even kwijt bij jullieLucht het op?
Jij en je vriendin hebben het maar druk met al die scharrels
Als hij ook gevoelens had gehad voor jou, dan had hij allang wat laten merken en zeker eerder een smsje terug gestuurd.

Jet kan het natuurlijk alsnog tegen hem zeggen dat je hem leuk vindt. Dan heb je gelijk een antwoord. Je hebt niets te verliezen.
Ja sorry dacht dat me verhaal langer was maar als ik het zo terug lees

@feeks dit is me eerste en enige scharrel die ik tot nu toe heb gehad dus voor mij valt het wel mee hoor
Maakt het veel uit als hij het aan vrienden verteld? Ze mogen je toch niet zeg je? Dus lekker belangrijk.
Nieuw account is zo aangemaakt hoor en direct te gebruiken.

Gewoon niks doen en verder met je leven.
Hoe oud ben je?
Tja...

Jij hoopt natuurlijk dat je scharrel na twee jaar opeens wel verliefd op je is of dat al die tijd geweest is. Zou best kunnen, maar zou ook best niet kunnen.

Ik zou zelf niet smachtend op zijn sms gaan zitten wachten. Als hij je echt leuk vindt, dan zoekt hij wel contact. Voor nu vindt hij het wel makkelijk voor de seks denk ik.
Hoezo geen eigen account? Je opent hier al topics vanaf begin 2011?
quote:himalaya schreef op 23 juli 2012 @ 21:10:

Ik vind het altijd een beetje vreemd als je wel een verhaal kunt typen, maar je niet kunt aanmelden voor een eigen account, en dat van een vriendin gebruikt.Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven